Permalänk
Medlem

Heli vs Plane

Tänkte bara dela med mig utav detta fantastiska klipp

Jag och min vän Uggmull spelade lite DayZ då vi hittade 2st helis som vi flög runt med, Senare så stöter jag på ett flygplan och det blir ju genast en dog fight XD

Jag försöker kollidera med honom men han var slingrig så jag satte på fraps och jagade honom tills Uggmull kom och rammade honom
På något konstigt sätt så överlevde Uggmull och lyckades ejecta men han blev nedskjuten när han landade.

//Hano009

Visa signatur

Only those who will risk going too far can possibly find out how far one can go. - T.S. Eliot

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

Haha! Ser sjukt sköj ut!
Önska jag hade någon att spela med vid denna tiden på dygnet, och ett arma som inte är bannat.

Visa signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4,20 GHz GPU: ASUS ROG Matrix R9 290X
RAM: 4x2GB Corsair Dominator CL8 1600Mhz SSD: Samsung 840 250GB
PCB: ASRock 990FX Extreme9 SPU: Xonar D2 PSU: Corsair AX 750 W
Jag har högre V-core än dig! http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2427150

Permalänk
Skrivet av Hano009:

Tänkte bara dela med mig utav detta fantastiska klipp

Jag och min vän Uggmull spelade lite DayZ då vi hittade 2st helis som vi flög runt med, Senare så stöter jag på ett flygplan och det blir ju genast en dog fight XD

Jag försöker kollidera med honom men han var slingrig så jag satte på fraps och jagade honom tills Uggmull kom och rammade honom
På något konstigt sätt så överlevde Uggmull och lyckades ejecta men han blev nedskjuten när han landade.

www.youtube.com/watch?v=plQmy_fD7LE

//Hano009

Server?

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem
Skrivet av filipcombat:

Winter Wonderland

http://www.regengaming.co.uk/forum/

Se upp för han som var i flygplanet bara, ex_co7. He's a meanie

Visa signatur

Only those who will risk going too far can possibly find out how far one can go. - T.S. Eliot

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

Vi har en squad på denna server som vi kallar TEAM? , om det är någon som vill joina äre bara att adda Hanoo09 eller Uggmull på skype

Visa signatur

Only those who will risk going too far can possibly find out how far one can go. - T.S. Eliot

CITERA FÖR SVAR!