Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Mats1976:

Tack för all information, det uppskattas.

90 pund var ett klipp för ett konstverk som detta till mod

Du har inget bra tips facebook grupper med köp och sälj av high end mods, jag använder nästan aldrig facebook så har noll koll var man ska söka och det mesta av marknaden verkar ha flyttat ditt.

Det enda spännande jag väntar på nu är en röd Xvostick som är på väg med posten

Den enda jag är med i nu är SV sales n trades vilket i mitt tycke är den absolut bästa men huvudgruppen SV är stängd för nya medlemmar nu så det går inte att komma med där och det krävs för att komma åt salesgruppen.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Skrivet av [WP@]Wolverine:

Den enda jag är med i nu är SV sales n trades vilket i mitt tycke är den absolut bästa men huvudgruppen SV är stängd för nya medlemmar nu så det går inte att komma med där och det krävs för att komma åt salesgruppen.

Det var värre, tack för infon dock.
Får ge mig ut på lite facebookjakt och se om det går att hitta några andra bra grupper.

Permalänk
Medlem

Paket rör sig så långsamt :< sitter och väntar på 6900ml juice som är på väg hem till dörren...

Permalänk
Medlem

Behöver lite hjälp! Jag ska köpa en TF-RTA Beast Tamer som födelsedagspresent till min bror då han börjat intressera sig för att göra egna coils. Dock kan jag ingenting (nästan) om det, så vad bör jag köpa för tråd till honom?

Visa signatur

ASUS PRIME Z370-A ~ Intel Core i7 8700K 3.7 GHz 12MB ~ Noctua NH-D15 ~ Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance ~ ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC ~ Corsair RM750x 750W ~ Samsung 850-Series EVO 1TB ~ ASUS 27" ROG SWIFT PG278QR G-Sync 165Hz

Permalänk
Medlem

Hur gör ni som använder topp fill tanks med era flaskor som inte är dripp bottles? Köper ni andra flaskor och häller över? Jag tycker det blir ett jävla kladd. Jag tycker dom dåliga flaskorna är överrepresenterade.

Sen att min läckte va nog ett handhavandefel. Jag sög inte lite i munstycket innan jag satte den att vila.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SexMachine:

Hur gör ni som använder topp fill tanks med era flaskor som inte är dripp bottles? Köper ni andra flaskor och häller över? Jag tycker det blir ett jävla kladd. Jag tycker dom dåliga flaskorna är överrepresenterade.

Sen att min läckte va nog ett handhavandefel. Jag sög inte lite i munstycket innan jag satte den att vila.

Avskyr glasflaskor, dessa jävla pipetter suger att använda så brukar tappa över i andra flaskor istället för enklare hantering .

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hazhax:

Behöver lite hjälp! Jag ska köpa en TF-RTA Beast Tamer som födelsedagspresent till min bror då han börjat intressera sig för att göra egna coils. Dock kan jag ingenting (nästan) om det, så vad bör jag köpa för tråd till honom?

26G(AWG) kanthal eller Ni80 funkar bra att börja med. Sen får man experimentera lite och se vad som passar än bäst.

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Destromath:

Avskyr glasflaskor, dessa jävla pipetter suger att använda så brukar tappa över i andra flaskor istället för enklare hantering .

Spelar det någon roll vilka flaskor eller är det bara att plocka upp något billigt på ebay?
Är smok alien med mini baby beast ett vettigt paket? Behöver ett paket till. Eller ska jag gå på någon annan mod? hur är det att inte ha en tank utan bara droppa på bomullet?

Permalänk
Proffsmoddare

När man är uttråkad fotar man sin vapegear eller hur var det??

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Skrivet av [WP@]Wolverine:

När man är uttråkad fotar man sin vapegear eller hur var det??

Måttlighet är en dygd.

Vackra mods där.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SexMachine:

Spelar det någon roll vilka flaskor eller är det bara att plocka upp något billigt på ebay?
Är smok alien med mini baby beast ett vettigt paket? Behöver ett paket till. Eller ska jag gå på någon annan mod? hur är det att inte ha en tank utan bara droppa på bomullet?

Finns flertal flaskor att köpa, kolla efter unicorn bottles eller liknande, http://esmokes.se/tillbehor-diy/glas-pe-pet vilken som funkar bra där.

Ang smok alien så jodå, polare har den och det är en trevlig mod, lillbrorsan köpte sig själv g-priv moden och är nöjd med den men vill du testat något som är mer klös i en TF-V8 stick så skall du kolla på GX350 med Cloud Beast på, det är en maskin som är grym, har testat både mech mods och denna och smaken är ingen större skillnad på.

