Sony Xperia Z vs. Samsung Galaxy S4

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av mfm:

Du har inte hört talas om internetdelning?

Jovisst.

3/4G mobilt internet på 1 eller flera datorer? Lär kosta en hel del, "fri surf" är inte oändlig, för att inte tala om svarstider (?)

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av bjajjull:

Förutom att S4an är bättre på allt då, eller?

Förutom själva bygget då.

EDIT: Och antagligen finns det mer som andra mobiler är bättre på.

Skrivet av tcntad:

Jovisst.

3/4G mobilt internet på 1 eller flera datorer? Lär kosta en hel del, "fri surf" är inte oändlig, för att inte tala om svarstider (?)

Ju längre tekniken kommer, desto lägre blir priserna. Så har det alltid varit, kommer alltid att vara.

Skrivet av tcntad:

Jag kan förstå folk som vill ha det, absolut.

Jag själv tänker att man inte behöver det. Begränsat utrymme till 2x64GB ger inte så mycket plats för serier, film och spel som man kanske vill. Hastigheten på minneskorten är inte lika snabba som hårddiskar, en 5" skärm är för liten för film osv. Det drar mycket batteri oavsett hur bra batterierna än är.

Sen det där med hastigheter.. Känns ju som att 20 Mbit räcker långt imo. Klarar minnet av det btw?

Det är just för att kunna ignorera storleken på minneskortet som man behöver snabbare hastigheter. Har man inte plats för senaste blu-ray-filmen (eller vad för teknik som används om ett par år) i 4K-upplösning med allt vad det innebär, på sitt minneskort, då blir det till att streama den istället. Då vill man nog ha en lite snabbare uppkoppling.

När uppkopplingarna förbättras behöver man inget utrymme för spel heller, då de också streamas till mobiler/tablets/datorer.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aleshi:

Testerna gjordes innan Samsung la till andra färgrpofiler. Med de nya färgrofilerna skulle det bli annorlunda. På S4 kan man ställa in färgprofilen till att bli AdobeRGB.

Färgprofiler som dynamic, standard, natural och movie fanns uppenbarligen redan sommaren 2012: http://howto.cnet.com/8301-11310_39-57455233-285/how-to-maxim...

Alltså innan iPhone 5 hade släppts och innan både DisplayMates och Anandtechs tester.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Newklear:

Om man är flera på samma uppkoppling kan det vara väldigt skönt att ha högre bandbredd, speciellt om man är flera som vill strömma högupplöst media, tanka stora filer och spela onlinespel samtidigt.

För att inte ens tala om alla nya användningsområden som kommer dyka upp när hastigheterna ökar.

Varför inte?

Ja, smaken är som baken.

jaha, så du kör samma uppkoppling till mobilen som till resten av huset/familjen, både bra och dåligt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Förutom själva bygget då.

Nu sa du nog fel, du menar din subjektiva känsla av bygget. Men jag håller med i övrigt, allt annat än det är den bättre på.

Skrivet av S_Z:

Färgprofiler som dynamic, standard, natural och movie fanns uppenbarligen redan sommaren 2012: http://howto.cnet.com/8301-11310_39-57455233-285/how-to-maxim...

Alltså innan iPhone 5 hade släppts och innan både DisplayMates och Anandtechs tester.

Men de nämner det inte i testerna? Ja vi får väl inte klarhet i det. Men i Galaxy S4 så har de som sagt en bättre färgprofil.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av JSvanberg:

jaha, så du kör samma uppkoppling till mobilen som till resten av huset/familjen, både bra och dåligt

Nej, det gör jag inte.

Skrivet av Aleshi:

Nu sa du nog fel, du menar din subjektiva känsla av bygget. Men jag håller med i övrigt, allt annat än det är den bättre på.

Nej, det tror jag inte att jag gjorde.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Newklear:

Nej, det gör jag inte.

Nej, det tror jag inte att jag gjorde.

okej? när behöver du 60 mbits när du surfar på bussen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Nej, det tror jag inte att jag gjorde.

Okej? Vad mer än subjektiv känsla är fel på bygget?

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av JSvanberg:

okej? när behöver du 60 mbits när du surfar på bussen?

