Kan inte installera Crysis 3?

Permalänk

Kan inte installera Crysis 3?

Vart och köpte Crysis 3 idag i en lokal butik. Kommer hem, sätter i skivan i läsaren men det går inte att starta, det står bara "D:\ Det går inte att hitta programmet" och när jag öppnar upp med utforskaren för att hitta en fil att starta istället så är alla filer blanka, inga går att starta :/ Så då tänker jag att jag löser in koden genom Origin så då gör jag det och de funkar så då får jag ladda ner det, men varför funkar inte cd:n ?? Det gick inte heller att lägga till spelet i Origin heller för då står det "Autorun.ico ÄR INTE EN GILTLIG SPELBIBLIOTEKSFIL" :/

Vill ni har mer information så är det fritt att fråga

Permalänk
Medlem

Jag hade inga problem att inststallera från skiva. Men om det funkade att använda nyckeln i Origin och spelet laddats ner så är det väl inga problem?

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Skrivet av fantomsmurfen:

Jag hade inga problem att inststallera från skiva. Men om det funkade att använda nyckeln i Origin och spelet laddats ner så är det väl inga problem?

Nej, men jag vill ju kunna installera det från skivan, vill ju veta problemet