När det gäller dripping så är det som så att det handlar om att göra sina egna coils och ha en RDA mod, detta är något jag själv testat och jag tycker det är bra när det gäller att testa flertal smaker men annars ser jag faktiskt ingen större mening med det, det slukar mycket mer juicers än vad en tank gör och smakmässigt så tycker jag inte skillnaden är jättestor, som sagt, det är upp till den som använder det men det är min åsikt om det iaf.

Permalänk
Medlem

Hej!
Jag tänkte ge mig på ett försök att sluta röka med hjälp av E-cig. Jag tänkte att man kanske ska börja med en juice med nikotin för att sedan gå över till nikotinfritt. Någon som vet om om det finns ett sådant färdigt paket, eller kan råda mig till vad jag ska köpa. Jag är också väldigt befriad av hög inkomst så något billigt vore bra, även om det inte får vara skräp. Planen är inte att jag ska fortsätta med detta utan bara en övergång för att sluta röka. Jag har rökt i 34 år och har försökt att sluta röka 20 gånger men inte lyckats. Har till och med fått mediciner på recept av läkare för att hjälpa mig att sluta.

Pls help!

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B450-F GAMING - AMD Ryzen 5 3600 3.6 GHz 35MB - Cooler Master - Hyper 212 Black Edition - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance LPX - Kingston A2000 500GB M.2 NVMe - Fractal Design Define C Svart - 2 X Noctua NF-P14s redux-1200 140mm PWM - Corsair RM650X 650W v2 - ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC - Raijintek Morpheus II Heatpipe VGA Cooler - 2 X Noctua NF-P12 120mm PWM - OS Debian 10 Stable

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eazy:

Hej!
Jag tänkte ge mig på ett försök att sluta röka med hjälp av E-cig. Jag tänkte att man kanske ska börja med en juice med nikotin för att sedan gå över till nikotinfritt. Någon som vet om om det finns ett sådant färdigt paket, eller kan råda mig till vad jag ska köpa. Jag är också väldigt befriad av hög inkomst så något billigt vore bra, även om det inte får vara skräp. Planen är inte att jag ska fortsätta med detta utan bara en övergång för att sluta röka. Jag har rökt i 34 år och har försökt att sluta röka 20 gånger men inte lyckats. Har till och med fått mediciner på recept av läkare för att hjälpa mig att sluta.

Pls help!

Hej!

Börja åtminstone med en juice som kan tillfredsställa ditt nikotinbegär. Det absolut svagaste jag rekommenderar är 18mg/ml nikotin.

Vad som levererar nikotinen är mindre intressant, i alla fall till en början.

De flesta startpaket är OK idag.

Läs på och ögna igenom några youtube-recensioner så kommer du säkert fram till ett bra val.

Permalänk
Medlem
Skrivet av brillorm:

Hej!

Börja åtminstone med en juice som kan tillfredsställa ditt nikotinbegär. Det absolut svagaste jag rekommenderar är 18mg/ml nikotin.

Vad som levererar nikotinen är mindre intressant, i alla fall till en början.

De flesta startpaket är OK idag.

Läs på och ögna igenom några youtube-recensioner så kommer du säkert fram till ett bra val.

Kan detta vara något bra mellanting:

https://www.e-ciggbutiken.se/product.html/xeo-void-starter-ki...
Jag antar att man behöver köpa till juice till det. Det finns något som heter "coils" som finns i olika ohm. Är det alltså förbrukningsvara? Bör jag lägga till det i min beställning liksom en juice? Vilken betydelse har ohm i sammanhanget?

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B450-F GAMING - AMD Ryzen 5 3600 3.6 GHz 35MB - Cooler Master - Hyper 212 Black Edition - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance LPX - Kingston A2000 500GB M.2 NVMe - Fractal Design Define C Svart - 2 X Noctua NF-P14s redux-1200 140mm PWM - Corsair RM650X 650W v2 - ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC - Raijintek Morpheus II Heatpipe VGA Cooler - 2 X Noctua NF-P12 120mm PWM - OS Debian 10 Stable

Permalänk
Medlem
Skrivet av brillorm:

Hej!

Börja åtminstone med en juice som kan tillfredsställa ditt nikotinbegär. Det absolut svagaste jag rekommenderar är 18mg/ml nikotin.