Om jag skulle strömma en högupplöst blu-ray film till exempel, samtidigt som jag delar uppkoppling med någon bredvid som vill spela onlinespel, samtidigt som en tredje person vill ladda ner en stor fil.

Eller om jag själv skulle göra alla tre saker samtidigt.

Skrivet av Aleshi:

Okej? Vad mer än subjektiv känsla är fel på bygget?

Jag skulle säga att det är hyffsat subjektivt, precis som skärmen är, eller mjukvaran, eller formerna, eller kameran, eller en mängd andra saker.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anonymous FTW:

Inte många som vet att just japanska bilar brukar ha dåligt rostskydd. Vi bilägare är enda tidningen jag känner till som brukar undersöka sådant.

För övrigt brukar BMW ligga bra till i kundnöjdhetsundersökningar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visst har dom haft dåligt rostskydd men det var väl på ->70 talet de utmärkte sig ( förmoidligen pga att Asian inte har samma klimat som här i norden) likt andra tillverkare som tex Opel är lite små kända för rost.

Jag säger inte BMW är dåliga bilar men tycker de är något överskattade.
Tyska bilarna är väldigt liknande varanndra som Merca, BWM och Audi, de alla är generellt dyra, stora och tynga. Jag personligen tycker inte det är attraktivt eller smart att bygga bilar på det sättet.
Jag är en sån som föredrar 6or över V8or även 4cyl och lättare vikt.

Japanska biltillverkare satsar generellt mer på effektivare bilar med lägre vikt och mycket hästar på mindre motorer. Om vi pratar i sportbils segmentet.

Jag menar många tycker en Mazda MX5 (miata) med 167hk är roligare än vilken tysk 2 tons maskin med 300-400 hästar. Gissa vilken som kostar dubbelt så mycket... eller mer till och med.
Men Mazda MX5 är ju en bilförares bil som är gjord för körglädja på ett relativt billigt sätt, och inget krimskrams som svenssons måste ha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Om jag skulle strömma en högupplöst blu-ray film till exempel, samtidigt som jag delar uppkoppling med någon bredvid som vill spela onlinespel, samtidigt som en tredje person vill ladda ner en stor fil.

Eller om jag själv skulle göra alla tre saker samtidigt.

Jag skulle säga att det är hyffsat subjektivt, precis som skärmen är, eller mjukvaran, eller formerna, eller kameran, eller en mängd andra saker.

Skärm, kamera och hårdvara har mätbara värden. Vad är mätbart dåligt med bygget? Eller är det bara tyckande från din sida?

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Aleshi:

Skärm, kamera och hårdvara har mätbara värden. Vad är mätbart dåligt med bygget? Eller är det bara tyckande från din sida?

Ja, det är väl klart att det är tyckande från min sida att jag inte vill ha plast, du kanske skulle läsa innan du svarar... Vad är din poäng?

Det är även eget tyckande när det gäller skärm, kamera, hård- och mjukvara.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Newklear:

Om jag skulle strömma en högupplöst blu-ray film till exempel, samtidigt som jag delar uppkoppling med någon bredvid som vill spela onlinespel, samtidigt som en tredje person vill ladda ner en stor fil.

Eller om jag själv skulle göra alla tre saker samtidigt.

Jag skulle säga att det är hyffsat subjektivt, precis som skärmen är, eller mjukvaran, eller formerna, eller kameran, eller en mängd andra saker.

jo precis, om du ska dela med andra, men då har du ditt bredband hemma, eller?
brukar du stömma en bd film när du inte är hemma?

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av JSvanberg:

jo precis, om du ska dela med andra, men då har du ditt bredband hemma, eller?
brukar du stömma en bd film när du inte är hemma?

Ja, då kan man ha ytterliggare ett abonnemang hemma. Tänk bara vad skönt det hade varit att slippa två abonnemang.

Nej, det brukar jag inte, eftersom det i nuläget inte går. Där ligger min poäng.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Newklear:

Om jag skulle strömma en högupplöst blu-ray film till exempel, samtidigt som jag delar uppkoppling med någon bredvid som vill spela onlinespel, samtidigt som en tredje person vill ladda ner en stor fil.

Eller om jag själv skulle göra alla tre saker samtidigt.

Jag skulle säga att det är hyffsat subjektivt, precis som skärmen är, eller mjukvaran, eller formerna, eller kameran, eller en mängd andra saker.

