Brittiska mediumträdet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Östlund:

Nu har jag faktiskt inte spelat de brittiska men på papper så slår de ju mina 3001(H) och Panther. Jämförelsen med 3601 är lite haltande då det är den trevligaste Tyska T6:an.

När jag kollat runt så verkar det som att de flesta lagen har några tanks som kräver lite mer av sin förare och ofta har en ganska tradig grind innan tanksen blir bra.

gå tillbaka till panzer 4an och kör på Vk3601 istället. MYCKET roligare vagn än 3001H

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ksw:

Comet är rolig, ja. men den är inte bra.

Keepthe baisse up please. Det fördröjer bara WGs nerf!

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Medlem
Skrivet av ksw:

gå tillbaka till panzer 4an och kör på Vk3601 istället. MYCKET roligare vagn än 3001H

Det är redan fixat med tanke på att jag väntar in att en kompis skall bli T7.

3601 är riktigt härlig med sin flexibilitet. Annars så kan jag verkligen rekommendera PzIV med sin derp gun med HE.

Visa signatur

Gigabyte GA-P55A-UD4 | Intel i7 870 | Gigabyte GTX 760 | DDR3 8GB A-Data |

Permalänk
Medlem

Fortsatte upp i brittiska med-trädet bara för denna tråden. Har precis spelat klart med Crusadern så är väl inte medium rent tekniskt än, men det var ju en vinstmaskin av rang

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xizten:

Fortsatte upp i brittiska med-trädet bara för denna tråden. Har precis spelat klart med Crusadern så är väl inte medium rent tekniskt än, men det var ju en vinstmaskin av rang

Blir Brittiskt för alla som har läst denna tråden.

Visa signatur

Gigabyte GA-P55A-UD4 | Intel i7 870 | Gigabyte GTX 760 | DDR3 8GB A-Data |

Permalänk
Medlem

Vad kör ni för utrustning på Cromwellen? Funderar på vent, rammer och GLD

Permalänk
Medlem

Klar med Cromwellen, snart dags för Comet - några tips på hur den spelas? Är den olika Cromwell?

Permalänk
Medlem

Cometen kan du spela ungefär som Cromwellen, men sen när du tar dig upp till Centurion är det dax att börja tänka sig för.
Du är dubbelt så stor och hälften så snabb, så då är det till att utnyttja tornet och träffsäkerheten.

Permalänk
Medlem

Har skaffat tier X för nån dag sen och allt slit upp till den va helt klart värt det.

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av fermia:

Har skaffat tier X för nån dag sen och allt slit upp till den va helt klart värt det.

HESH:ar du något med den eller är det inte värt det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krucix:

HESH:ar du något med den eller är det inte värt det?

HESH är söndermuppade. Lönar sig att användas på ytterst få vagnar. Tornet på t ex AMX50B brukar kunna ge bra återbäring. Men, alltför ofta får du en felträff och gör hiskeligt låg skada.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dekadens