Kan inte installera Crysis 3?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sölvesborg
Registrerad
Dec 2011

Kan inte installera Crysis 3?

Vart och köpte Crysis 3 idag i en lokal butik. Kommer hem, sätter i skivan i läsaren men det går inte att starta, det står bara "D:\ Det går inte att hitta programmet" och när jag öppnar upp med utforskaren för att hitta en fil att starta istället så är alla filer blanka, inga går att starta :/ Så då tänker jag att jag löser in koden genom Origin så då gör jag det och de funkar så då får jag ladda ner det, men varför funkar inte cd:n ?? Det gick inte heller att lägga till spelet i Origin heller för då står det "Autorun.ico ÄR INTE EN GILTLIG SPELBIBLIOTEKSFIL" :/

Vill ni har mer information så är det fritt att fråga

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2012

Jag hade inga problem att inststallera från skiva. Men om det funkade att använda nyckeln i Origin och spelet laddats ner så är det väl inga problem?

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sölvesborg
Registrerad
Dec 2011
Skrivet av fantomsmurfen:

Jag hade inga problem att inststallera från skiva. Men om det funkade att använda nyckeln i Origin och spelet laddats ner så är det väl inga problem?

Nej, men jag vill ju kunna installera det från skivan, vill ju veta problemet