The sims 3 årstider ?

Permalänk

The sims 3 årstider ?

Hej !

Har börjat spela väldigt mycket the sims 3 och alla dess olika spelpaket, har köpt typ nästan alla av dom , men jag har inte köpte det nya the sims 3 årstider då jag tycker att 399 som spelet kostar på orgin är lite för dyrt för ett expantionspaket.

Så jag undrar om de är nån som vet om man kan hitta det nån annan stans ? ..
Kollat på g2play.net men dom har de inte !

Så är de nån som kan nån mer hemsida? ..

Mvh !

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk
Medlem

349 spänn på CDON.com

Finns för 299 spänn på andra sidor enligt prisjakt.nu men inte hört talas om dessa sidor så vet ej deras seriösitet

Priset på spelet kommer garanterat gå ner efter jul annars om du klarar vänta

Visa signatur

CPU: AMD FX8360 8core 4,3 GHz,
RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 8gb x4 (32gb)
GPU: ASUS GeForce GTX 960 4GB STRIX DC2 OC

Permalänk
Skrivet av Ipzen:

349 spänn på CDON.com

Finns för 299 spänn på andra sidor enligt prisjakt.nu men inte hört talas om dessa sidor så vet ej deras seriösitet

Priset på spelet kommer garanterat gå ner efter jul annars om du klarar vänta

aa okej Tänkte mer på att man kanske kan köpa själva "serial key " så som man gör på g2play.net

Ja absolut jag har inte brottom !;) hehe

Visa signatur

xbox series s / nintendo switch / ps5

Permalänk
Medlem

http://www.greenmangaming.com/s/se/en/pc/games/simulation/sim... och använd koden GMG25-G4VDR-0ZL4Q så kostar det ca 240kr

Permalänk
Inaktiv

Om jag fattat det riktigt så är Sims 3 årstider The sims 3 originalspelet +årstider? Just därför det kostar mer än en expansion?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon4992:

Om jag fattat det riktigt så är Sims 3 årstider The sims 3 originalspelet +årstider? Just därför det kostar mer än en expansion?

Tar du en titt på min länk till spelet på GMG så ser du att så är inte fallet. Däremot är spelet dyrt på Origin för att EA är giriga som tusan.