Vad som levererar nikotinen är mindre intressant, i alla fall till en början.

De flesta startpaket är OK idag.

Läs på och ögna igenom några youtube-recensioner så kommer du säkert fram till ett bra val.

Absolut svagaste du rekommenderar är 18mg? O.o herregud då behöver han en bättre maskin!

Skrivet av Eazy:

Hej!
Jag tänkte ge mig på ett försök att sluta röka med hjälp av E-cig. Jag tänkte att man kanske ska börja med en juice med nikotin för att sedan gå över till nikotinfritt. Någon som vet om om det finns ett sådant färdigt paket, eller kan råda mig till vad jag ska köpa. Jag är också väldigt befriad av hög inkomst så något billigt vore bra, även om det inte får vara skräp. Planen är inte att jag ska fortsätta med detta utan bara en övergång för att sluta röka. Jag har rökt i 34 år och har försökt att sluta röka 20 gånger men inte lyckats. Har till och med fått mediciner på recept av läkare för att hjälpa mig att sluta.

Pls help!

TF V8 stick med baby beast, inga vätskor starkare än 6mg, fråga @SexMachine vad han tycker om sin och tipsen jag gett han .

Permalänk
Medlem

Jag kanske ska säga att jag successivt gått ner i styrka på vanliga cigaretter från röd Prince till vit Blend om det kan ge någon fingervisning. Jag vill ju gärna inte få i mig mer nikotin med e-cigg än jag får i mig nu. vit Blend ska vara enligt wikipedia på 0.6 mg (står inte styrka på askarna längre vad jag kan se). Vad det blir i översättning på e-juice vet jag inte riktigt.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B450-F GAMING - AMD Ryzen 5 3600 3.6 GHz 35MB - Cooler Master - Hyper 212 Black Edition - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance LPX - Kingston A2000 500GB M.2 NVMe - Fractal Design Define C Svart - 2 X Noctua NF-P14s redux-1200 140mm PWM - Corsair RM650X 650W v2 - ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC - Raijintek Morpheus II Heatpipe VGA Cooler - 2 X Noctua NF-P12 120mm PWM - OS Debian 10 Stable

Permalänk
Medlem

Ja TF V8 kan jag också rekommendera. Den är sjukt prisvärd. Om det sen är tight med stålar så köp denna nikotinbas som [WP@]Wolverine rekommenderade.

http://www.n-taste.eu/index.php?route=product/product&path=61...

Välj 70VG/30PG och kompensera till 20% och 6mg nikotin.

Köp sedan koncentrat här.

http://www.vapingking.co.uk/concentrates.html

och blanda själv med 20% koncentrat.

Då får du en juice som är både billig och rökbar. Jag köpte en del juice av olika märken när jag drog igång och ska man ha något som är rökbart så får man pynta lite extra om man inte blandar själv. Har du inte våg så köp denna flaskan

http://www.n-taste.eu/index.php?route=product/product&path=61...

och häll in en hel flaska koncentrat och fyll sedan upp med nikotinvätska. Sen häller du över till

http://www.n-taste.eu/index.php?route=product/product&path=61...

för att lättare kunna fylla på din e-cigg och slippa kladd.

Permalänk
Medlem

När jag slutade för snart 3 veckor sedan så gick jag in med inställningen att inte röka cigaretter och inte att jag nödvändigtvis behöver sluta med nikotinet. Nu har jag "bara" rökt i 15år men det har gått så sjukt smärtfritt att sluta röka så det finns inte. Varje gång jag slutat innan har jag alltid fallit tillbaka när jag dricker öl men denna gången har jag klarat mig perfekt med min e-cigg vilket gör mig helt övertygad om att jag aldrig mer kommer röka en cigg.

Redan efter denna korta tid så känner jag hur mycket lättare det är att gå i trappor=D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Destromath:

Absolut svagaste du rekommenderar är 18mg? O.o herregud då behöver han en bättre maskin!

Bättre maskin?

Defcon rökt i 34 år...

Jag rökte och snusade i drygt 20 år innan jag slutade med hjälp av nikotinånga och hade inte klarat av det utan riktigt stark sås.

Ett vanligt ställbart Ego-batteri och en clearomizer är en bra startpunkt om man ger sig in i vape-träsket med sikte på att sluta röka.

Hög nikotinhalt på juicen tror jag är nyckeln i början. Själv har jag under fyra år trappat ned till runt 8mg/ml men det har tatt sin tid.

