Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Köpa WarZ med Paysafe?

Permalänk
Medlem

Köpa WarZ med Paysafe?

Tjena, hade tänkt köpa WarZ , då jag har haft riktigt kul med det under 48-timmars trialen.

problemet är att jag inte riktigt litar på det här företaget, har aldrig hört talas om det, och är lite osäker på att använda kort. (kan jag lita på dem? )

jag hittade under alternativa metoder paysafe kort. Undrar därför om någon har använt detta, och hur det funkar?

Tack på förhand!

Visa signatur

AMD 6900XT - AMD 5800X3D - 32gb @3600Mhz

Permalänk
Skrivet av Fetkoala:

Tjena, hade tänkt köpa WarZ , då jag har haft riktigt kul med det under 48-timmars trialen.

problemet är att jag inte riktigt litar på det här företaget, har aldrig hört talas om det, och är lite osäker på att använda kort. (kan jag lita på dem? )

jag hittade under alternativa metoder paysafe kort. Undrar därför om någon har använt detta, och hur det funkar?

Tack på förhand!

Ja du kan lita på dem. Jag köpte med mitt kort. Inget trassel alls.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Paysafe kan du köpa hos närmaste Pressbyrå 100kr-250kr-500kr, Du får ett kvitto med en pinkod som du knappar in i den butik som nu har stöd för Paysafe sen är det klart funkar utmärkt och smidigt går inte alla penagr åt så sparar man självklart kvittot iom man kan använda den flera gånger så länge det finns pengar kvar.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Annars kan du ju betala med e-kort eller paypal, det fungerar perfekt.

Permalänk

Har betalt med kort, och var då inga problem.

Visa signatur

Desktop: Geforce GTX 770 | 8gb DDR3 1600mhz | Intel i5-4670k | SSD 120gb | OS Win 8.1 |