Permalänk
Medlem

E-Cigg helt enkelt

Elektroniska nikotin inhalatorer, förångare, cloudmakers. E-Cigg!

Är nog det bästa som hänt mig de senaste åren när det gäller saker utanför datorvärlden, det började med en standard liten pryl för 4-5 år sen, inte större än en vanlig cigarrett. Tröttnade på den ganska snabbt då den inte gav mig riktigt den känslan jag var ute efter, var tvungen till att suga riktigt hårt på munstycket för att få i mig ens en tredjedel av vad ett "munbloss" från analog gav mig.
Så jag och min polare som hade sambeställt från kina, vi gick tillbaka till tobak igen när ampullerna som medföljde var slut.

Förra året så jobbade jag inom kommunen, ingick i ett röjlag som stod för "vårstädning" av området. Jag och 4 andra rökare jobbade utomhus hela dagarna och det gick åt paket efter paket, tills en dag då vi fick en varning om att kommunen hade infört en "ingen rökning på jobbet-policy"
Lagom tills dess fick jag reklamutskick på mailen från en online e-cigg-shop i England, Totallywicked-eliquid.
Nu så var utbudet på e-cigg något större, förbättrade batterier och atomizers. Så jag testade igen, denna gången ett Joyetech EGO-T kit och ja.. Jag var så sjukt nöjd att jag prompt beställde större batteri samt fler atomizers och mer nikotinvätska av olika smaker.

Jobbarkompisarna vart så impade av hur bra det funkade, så samtliga beställde sina egna setups.

Nu har jag varit rökfri sen juli 2012, och e-cigg har blivit mer av en hobby. Jag letar konstant efter nya produkter, tanks, atomizers, batterimods att leka med, plus att jag har utökat sökområdet efter e-liquids/nikotinvätskor till USA/Kanada. Det finns organiska vätskor, handgjorda enligt specifikation.. Det känns som när jag började leka med hemmabyggda datorer all over again, fast lite billigare
Snart så får jag min första "DIY" Dripping Atomizer, Trident och jag kan knappt hålla mig nu!

För några veckor sen så beställde jag lite dyrare prylar (Evic, EGO v6 Variabel-Volt/Watt batterier) från fabrik i kina, både till mig och min bästa vän.
Har en Joyetech Evic och en Kanger ProTank som min primära setup just nu, älskar det men jag kommer mest troligen inte stanna här ^^

Så varför gjorde jag tråden?
Jag anser att e-cigg är underrepresenterade speciellt i norden, och folk associerar det med "vattenpipa" vilket gör mig irriterad när jag måste förklara att det är vattenånga, inte rök.
Och sen har man de som vet mycket väl vad det är, men köpte sin första från affären på hörnet eller kassan på ICA "läs, plastiga cigarrett-imitationer" och sen vägrar ta åt sig att det faktiskt finns bra produkter också.

Sen så självklart vill jag ju veta om jag har bröder och systrar här på älskade SWEC :3

Vape on, Vape strong!
ps. kan lägga upp bilder på mitt sortiment om så önskas.

Visa signatur

Fractal Design Define C | NH-D15 AMD | R5 5600X | TUF Gaming B550-Plus | 2x16GB Corsair DDR4@3200mhz | RTX 3060Ti | 2TB 980 Pro m.2 + 500gb 970 EVO m.2 | Steelseries APEX, Logitech G603 | Razer Blackshark Pro v2 | Dell 28" 1440p165 + Swedx 28" 2160p60 + Benq 24" 1080p60 |

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fractal Design Define C | NH-D15 AMD | R5 5600X | TUF Gaming B550-Plus | 2x16GB Corsair DDR4@3200mhz | RTX 3060Ti | 2TB 980 Pro m.2 + 500gb 970 EVO m.2 | Steelseries APEX, Logitech G603 | Razer Blackshark Pro v2 | Dell 28" 1440p165 + Swedx 28" 2160p60 + Benq 24" 1080p60 |

Permalänk
Medlem

Fick hem en Biansi Elife igår.. trevlig liten manick.. planen är väl som sagt rökavvänjning först och sen även dumpa snuset.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem
Skrivet av nidas:

Fick hem en Biansi Elife igår.. trevlig liten manick.. planen är väl som sagt rökavvänjning först och sen även dumpa snuset.