Jag kan bara gratulera Defcon att han/hon fått upp ögonen för vaping. Det är den absolut största chansen att vänja sig av med kistspikarna.

Permalänk
Medlem

Om man går på en sub ohm coil kan man gå ner i nikotinstyrka

Permalänk
Medlem
Skrivet av brillorm:

Bättre maskin?

Defcon rökt i 34 år...

Jag rökte och snusade i drygt 20 år innan jag slutade med hjälp av nikotinånga och hade inte klarat av det utan riktigt stark sås.

Ett vanligt ställbart Ego-batteri och en clearomizer är en bra startpunkt om man ger sig in i vape-träsket med sikte på att sluta röka.

Hög nikotinhalt på juicen tror jag är nyckeln i början. Själv har jag under fyra år trappat ned till runt 8mg/ml men det har tatt sin tid.

Jag kan bara gratulera Defcon att han/hon fått upp ögonen för vaping. Det är den absolut största chansen att vänja sig av med kistspikarna.

Jag började med 24mg vätskor och en Eleaf penna från början, kan säga som såhär, som både rökare och snusare så gjorde det absolut inget, det var först när jag kom till Subohm som det funkade, rivet jag sökte från en cigg fanns i subohm, efter att ha traskat runt i detta i snart 2 år och till slut hamnat på en Cload Beast med GX350 mod så finns det inget som kommer få mig att gå tillbaka till varken snus eller cigg, ur personlig preferens så suger verkligen dom här "pennorna" finns inget utav det som funkar att sluta röka med och det är den generella slutsatsen alla som jag har rekomenderat ecigg och vapes till samt dom i min närhet, fått 10 personer att sluta röka med riktiga vapes, 6 utav dom har testat EGO pennor innan och det hjälper inte.

@Eazy som jag sa innan, kolla vad jag rekomenderat bakåt i tråden, alla som skaffat sig "beastsen" har varit sjukt nöjda och har kommit ifrån sitt rökande nästan direkt, var medveten om detta dock, vaping är inte ett sluta röka hjälpmedel utan ett substitut till rökning. Som brillorm sa, grattis för att du fått upp ögonen för vaping, vi finns här på denna community för att hjälpa dig även om våra åsikter inte alltid går samman .

Permalänk
Medlem

Kan tillägga att en polare till mig dissade min ecigg i början för hon hade redan provat det innan(penna). När hon sedan blev övertalad att prova så blev hon också sugen på en för att det faktiskt kändes som om man rökte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zippeer:

26G(AWG) kanthal eller Ni80 funkar bra att börja med. Sen får man experimentera lite och se vad som passar än bäst.

Alright, tack så mycket!

Visa signatur

ASUS PRIME Z370-A ~ Intel Core i7 8700K 3.7 GHz 12MB ~ Noctua NH-D15 ~ Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance ~ ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC ~ Corsair RM750x 750W ~ Samsung 850-Series EVO 1TB ~ ASUS 27" ROG SWIFT PG278QR G-Sync 165Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Destromath:

Jag började med 24mg vätskor och en Eleaf penna från början, kan säga som såhär, som både rökare och snusare så gjorde det absolut inget, det var först när jag kom till Subohm som det funkade, rivet jag sökte från en cigg fanns i subohm, efter att ha traskat runt i detta i snart 2 år och till slut hamnat på en Cload Beast med GX350 mod så finns det inget som kommer få mig att gå tillbaka till varken snus eller cigg, ur personlig preferens så suger verkligen dom här "pennorna" finns inget utav det som funkar att sluta röka med och det är den generella slutsatsen alla som jag har rekomenderat ecigg och vapes till samt dom i min närhet, fått 10 personer att sluta röka med riktiga vapes, 6 utav dom har testat EGO pennor innan och det hjälper inte.

@Defcon som jag sa innan, kolla vad jag rekomenderat bakåt i tråden, alla som skaffat sig "beastsen" har varit sjukt nöjda och har kommit ifrån sitt rökande nästan direkt, var medveten om detta dock, vaping är inte ett sluta röka hjälpmedel utan ett substitut till rökning. Som brillorm sa, grattis för att du fått upp ögonen för vaping, vi finns här på denna community för att hjälpa dig även om våra åsikter inte alltid går samman .

Jag måste tacka alla som svarat mig med tips, och jag är mycket tacksam!!

