Bli av med ryssar! Söker Dota 2 teammates!

Permalänk

Bli av med ryssar! Söker Dota 2 teammates!

Tjenare!

Har spelat väldigt mycket Dota 2 det senaste och tycker det är skitkul, en sak dock...RYSSAR. Dom spelar på Europa servrarna trots att dom vägrar tala engelska, sen är dom flesta inte speciellt begåvade heller.

Att köra Single draft sållar ut några noobs och ryssar, men visst fan finns dom kvar.

Så jag söker helt enkelt folk att adda på steam så man skulle kunna fixa så nära ett fullt lag som möjligt varje gång man ska spela, gärna lite duktigare spelare Är inte ute efter att bli pro och vinna pengar på spelet, men iaf så man kan spela men kommunikation och ingen som feedar nått förbaskat.

Så, snälla om du spelar Dota, adda "mylifestyle321" så lirar vi

OBS: Har för tillfället ingen mick, så skype kan inte snackas förens senare

Mvh

Permalänk

Haha: ''RYSSAR. Dom spelar på Europa servrarna trots att dom vägrar tala engelska'' känner igen mig där. Gjorde min dag, hoppas du hittar någon o spela med, ha en bra kväll

Visa signatur

I'm dreaming of a technical christmas, just like the ones at webhallen. I'm dreaming of the good christmas, when sweclockers will come byyy.

Permalänk
Medlem

De la ju till och med till en möjlighet att välja västra och östra Europa, när det förut bara fanns Ryssland och Europa, och likt förbannat är de dessa jävla ryssar som envisas med att snacka sitt eget språk oberoende av om någon annan fattar vad de säger i sina signalstörare från kalla kriget. Jag antar i alla fall att det är någon sorts störningsutrustning, för aldrig att så dåliga mikrofoner kan tillverkas ens om man försökte.

Permalänk
Skrivet av Thomas H:

De la ju till och med till en möjlighet att välja västra och östra Europa, när det förut bara fanns Ryssland och Europa, och likt förbannat är de dessa jävla ryssar som envisas med att snacka sitt eget språk oberoende av om någon annan fattar vad de säger i sina signalstörare från kalla kriget. Jag antar i alla fall att det är någon sorts störningsutrustning, för aldrig att så dåliga mikrofoner kan tillverkas ens om man försökte.

Roliga är ju när man queuar på US east för att slippa ryssarna och man ser

CYKA CYKA BLYAT

i chatten