Ja nånstans måste det ju starta, Jag hoppas att Biansi'n levererar det du är ute efter ^^
I många fall så tar det ju ett tag innan man vänjer sig vid att det är ånga, och inte rök.
Du är välkommen tillbaka för att diskutera den sen när du fått den (har inte provat den själv, men den påminner mycket om min EGO-T)

Visa signatur

Fractal Design Define C | NH-D15 AMD | R5 5600X | TUF Gaming B550-Plus | 2x16GB Corsair DDR4@3200mhz | RTX 3060Ti | 2TB 980 Pro m.2 + 500gb 970 EVO m.2 | Steelseries APEX, Logitech G603 | Razer Blackshark Pro v2 | Dell 28" 1440p165 + Swedx 28" 2160p60 + Benq 24" 1080p60 |

Permalänk
Medlem

Har kört den sen igårkväll.. mycket trevlig och helt okej rök.. enda jag stör mig på är väl att det är en ganska liten tank i fanskapet (1.1ml) men annars fantastisk trevlig känsla i handen med kromat batteri och hela paketet.. att den sen var rätt billig och reservdelarna kostar kaffepengar är bara en bonus.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

Ah, haha.. jag är sådär fredags-trött i huvudet och läste helt tokigt.

Jo, tank-systemet i EGO och Life-serien är ju utformad för utomhusbruk, väger inte så mycket och tar inte upp mycket plats i fickor.
Nackdelen är ju som du säger, 1-2 ml, försvinner på ett par timmar bara, speciellt om man har en hungrig atomizer (Low Resistance)
Hur lång batteritid får du ut, om du har laddat den än d.v.s ?

Visa signatur

Fractal Design Define C | NH-D15 AMD | R5 5600X | TUF Gaming B550-Plus | 2x16GB Corsair DDR4@3200mhz | RTX 3060Ti | 2TB 980 Pro m.2 + 500gb 970 EVO m.2 | Steelseries APEX, Logitech G603 | Razer Blackshark Pro v2 | Dell 28" 1440p165 + Swedx 28" 2160p60 + Benq 24" 1080p60 |

Permalänk
Medlem

Vore bra om nån kunde länka till E cigg av olika sorter / butiker som folk ni tycker varit bra, är sjv sugen efter nåt sånt då jag rökt nu i 20år och snus gillar jag inte inte heller nikotin tuggummi!

Visa signatur

Dator1:13900ks, H115i+NF-A14, Msi 790 P pro ,32Gb 6400mhz ,Asus 4080 16gb Tuf gaming, Asus 1000w atx3.0 , Acer 27" Predator XB273UNX, Fractal XL R2,Steelseries Pro Tkl +Logitech G Pro x Superlight, Sennheiser HD599 + iFi zen dac, Rode nt-usb, Stol Rh logic 400 xl elite Dator2:10900k, H110, Asus Z490 p, 32Gb 3800mhz, Evga 1080, HX850I, Asus PG278Q,16Gb, NZXT 530,CM G650M,Evga 1080, Epos H3+GSX300, Xtrfy K4+M4. Dator3 8700@4.6Ghz, H100I, Asus PG278Q,16Gb, NZXT 530,CM G650M, Asus VG278, logitech g933, Evga 1060 6gb.

Permalänk
Medlem

Typ utav e-cigg tänker jag inte diktera, du vet själv vad du fastnar för ^^

Det finns http://www.elcigg.se/ om du vill betala hutlösa priser + moms.

Jag köpte min EGO-T från http://www.totallywicked-eliquid.co.uk/ , fast från tyska sidan så jag betalade i euro istället för pund.

www.mtbakervapor.com, i amerika.. tar 9 dagar med posten typ.
www.bettervapes.com , samma här.