Är det något sånt här du menar jag ska köpa? I så fall. Kan du länka till någon juice som är lämplig för att testa med och om det är något annat jag behöver köpa för att komma igång direkt? Typ länka till det jag behöver som en kundvagn till Inet för att köpa en dator

E-cigg-marknaden är en djungel. Som en liknelse är det lika svårt som att köpa nya delar för att bygga en dator om man inget kan om datorer som att veta vad man ska köpa när det kommer till e-cigg.

Tack igen alla!!

Det jag länkade till är något över min budget så får nog spara ihop lite innan. Får dessutom lägga mitt grafikkortsköp på hyllan också.

Edit: var kanske inte rätt jag länkade till. Allt jag hittar om CloudBeast är vad jag förstår bara tanken. Man måste väl ha något som driver det hela också? Jag hittar här själva tanken, men inget helt kit med vad man behöver som innehåller den tanken. Som sagt, skulle bli glad om du satte ihop en typ kundvagn med en komplett e-cigg så jag inte missar något. Jag vet att jag kanske begär lite mycket, men jag har verkligen inte råd att göra bort mig. Köpa saker som inte funkar ihop.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B450-F GAMING - AMD Ryzen 5 3600 3.6 GHz 35MB - Cooler Master - Hyper 212 Black Edition - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance LPX - Kingston A2000 500GB M.2 NVMe - Fractal Design Define C Svart - 2 X Noctua NF-P14s redux-1200 140mm PWM - Corsair RM650X 650W v2 - ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC - Raijintek Morpheus II Heatpipe VGA Cooler - 2 X Noctua NF-P12 120mm PWM - OS Debian 10 Stable

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eazy:

Jag måste tacka alla som svarat mig med tips, och jag är mycket tacksam!!

Är det något sånt här du menar jag ska köpa? I så fall. Kan du länka till någon juice som är lämplig för att testa med och om det är något annat jag behöver köpa för att komma igång direkt? Typ länka till det jag behöver som en kundvagn till Inet för att köpa en dator

E-cigg-marknaden är en djungel. Som en liknelse är det lika svårt som att köpa nya delar för att bygga en dator om man inget kan om datorer som att veta vad man ska köpa när det kommer till e-cigg.

Tack igen alla!!

Det jag länkade till är något över min budget så får nog spara ihop lite innan. Får dessutom lägga mitt grafikkortsköp på hyllan också.

Edit: var kanske inte rätt jag länkade till. Allt jag hittar om CloudBeast är vad jag förstår bara tanken. Man måste väl ha något som driver det hela också? Jag hittar här själva tanken, men inget helt kit med vad man behöver som innehåller den tanken. Som sagt, skulle bli glad om du satte ihop en typ kundvagn med en komplett e-cigg så jag inte missar något. Jag vet att jag kanske begär lite mycket, men jag har verkligen inte råd att göra bort mig. Köpa saker som inte funkar ihop.

Nu är jag inte jätte hipp på ämnet, men jag blev extremt nöjd med min eleaf pico. Har även sett att många rekommenderar den här nu istället för picon. Jag tror absolut den hade fyllt alla dina behov för att fimpa cigaretterna!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eazy:

Jag måste tacka alla som svarat mig med tips, och jag är mycket tacksam!!

Är det något sånt här du menar jag ska köpa? I så fall. Kan du länka till någon juice som är lämplig för att testa med och om det är något annat jag behöver köpa för att komma igång direkt? Typ länka till det jag behöver som en kundvagn till Inet för att köpa en dator

E-cigg-marknaden är en djungel. Som en liknelse är det lika svårt som att köpa nya delar för att bygga en dator om man inget kan om datorer som att veta vad man ska köpa när det kommer till e-cigg.

Tack igen alla!!

Det jag länkade till är något över min budget så får nog spara ihop lite innan. Får dessutom lägga mitt grafikkortsköp på hyllan också.

Edit: var kanske inte rätt jag länkade till. Allt jag hittar om CloudBeast är vad jag förstår bara tanken. Man måste väl ha något som driver det hela också? Jag hittar här själva tanken, men inget helt kit med vad man behöver som innehåller den tanken. Som sagt, skulle bli glad om du satte ihop en typ kundvagn med en komplett e-cigg så jag inte missar något. Jag vet att jag kanske begär lite mycket, men jag har verkligen inte råd att göra bort mig. Köpa saker som inte funkar ihop.

https://www.swedenvapes.se/product/smok-stick-v8-kit-coming-s...

Denna och juice behöver du

Permalänk
Medlem
Skrivet av Eazy:

Jag måste tacka alla som svarat mig med tips, och jag är mycket tacksam!!

