Stor information om Battlefield 4 "LÄCKT"

Permalänk
Skrivet av FknDemo:

Ser bra ut! Vill dock vara en Svensk soldat.

Jag vill spela som en taliban!

Tänk er med Svenska undertexter:
"GUD ÄR STÖRRE, DÖ DIN ÄCKLIGA IMBECIL!!"

Åhh!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dwightschrute:

"Frostbite 2.5" haha så fåniga DICE är, ena stunden är det "Frostbite 1.0" andra är det "1.5" och sedan är det "2.0" -.-

Är inte det en ganska naturlig utvecklig, att man ökar 1 eller 0.5 i versionsnumret för varje ny version. Vad är så fånigt?

Permalänk
Medlem

Personligen finns det tre saker jag vill se:

1: Ingen utrusching av spelet så att första jävla halvåret bara är en enda lång betatestning
2: Se till att ta tillbaka den användbara destructionen som fanns i BC2, dvs ALLT ska gå att förstöra, och granater ska göra hål i marken. Visuellt BS är vad som existerar i BF3.
3: Ändra helt och hållet på nätkodningen. Lagg är en sak, men när både jag och min KOMPIS ser att jag hoppar in i en tank och dör EFTERÅT av att ha blivit skjuten, INNE i tanken, då är det något som är jävligt fel (kompisen sitter f.övr. andra sidan Sverige)

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

Personligen finns det tre saker jag vill se:

3: Ändra helt och hållet på nätkodningen. Lagg är en sak, men när både jag och min KOMPIS ser att jag hoppar in i en tank och dör EFTERÅT av att ha blivit skjuten, INNE i tanken, då är det något som är jävligt fel (kompisen sitter f.övr. andra sidan Sverige)

Håller med om att dem ska fixa till det, i battlefield 3 så valde dem client hit detection hoppas dem går över till server hit detection.

Visa signatur

Chassi: Jonsbo umx4 CPU: Amd Rysen 5 2600 GPU: Asus ROG Strix 1070 Mobo: asus rog strix b350-f PSU: Be quiet pure power L8 530w 80+ RAM: Corsair Vengeance RGB PRO 16GB Ljud Asus Xonar xense

Permalänk
Medlem
Skrivet av JanneJa:

Håller med om att dem ska fixa till det, i battlefield 3 så valde dem client hit detection hoppas dem går över till server hit detection.

Om jag inte har fel så var det exakt det (server side) som de hade i BC2, det fungerade bättre men fortfarande väldigt dåligt. De måste bygga om den från grunden.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chawan123:

Så 2 år är inte länge nog?

Nej det är inte nog. Det tar ju bortemot ett år innan spelet är patchat till spelbarhet, sen håller ett riktigt bra spel mer än ett år utöver det.
Bortåt fyra år är lagom.

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NAD:

Nej det är inte nog. Det tar ju bortemot ett år innan spelet är patchat till spelbarhet, sen håller ett riktigt bra spel mer än ett år utöver det.
Bortåt fyra år är lagom.

Tid behöver inte alltid betyda ett bättre spel (Diablo III, SimCity)
Men jag håller med, tror att de skulle vinna på med att försena det 1-2 kvartal och lägga en beta istället som släpps under oktober, november

Permalänk
Avstängd
Skrivet av NAD:

Nej det är inte nog. Det tar ju bortemot ett år innan spelet är patchat till spelbarhet, sen håller ett riktigt bra spel mer än ett år utöver det.
Bortåt fyra år är lagom.

Mycket lång tid med Mod Tools

Morrowind/Oblivion är fortf galet populära pga modtools.
Likaså BF2 osv.

Visa signatur

| i5 2500K@4.2GHz | 8GB Gskill 1600MHz | Gigabyte Z68X-UD3H B3 | GTX 680 2GB w/ Twin Turbo II |
Corsair TX650W | BENQ GW2750HM | 5TB | 60GB Nova 2 SSD | Samsung 830 128GB OS SSD
Ze Best Moosic You'll Ever Hear