Visa signatur

Fractal Design Define C | NH-D15 AMD | R5 5600X | TUF Gaming B550-Plus | 2x16GB Corsair DDR4@3200mhz | RTX 3060Ti | 2TB 980 Pro m.2 + 500gb 970 EVO m.2 | Steelseries APEX, Logitech G603 | Razer Blackshark Pro v2 | Dell 28" 1440p165 + Swedx 28" 2160p60 + Benq 24" 1080p60 |

Permalänk
Medlem

eciggbutik.se beställde jag av.. helt okej priser

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

E-cigg känns ungefär lika givande som en Fleshlight.

Visa signatur

Dekadens

Permalänk
Medlem
Skrivet av oggan:

E-cigg känns ungefär lika givande som en Fleshlight.

That's like, your opinion, dude.
Det är en vanesak som sagt, jag gillade egentligen aldrig riktigt röken från cigg, eftersmaken och att jag alltid luktade fimp.. Så att kunna leka med smaksättning och nikotin-styrka är ett plus för mig.
Och sen så är det ju priset också, har inte räknat på det men jag har säkerligen sparat äckligt mycket pengar på att inte köpa cigg varje dag

Visa signatur

Fractal Design Define C | NH-D15 AMD | R5 5600X | TUF Gaming B550-Plus | 2x16GB Corsair DDR4@3200mhz | RTX 3060Ti | 2TB 980 Pro m.2 + 500gb 970 EVO m.2 | Steelseries APEX, Logitech G603 | Razer Blackshark Pro v2 | Dell 28" 1440p165 + Swedx 28" 2160p60 + Benq 24" 1080p60 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av lap87:

Ah, haha.. jag är sådär fredags-trött i huvudet och läste helt tokigt.

Jo, tank-systemet i EGO och Life-serien är ju utformad för utomhusbruk, väger inte så mycket och tar inte upp mycket plats i fickor.
Nackdelen är ju som du säger, 1-2 ml, försvinner på ett par timmar bara, speciellt om man har en hungrig atomizer (Low Resistance)
Hur lång batteritid får du ut, om du har laddat den än d.v.s ?

Har fortfarande inte laddat den och den funkar strålande. så den är det inget fel på alls.

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

beställde hem och fick en lavatube levererad idag. står på laddning nu innan provkörning

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

Är det någon åldersgräns på e cigg?

Permalänk
Medlem
Skrivet av nidas:

beställde hem och fick en lavatube levererad idag. står på laddning nu innan provkörning

Najs, hur känns den då?
Min bästa vän köpte sig en som heter EGO-V6.. den ramlade sönder inom 3 veckor medans min Joyetech Evic funkar perfekt, införskaffade lite värsting-batterier från Panasonic så nu behöver jag inte ladda min på 4-5 dagar under tungt användande ^^

Skrivet av Oliver32:

Är det någon åldersgräns på e cigg?

Det är liquid'en som bestämmer det, om det är nikotin i vätskan så är det 18 år som gäller.
Det går ofta att beställa utan nikotin utomlands, för de som vill.

Visa signatur

Fractal Design Define C | NH-D15 AMD | R5 5600X | TUF Gaming B550-Plus | 2x16GB Corsair DDR4@3200mhz | RTX 3060Ti | 2TB 980 Pro m.2 + 500gb 970 EVO m.2 | Steelseries APEX, Logitech G603 | Razer Blackshark Pro v2 | Dell 28" 1440p165 + Swedx 28" 2160p60 + Benq 24" 1080p60 |

Permalänk
Medlem

Jag blev riktigt sugen på att börja med e-cigg efter att ha läst alla kommentarer i tråden. Skulle vara skoj att börja med ett nytt projekt som inte kostar 10 lax i inköp. Det enda problemet är ju att jag inte är rökare och det känns lite kontraproduktivt att börja med rökavvänjning när man inte ens är van vid rök.