Är det något sånt här du menar jag ska köpa? I så fall. Kan du länka till någon juice som är lämplig för att testa med och om det är något annat jag behöver köpa för att komma igång direkt? Typ länka till det jag behöver som en kundvagn till Inet för att köpa en dator

E-cigg-marknaden är en djungel. Som en liknelse är det lika svårt som att köpa nya delar för att bygga en dator om man inget kan om datorer som att veta vad man ska köpa när det kommer till e-cigg.

Tack igen alla!!

Det jag länkade till är något över min budget så får nog spara ihop lite innan. Får dessutom lägga mitt grafikkortsköp på hyllan också.

Edit: var kanske inte rätt jag länkade till. Allt jag hittar om CloudBeast är vad jag förstår bara tanken. Man måste väl ha något som driver det hela också? Jag hittar här själva tanken, men inget helt kit med vad man behöver som innehåller den tanken. Som sagt, skulle bli glad om du satte ihop en typ kundvagn med en komplett e-cigg så jag inte missar något. Jag vet att jag kanske begär lite mycket, men jag har verkligen inte råd att göra bort mig. Köpa saker som inte funkar ihop.

GX350 är en mod som verkligen är en best, men det är inget jag rekomenderar som insteg nej, det du bör kolla på är något sådant här,

https://www.eciggbutik.se/sv/artiklar/smok-stick-v8-tfv8-big-...

Till denna behöver du även brännare och då rekomenderar jag dessa,

https://www.eciggbutik.se/sv/artiklar/smok-v8-baby-t8.html

När det gäller juicer så är det vad som faller dig i smaken, personligen så har jag några som jag anser är grymt goda, av dessa så är detta några jag rekomenderar.

https://www.eciggbutik.se/sv/artiklar/donkey-kahn.html

Otroligt god juice och en av mina "jag kör den när jag vill ha något utöver det vanliga" juicer, inte snäll mot coils dock, den förkortar livslängden och en av anledningarna till att jag inte kör den som min all day vape.

https://www.eciggbutik.se/sv/artiklar/hannibal-nectar.html

Detta är min all day vape, jag kör den mer än något annat och kan starkt rekomendera denna juicen om du gillar persika och lite andra frukter.

https://www.eciggbutik.se/sv/artiklar/blue-harvest.html

Ytterligare en av mina all day vapes, god melon med citrus touch, trevlig att vapa om man gillar melon .

https://www.eciggbutik.se/sv/artiklar/stardust.html

Var skeptisk när jag köpte denna då den skall smaka melon och gurka men oj vad fel jag hade, ruggigt god juice lätt värt att testa om du gillar honungsmelon.

Juicer är något man får gå igenom själv, om man vill ha juicer som är krämiga eller om man vill ha fruktiga juicer, det är lite av ett träsk när det kommer till juicer men testa några smaker du tycker verkar intressant och köp hem dom, vapewild har bra juicer och till ett bra pris, humble likaså, du får mycket juice för pengarna och dom är goda. Kolla runt, köp inte dom billigaste juicerna du hittar, sök lite mer på premium smakerna så kommer du hitta mycket gott . Vi finns alltid här om du vill fråga eller behöver mer hjälp, kom ihåg att när du köper ett startpaket så måste du prima din coil, detta innebär att man häller lite vätska i coilen för att blöta upp den så den inte bränner bomullet det första den gör när man kör igång med den .

Permalänk
Medlem

Min e-cigg smakar bränt då och då. Jag trodde först det var brännaren (?) som var sleten så bytte ut den emot en ny och möttes direkt av samma brända smak. Den kommer bara då och då, har märkt att den ofta kommer när man rökat ofta tätt inpå. Vad kan vara fel?

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClintBeastwood:

Min e-cigg smakar bränt då och då. Jag trodde först det var brännaren (?) som var sleten så bytte ut den emot en ny och möttes direkt av samma brända smak. Den kommer bara då och då, har märkt att den ofta kommer när man rökat ofta tätt inpå. Vad kan vara fel?

Tjock juice så inte bomullen hinner suga upp kan vara ett alternativ.
Eller dåligt vekad coil ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ClintBeastwood:

Min e-cigg smakar bränt då och då. Jag trodde först det var brännaren (?) som var sleten så bytte ut den emot en ny och möttes direkt av samma brända smak. Den kommer bara då och då, har märkt att den ofta kommer när man rökat ofta tätt inpå. Vad kan vara fel?

Vad för brännare och vad för juice använder du?