Kan du speca hårdvaran du streamar blueray med för jag har köpt rätt så dyr trådlös utrustning hem utan att få streaming av just blueray att flyta... Tror mer du skriver här för att argumentera istället för att hjälpa andra...
Hårdvaran tack som klarar den streaming du nämner.

Visa signatur

Android är fantastiskt, nu även med bl.a trim. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=wwXA27TWD3k&feature=youtube_g...

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av BoToss:

Kan du speca hårdvaran du streamar blueray med för jag har köpt rätt så dyr trådlös utrustning hem utan att få streaming av just blueray att flyta...
Hårdvaran tack som klarar den streaming du nämner.

Den hårdvaran vi får när tekniken går framåt och våra uppkopplingar blir snabbare. Bevisligen är vi inte där ännu.

Skrivet av BoToss:

Tror mer du skriver här för att argumentera istället för att hjälpa andra...

Precis som alla andra de 6 senaste sidorna... Det är lite det ett forum är till för.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Varför skulle man inte behöva det?

Varför skulle familjetiden försvinna bara för att man får de möjligheterna?

Du hittar bara på massa saker för att försöka få rätt, hur lätt är det att diskutera då?

PS: Dela gärna upp texten när du skriver... Det finns något som kallas kommatecken.

Jag sa inte att man inte behöver det. Jag uttryckte bara min åsikt om att så snabbt bredband inte behövs ännu hos en vanlig svensson familj iallafall och att möjligheterna för så snabbt internet inte finns i hela Sverige än heller. 3G nätet är inte ens 100% täckt över Sverige innan man börjar med 4G enligt mig är detta idioti man lär väl fixa en sak innan man går på nästa? Tror du mig inte att täckningen inte funkar över hela Sverige så kan du ju gärna få åka ut till Gammelfäbodarna i Ockelbo samt till Sterte Kursgården i Österfärnebo det är 2exempel där täckning inte existerar. Klart att snabbare bredband är behövligt speciellt för servrar m.m

Visa signatur

Ryzen 5 3600 | Gigabyte Aorus B450 Elite | 1TB m.2, 500GB kingston ssd | HyperX Fury RGB 3200mhz 16GB | NZXT H440W Silent Ultra | RTX 3070Ti 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Ja, det är väl klart att det är tyckande från min sida att jag inte vill ha plast, du kanske skulle läsa innan du svarar... Vad är din poäng?

Det är även eget tyckande när det gäller skärm, kamera, hård- och mjukvara.

Man kan tycka allt möjligt, men du framförde ditt tyckande som objektiv fakta. Man kan tycka att olika saker i skärm eller hårdvara är olika viktigt. Men om något är snabbare, har bättre kontrast, tunnare eller bättre färgåtergivning så är inte det något man tycker, det är helt enkelt fakta.
När du uttrycker att ett bygge är bättre eller sämre än något annat så förväntar jag mig att du talar om något mätbart, inte bara en åsikt om vad just du tycker är trevligast att hålla i handen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mOOpiTh:

Jag sa inte att man inte behöver det. Jag uttryckte bara min åsikt om att så snabbt bredband inte behövs ännu hos en vanlig svensson familj iallafall och att möjligheterna för så snabbt internet inte finns i hela Sverige än heller. 3G nätet är inte ens 100% täckt över Sverige innan man börjar med 4G enligt mig är detta idioti man lär väl fixa en sak innan man går på nästa? Tror du mig inte att täckningen inte funkar över hela Sverige så kan du ju gärna få åka ut till Gammelfäbodarna i Ockelbo samt till Sterte Kursgården i Österfärnebo det är 2exempel där täckning inte existerar. Klart att snabbare bredband är behövligt speciellt för servrar m.m

Men inse att teknikutvecklingen inte BARA sker för en svenssonfamilj i Ockelbo!

De flesta i världen skiter nog rejält i hur täckningen är i Sterte Kursgården i Österfärnebo.