Snusare är jag sedan 17 år tillbaka i tiden, men att börja med nikotinfritt snus är både dyrare än att pyssla med den riktiga ovanan samt att det bara finns i portion. Sedan är det ju inte direkt något direkt projekt att handla en snusdosa. Jag kan ju däremot tipsa alla snusare som är ute efter ett billigt projekt att börja baka eget hemma i ugnen, grymt mycket billigare samt att man själv får välja smak. Inte det minsta nyttigare egentligen, men det är smällar man får ta när det inte finns e-snus.

Permalänk

Sho började själv med elcigg för några månader sen köpte då direkt en ego-c twist batteri på 1000 mah med en carto tank. Den setupen körde jag väldigt länge tycker smaken från carto tank ger en fin och fyllig smak med bra ånga! Men har inte gett mig in i vV världen än blir förmodligen i framtiden. Tycker setupen jag har nu funkar väldigt fin kör med ett mindre batteri nu vision spinner 650 mah med en Kanger T3. Gammla twisten och carto tanken kände fan som en lasersvärd i handen

Juicen beställer jag från mtbakevapor och rekommenderea verkligen till alla den sidan bra juicer till riktigt bra pris, frakten inte så värst lång tid tog sist för mig 2 1/2 vecka men det var för tullen tog min paket, så om ni beställer från mtbakevapor fråga dom att skicka den som gift och ta bort kvittot. Vill ni handla inrikes så är lightyourfire den bästa svenska sidan helt okej priser och dom har bra juicer på lager. Inte som alla andra svenska shoppar som tar in kopior på batterier och tillbehör, sen så har de shopparna skit dåliga juicer som smakar verkligen skit (Dekang & Hangsen) Finns bra kina juicer också men rekommendera er verkligen inte testa kina juicerna först lägg era pengar på annat fin istället.

Har själv några fina startkit med batteri, juice och hela kittet ni kan dra en pm om ni är sugna

Visa signatur

CPU: Amd Phenom 955 4.1 ghz | MODERKORT: ASrock 970 | Chassi: Corsair Carbide 500R |
GFX MSI 280X 1200/6400 | RAM Corsair och Adata 8GB | Nätagg Corsair TX 850 |

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2247296

Permalänk
Medlem

Vilka modeller är värda att ta in från kina?
Kommer antagligen ta hem ett gäng och har ni någon kina sida att rekommendera?

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Skrivet av toker!!!:

Vilka modeller är värda att ta in från kina?
Kommer antagligen ta hem ett gäng och har ni någon kina sida att rekommendera?

Heaven gifts och Health cabin är rekommenderade sidor att köpa från. Inte så seg frakt och billiga priser har dom också på clero och sånt

Visa signatur

CPU: Amd Phenom 955 4.1 ghz | MODERKORT: ASrock 970 | Chassi: Corsair Carbide 500R |
GFX MSI 280X 1200/6400 | RAM Corsair och Adata 8GB | Nätagg Corsair TX 850 |

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=2247296

Permalänk
Medlem
Skrivet av Extrakebab:

Heaven gifts och Health cabin är rekommenderade sidor att köpa från. Inte så seg frakt och billiga priser har dom också på clero och sånt

tack ska kolla in de.

Tanken är att köpa in ett par 100 och sälja.

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Medlem

Tog och beställde en 510-T från lightyourfire.se , ska bli spännande att se vad det är för något :).

Tanken är att bli av med tobaksrökandet helt, och nikotinanvändandet till en bättre nivå. Tänker att det kan ju vara trevligt att röka när man dricker, vilket jag alltid fallerat på förut. Men, nu slipper man förhoppningsvis smaka askopp i munnen. Sedan kan det vara trevligt att slippa gå tre trappor ned för att komma ut och röka :).

Update: fick hem den snabbare än 24h. Kanon. Testade en snabbis på fikat på jobbet. Rök blev det. Och kladdigt. Den läckte mellan batteri och atomizer. Testade att trycka in tanken/munstycke lite hårdare och jag tror det hjälpte. Ska testa mer lite senare.

