Permalänk
Administrativ avgift

Nytt moderkort

Hej mitt rampage IV formula verka ha gett upp totalt-.- bytte vatten i det och råkade ha kvar 8 pin men kylarn var på så. Nu till problemet att jag måste köpa ett nytt och undrar då vad jag borde köpa? Kommer köra vattenkylning har allt hemma med ett 7970 och då jag vill ha det innan helgen så måste det vara från (http://webshop.multitech.se/CBC.aspx?q=c:36123;pfd:pvk-e3009v...) typ enda datorbutiken i närheten då jag har blåa minnen (Köpte moderkort + 3930k + ram begangnat av en snubbe) så undrar jag nu vilket rekommenderar ni helst så billigt och bra som möjligt!

Annars om någon kan konstatera något annat om mitt nuvarande moderkort som allting lyser på men total vägrar att starta inga fläktar ingenting har testat utanför chassit osv, kortslutit nätagget , inget vatten på eller något , esd armband osv. Så om ni tror att något annat gått säg till! //Mvh Markus (Juste som störst ska det vara ATX)

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3