Söker hjälp i normal, om du har tid över.

Permalänk
Medlem

Söker hjälp i normal, om du har tid över.

Tjoflöjt.
Kan inte låta bli att spela D3, och har skaffat ett nytt konto (sålde det gamla). Tanken är att få upp en WW-baba att mfa lite med. Har inga friends på D3, men om någon vill adda mig på transc#1162 så får ni gärna göra det

Just nu håller jag på att avsluta normal act 1 - om någon har tips på att levla så snabbt som möjligt eller vill boosta mig en bit så vore det superbussigt

Permalänk
Medlem

Köp en billig hjälp och sätt en röd socket (25% extra exp) och kanske några billiga items med + exp på så ska du se att det kommer gå snabbt som sören!

Visa signatur

Ryzen5 3600XT - Asus PRIME B450-plus - MSI 1080 Armor 8GB OC - Corsair Vengeance 16 GB 3000Mhz - WD Black NVMe 1TB

Permalänk
Medlem

Att levla är väll något av det mest enklaste i D3 imo. Annars kan du alltid joina Public Games om du inte orkar spela själv.
Boosta verkar fungera dåligt vad jag märkt med mina polare när vi testat. levlade mycket snabbare när jag körde solo.

Visa signatur

CPU: I7 8086K MOBO: Asus Rog Strix Z370-F GAMING PSU: Corsair HX850i 850W GFX: ASUS eForce RTX 2080 Ti 11GB DUAL OC DISC: M.2 960 RAM: 16 Gig Corsair 2666Mhz DISP: Predator XB1 27" gaming XB271HU CASE: Fractal Design Define R6 OS: Win 10 x64