Första intrycket var: förvånansvärt mycket rök och väldigt lent i halsen. Fick med någon nikotinfri. Väntar på nikotinjuice från England. Var osäker på vilken styrka man skulle ha så jag körde 24. Vad är er erfarenhet från styrka och smak? Påverkar styrkan smaken mycket?

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Jag har länge gått och planerat ett inköp men det blir ju aldrig av... Det är en Ego-T jag har bestämt mig för eftersom jag fått testa en sådan, och då har jag tittat på e-cig.com vilket jag inte sett någon nämna här.
Så, är det någon som vet något om den sidan eller ska jag köpa från någon av de andra ni nämner här?

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 1060 6GB@2100/4500MHz + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nightcrawl:

Update: fick hem den snabbare än 24h. Kanon. Testade en snabbis på fikat på jobbet. Rök blev det. Och kladdigt. Den läckte mellan batteri och atomizer. Testade att trycka in tanken/munstycke lite hårdare och jag tror det hjälpte. Ska testa mer lite senare.

Första intrycket var: förvånansvärt mycket rök och väldigt lent i halsen. Fick med någon nikotinfri. Väntar på nikotinjuice från England. Var osäker på vilken styrka man skulle ha så jag körde 24. Vad är er erfarenhet från styrka och smak? Påverkar styrkan smaken mycket?

Efter att ha upptäckt den andra pluggen på änden som går in i atomizern och fyllt på den vägen, fungerade det betydligt bättre. Ibland är man bra blind.

En fundering som har dykt upp är hur är det vid påfyllning. Tar jag en ny tank/behållare/munstycke, eller går de att återanvända? Jag fick med 5st behållare/munstycken. Det jag funderar på är om hålet i "botten" kanske tappar sin passform? Det är alltså en 510-T jag har.

Hur förvarar ni eran e-cigg? Eftersom knappen sitter som den gör så känns det som att det är ganska lätt att den ligger så att den lätt blir intryckt av misstag. Någon form av etui? Polaren kanske kan skriva ut något i 3D-skrivaren.

En annan tanke jag fick var att "glödänden" påminner faktiskt mycket om en stylus-penna. Hade varit lite fräckt att ha en riktig stylus-ände. Två-i-ett alltså.

Nåväl, bra första intryck nu när man gjort på rätt sätt. Mycket rök, och äntligen kan jag göra rökringar inomhus igen!

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Provade en Ego-T men tycker den är ganska värdelös då den läcker och har sig. Föredrar vanliga cigg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Provade en Ego-T men tycker den är ganska värdelös då den läcker och har sig. Föredrar vanliga cigg.

Läcker hur då? Låter som handhavandefel.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 1060 6GB@2100/4500MHz + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem

Håll koll på vape.se -kommer snart!

Jag rekommenderar efter mina erfarenheter som vejpare i många år, en enhet som går under benämningen VAMO. Den är prisvärd och den fungerar otroligt bra. I och med att den kan ställas i Watt-läge så spelar det ingen roll vilket tanksystem (dripper, atomizer, cartomizer, clearomizer eller glassomizer) man sätter på den. Dessutom är det enkelt att justera effekten (värmen och mängden ånga/smaken på vätskan) uppåt eller nedåt. Till nya användare rekommenderar jag en Vivi-Nova tank eller en Kanger Pro-Tank då de är lätta att hålla på med och har enkelt utbytbara element samt rymmer omkring 3 ml.

Själv använder jag för närvarande 2 modeller regelbundet; en Sigelei 19b med Fusion Mods adapter-kit och en Smok RSST samt en Provari v2 med The Diver och en Scuba-tank.

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[SvK:

Rogue;13748117']Håll koll på vape.se -kommer snart!