Visa signatur

Main Core i9-9900k | NH-D15 | ROG STRIX Z390-F | 16GB DDR4 3200 MHz LPX | STRIX 2080 Ti GAMING OC | Samsung 970 EVO 1TB + Toshiba XG5 256GB | RM650X | R5 Blackout
HTPC/Barndator: Core i5-8400 | ASUS PRIME B360M-A | 16GB DDR4 2666 MHz | STRIX GTX 1070 OC | 2 x Toshiba XG5 256GB
Extradator: Core i7 870 | ASRock H55M-LE | 8GB 1600 MHz | Intel 320 120GB | HD6950 2GB | VX 550W

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av mOOpiTh:

Jag sa inte att man inte behöver det. Jag uttryckte bara min åsikt om att så snabbt bredband inte behövs ännu hos en vanlig svensson familj iallafall och att möjligheterna för så snabbt internet inte finns i hela Sverige än heller. 3G nätet är inte ens 100% täckt över Sverige innan man börjar med 4G enligt mig är detta idioti man lär väl fixa en sak innan man går på nästa? Tror du mig inte att täckningen inte funkar över hela Sverige så kan du ju gärna få åka ut till Gammelfäbodarna i Ockelbo samt till Sterte Kursgården i Österfärnebo det är 2exempel där täckning inte existerar. Klart att snabbare bredband är behövligt speciellt för servrar m.m

Eftersom du uttryckte dig på ett så sarkastiskt vis där du uttryckte hur all familjetid skulle försvinna om tekniken gick framåt och att alla då skulle sluta prata med varandra så antog jag att du menade att vi inte behöver det.

Det är väldigt lite teknik som behövs av en vanlig svensson-familj, men det är inte heller den målgruppen som de nyaste teknikerna vanligtvis riktar sig främst mot.

Jag har inte sagt något om täckingen hos de olika teknikerna, detta kommer dock utvecklas i takt med att teknikerna utvecklas så det är hyffsat orelevant. Nej, man ska verkligen inte sluta utveckla nya tekniker bara för att de gamla teknikerna inte finns överallt ännu, då hade det tagit evigheter innan tekniken tog nya steg framåt.

Skrivet av Aleshi:

Man kan tycka allt möjligt, men du framförde ditt tyckande som objektiv fakta. Man kan tycka att olika saker i skärm eller hårdvara är olika viktigt. Men om något är snabbare, har bättre kontrast, tunnare eller bättre färgåtergivning så är inte det något man tycker, det är helt enkelt fakta.
När du uttrycker att ett bygge är bättre eller sämre än något annat så förväntar jag mig att du talar om något mätbart, inte bara en åsikt om vad just du tycker är trevligast att hålla i handen.

Nej, jag framförde inte mitt tyckande som objektiv fakta.

Om du läser inlägget jag citerade så ser du att han skrev att allt är bättre, skulle inte det inkludera även de subjektiva delarna?

Alla delarna har mätbar data, även de subjektiva bitarna så som bygget, men till största del är det just ens egen smak som fäller det avgörande beslutet, inte vilken pryl som har högst mätvärden i något test.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Nej, jag framförde inte mitt tyckande som objektiv fakta.

Om du läser inlägget jag citerade så ser du att han skrev att allt är bättre, skulle inte det inkludera även de subjektiva delarna?

Alla delarna har mätbar data, även de subjektiva bitarna så som bygget, men till största del är det just ens egen smak som fäller det avgörande beslutet, inte vilken pryl som har högst mätvärden i något test.

Men suck. Han säger att den är bättre på allt, en del saker är objektiva, men de saker som är subjektiva är ju hans åsikt. Du kan ju inte säga emot honom att han har fel i en subjektiv fråga. Du kan tycka annorlunda, men du kan inte säga att han har fel om du inte talar om någon av de objektiva punkterna. Det var därför jag ville fråga om det fanns något som var objektivt dåligt med bygget eftersom du ansåg att du kunde säga att han hade fel. Ni kan ju lika gärna diskutera vems favoritfärg som är bäst om man ska hålla på så.

Alltså, ska du säga att han har fel, tala då om objektiva saker. Om du talar om subjektiva saker får du hålla dig till att säga att du tycker annorlunda. Annars kommer du ifrågasättas.