Jag rekommenderar efter mina erfarenheter som vejpare i många år, en enhet som går under benämningen VAMO. Den är prisvärd och den fungerar otroligt bra. I och med att den kan ställas i Watt-läge så spelar det ingen roll vilket tanksystem (dripper, atomizer, cartomizer, clearomizer eller glassomizer) man sätter på den. Dessutom är det enkelt att justera effekten (värmen och mängden ånga/smaken på vätskan) uppåt eller nedåt. Till nya användare rekommenderar jag en Vivi-Nova tank eller en Kanger Pro-Tank då de är lätta att hålla på med och har enkelt utbytbara element samt rymmer omkring 3 ml.

Själv använder jag för närvarande 2 modeller regelbundet; en Sigelei 19b med Fusion Mods adapter-kit och en Smok RSST samt en Provari v2 med The Diver och en Scuba-tank.

Har du erfarenhet av 510-T? Hur upplever du den jämfört med andra?

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nightcrawl:

Har du erfarenhet av 510-T? Hur upplever du den jämfört med andra?

Tja, det är en instegsmodell och den är rätt klen. Men det finns många som är nöjda med den typen av enheter.

Jag rekommenderar alltid nya vejpare att lägga lite extra pengar första gången och få en bra enhet och en bra upplevelse än att få något halvdant och sedan ändå lägga ut ännu mer för en bättre modell.

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...

Permalänk
Medlem

Nämen, kul att se att folk tog tag i tråden!

Min nya bästa vän däröver i staterna har en nyöppnad -enbart- liquid affär.
Darkest Day Vapors
Ange ECF för 10% rabatt, den är alltid aktiv.

Kan lova er att hans liquids är speciella

Skrivet av Nightcrawl:

Har du erfarenhet av 510-T? Hur upplever du den jämfört med andra?

Min förra sambo fick en sån av mig i present, inköpt på Totallywicked-eliquid.
Den funkar bra, men batteriet går snabbt söderut och likadant med atomizern. Det är slit o släng produkt IMHO.
Men nuförtiden så är den iaf relativt billig.

Skrivet av Hraf:

Jag blev riktigt sugen på att börja med e-cigg efter att ha läst alla kommentarer i tråden. Skulle vara skoj att börja med ett nytt projekt som inte kostar 10 lax i inköp. Det enda problemet är ju att jag inte är rökare och det känns lite kontraproduktivt att börja med rökavvänjning när man inte ens är van vid rök.

Well, det är ju inte rök
Men det är en kul hobby, det kan jag lova! Om man vill bara gå runt o shocka folk med mängden ånga man kan spy ur sig så finns det ju alltid 0 nikotin-vätska att hitta ^^

Skrivet av toker!!!:

Vilka modeller är värda att ta in från kina?
Kommer antagligen ta hem ett gäng och har ni någon kina sida att rekommendera?

För nybörjare, EGO-batteri, gärna över 1000mah + Kanger tanks.. brukar vara bra för nybörjare att lära sig med.
För folk som är lite mer avancerade, kör på Vamo, Innokin SVD/134/MVP, Zmax + valfri tank.

Visa signatur

Fractal Design Define C | NH-D15 AMD | R5 5600X | TUF Gaming B550-Plus | 2x16GB Corsair DDR4@3200mhz | RTX 3060Ti | 2TB 980 Pro m.2 + 500gb 970 EVO m.2 | Steelseries APEX, Logitech G603 | Razer Blackshark Pro v2 | Dell 28" 1440p165 + Swedx 28" 2160p60 + Benq 24" 1080p60 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[SvK:

Rogue;13748117']Håll koll på vape.se -kommer snart!

Kommer du själv öppna butik eller är det nåt du bara hört talas om?

Visa signatur

Fractal Design Define C | NH-D15 AMD | R5 5600X | TUF Gaming B550-Plus | 2x16GB Corsair DDR4@3200mhz | RTX 3060Ti | 2TB 980 Pro m.2 + 500gb 970 EVO m.2 | Steelseries APEX, Logitech G603 | Razer Blackshark Pro v2 | Dell 28" 1440p165 + Swedx 28" 2160p60 + Benq 24" 1080p60 |