Du har ju självklart rätt att säga att en produkt är bättre på allt du också. Men objektiva punkter gäller det att ha stöd för, och folk får tycka att du har fel på subjektiva, men ingen kan säga att du har fel på subjektiva saker som om det vore ett faktum.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Aleshi:

Men suck. Han säger att den är bättre på allt, en del saker är objektiva, men de saker som är subjektiva är ju hans åsikt. Du kan ju inte säga emot honom att han har fel i en subjektiv fråga. Du kan tycka annorlunda, men du kan inte säga att han har fel om du inte talar om någon av de objektiva punkterna. Det var därför jag ville fråga om det fanns något som var objektivt dåligt med bygget eftersom du ansåg att du kunde säga att han hade fel. Ni kan ju lika gärna diskutera vems favoritfärg som är bäst om man ska hålla på så.

Alltså, ska du säga att han har fel, tala då om objektiva saker. Om du talar om subjektiva saker får du hålla dig till att säga att du tycker annorlunda. Annars kommer du ifrågasättas.

Jag har inte sagt att han har fel, läs igen. Du får sluta leta efter saker att hacka på.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Jag har inte sagt att han har fel, läs igen. Du får sluta leta efter saker att hacka på.

Nähä? Hur kan man annars tolka detta?

bjajjull: Förutom att S4an är bättre på allt då, eller?
Newklear: Förutom själva bygget då.

Det är ju inte så att man behöver försöka hitta fel, det är helt enkelt ett fel som ligger där och sticker ut.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Aleshi:

Nähä? Hur kan man annars tolka detta?

bjajjull: Förutom att S4an är bättre på allt då, eller?
Newklear: Förutom själva bygget då.

Det är ju inte så att man behöver försöka hitta fel, det är helt enkelt ett fel som ligger där och sticker ut.

Som att jag har en annan åsikt, det är inget fel.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk

Det ni försöker diskutera fram är vad som är bäst men alla har olika åsikter om hur en smartphone ska se ut och fungera. Jag själv hade tagit Xperia Z över Galaxy S4 jag tycker mer om Xperia Z design och mjukvara sen säger något mig att kameran i den är riktigt bra.

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Som att jag har en annan åsikt, det är inget fel.

Du får helt enkelt ta att man vill reda ut om det är subjektivt eller objektivt du menar då. Och när man frågar om du inte menade subjektivt så säger du först emot. Jag förstår hur du tänker men om du medvetet vill leka svår på ett forum så blir det en diskussion av det.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Aleshi:

Du får helt enkelt ta att man vill reda ut om det är subjektivt eller objektivt du menar då. Och när man frågar om du inte menade subjektivt så säger du först emot. Jag förstår hur du tänker men om du medvetet vill leka svår på ett forum så blir det en diskussion av det.

Nej, jag har aldrig sagt att jag inte menade det subjektivt. Som sagt, sluta leta fel där det inte finns några, det enda du gör är att skapa en tråkig stämning i tråden.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Newklear:

Nej, jag har aldrig sagt att jag inte menade det subjektivt. Som sagt, sluta leta fel där det inte finns några, det enda du gör är att skapa en tråkig stämning i tråden.

Aleshi: Nu sa du nog fel, du menar din subjektiva känsla av bygget. Men jag håller med i övrigt, allt annat än det är den bättre på.
Newklear: Nej, det tror jag inte att jag gjorde.

Som sagt, du leker bara svår. Sånt förstör stämning.

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Aleshi:

Aleshi: Nu sa du nog fel, du menar din subjektiva känsla av bygget. Men jag håller med i övrigt, allt annat än det är den bättre på.
Newklear: Nej, det tror jag inte att jag gjorde.

Som sagt, du leker bara svår. Sånt förstör stämning.

Nej, jag har aldrig sagt att jag inte menade det subjektivt.

Aleshi: Nu sa du nog fel

Newklear: Nej, det tror jag inte att jag gjorde

Som sagt, du leker språkpolis. Sånt förstör stämning.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedish Berserk:

Det ni försöker diskutera fram är vad som är bäst men alla har olika åsikter om hur en smartphone ska se ut och fungera. Jag själv hade tagit Xperia Z över Galaxy S4 jag tycker mer om Xperia Z design och mjukvara sen säger något mig att kameran i den är riktigt bra.

Håller med dock tar det emot att den inte har Snapdragon 600 då krait 300 kärnorna var en hel del snabbare än de i S4 Pro... men inget är perfekt.