Skulle vara roligt om det dyker upp en butik här uppe i Norr :)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hudiksvall (Forsa)
Registrerad
Sep 2003

Skulle vara roligt om det dyker upp en butik här uppe i Norr :)

Kommer ni att öppna nån butik här uppåt i landet ?? Jag bor i Hudiksvall
skulle vara skönt om det dök upp en Inet butik som man kunde åka till typ Gävle eller Sundsvall är inom godkänd räckvidd

Låda Phobya UltraBig Watercase V.1 M-kort ASROCK X99 Taichi CPU i7 5930K Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm radiatorer Minne4 X 8Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik 2 x MSI GTX 1070 8GB Sea Hawk EK X HB-SLI AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm Benq XR3501 AMVA 35" Curved

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Jul 2010

Bor inte i Norr men vill gärna ha en Inet butik i Västerås! xD
Vi har ju 128Bit, Arsa Data, Webhallen säkert någon mer inne i city och på andra platser jag inte känner till.

Hade varit mycket skönt då man slipper skicka returer via posten om något går fel.

Förlåt om du blir irriterad att jag skriver i din tråd! hoppas det är ok!

Spelar Just Nu: Blandat Väntar På: Identity, HL 3
Moderkort: ASUS Z97-A ATX CPU: Intel Core i7 4790K 4GHz Kylare: Corsair Hydro H80i Internminne: Corsair Vengeance Pro 16GB (2x8GB) 2666MHz GPU: Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB Xtreme HDD: 2TB WD Red SSD: Samsung 850 PRO 256GB & Samsung 840 PRO 256GB & Samsung 850-Series EVO 500GB OS: Windows 10

Trädvy Permalänk
Inaktiv
Registrerad
Jan 2008
Skrivet av segafreaks:

Vi har ju 128Bit, Arsa Data, Webhallen säkert någon mer inne i city och på andra platser jag inte känner till.

Hade varit mycket skönt då man slipper skicka returer via posten om något går fel.

128bits hemsida är rent av läskig. Är deras butik bra?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Piteå
Registrerad
Okt 2004
Skrivet av Jygge:

skulle vara skönt om det dök upp en Inet butik som man kunde åka till typ Gävle eller Sundsvall är inom godkänd räckvidd

Nää dom måste komma ännu längre upp

Skrivet av El_Raspberry:

128bits hemsida är rent av läskig. Är deras butik bra?

Haha ja herregud så hemsk sida!

CPU: AMD Ryzen 1700x @ 3.8GHz || Mem: 16GB Corsair LPX 3000mhz || Mobo: Asus x370 Prime || GPU: EVGA Geforce GTX1070 SC || SSD: WD black 500GB m2 || OS: Linux Mint/Win 10 || Monitor: Dell 43" 4K P4317Q

Citera om du vill ha svar :)

Trädvy Permalänk
Inet
Plats
Göteborg
Registrerad
Mar 2007
Skrivet av Jygge:

Hallå! Det är tyvärr inget som vi har planer på i dagsläget men vårt mål är att öppna många fler butiker så förhoppningsvis kommer det en butik lite längre norrut i framtiden.

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Twitter

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Sep 2012
Skrivet av segafreaks:

Du glömmer Netonnet.
Sedan finns ju Datacorner som är lite av en förlängd arm av Dustin, i alla fall har de varit det.
MicroKit, som är en förlängd arm av Elfa m.fl.
Kjell Co finns väl i de flesta städer, men klart värd att nämna i alla fall.

Ber om ursäkt för trådkapningen. Men jag är av samma mening som TS gällande utbredningen av Inets bra butiker.

i5-2500K @ 4.3 GHz with CM Hyper 212 EVO | EVGA GTX 980 SC ACX 2.0 @ 1367/7010 MHz
16 GB Corsair Vengance @ 1600 MHz | ASRock P67 Pro3 ATX | Samsung 840 EVO 250 GB | WD Black 1 TB
EVGA G2 850W | Fractal Design Define XL R2 | AOC q2770Pqu

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Sep 2010
Skrivet av Nithram:

Du glömmer Netonnet.
Sedan finns ju Datacorner som är lite av en förlängd arm av Dustin, i alla fall har de varit det.
MicroKit, som är en förlängd arm av Elfa m.fl.
Kjell Co finns väl i de flesta städer, men klart värd att nämna i alla fall.

Ber om ursäkt för trådkapningen. Men jag är av samma mening som TS gällande utbredningen av Inets bra butiker.

sorry för off topic,

Men tacka gud att vi har netonnet härxD första fysiska butiken jag skulle köpa datorkomponenter på här i stan då de inte tar överpriser, sen hade vi ju tur att få webhallen också:D

det var tråkigt när netonnet la ner datorkomponenter ett tag:P men de måste märkt senare hur mycket mer folk som kom för att de hade dator komponenter^^

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gävle
Registrerad
Feb 2009
Skrivet av Jygge:

Alina i gävle

Thanks for the party, the house, the girls, the press, and..
Oh yeah, doing my laundry

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Okt 2005

Jag saknar också en inet i västerås *hijackthread

| INTEL i7 7700K@4,9GHZ | NOCTUA NH-D15 | ASUS PRIME Z270-P | 32GB DDR4@3000mhz | GTX 1080 STRIX | 512 GB CRUCIAL MX300 SSD | 4TB HDD | WIN 10 | BENQ XL2420Z@144hz| SUPERNOVA G2 750w

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2010

Saknar inet i kista galleria. Är för långt in till hötorget
*känner mig bortskämd*

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus R9 290 OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |
NAS 40TB: 8x3TB RAIDz2 | 4x4TB RAIDz1 | ASRock C2550D4I | 32GB ECC RAM | FreeNAS |
LJUD: M-Audio BX8 D2 | ATH-M50 | Focusrite Scarlett 2i2 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hudiksvall (Forsa)
Registrerad
Sep 2003
Skrivet av morxy49:

Saknar inet i kista galleria. Är för långt in till hötorget
*känner mig bortskämd*

japp
Man få vara glad att det är ganska snabba leveranser hit upp bruka ta 2 dagar om inte posten slarvar,,,

Låda Phobya UltraBig Watercase V.1 M-kort ASROCK X99 Taichi CPU i7 5930K Kylning Hemma byggd vattenkylning 2 x 480mm radiatorer Minne4 X 8Gb DDR4 HD SSD 240GB OCZ Trion 100 Grafik 2 x MSI GTX 1070 8GB Sea Hawk EK X HB-SLI AGG Corsair RM 1000w 80+ Gold Skärm Benq XR3501 AMVA 35" Curved

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Haparanda
Registrerad
Jan 2011

Haparanda är en stad jag skulle rekommendera att inet kikar på. Mycket ryssar och finnar som rör sig här nu när Ikea finns på plats. Det har ju blivit en riktig shoppingstad som drar till sig kedjor av alla möjliga slag.

Och behöver ni urkraft från Tornedalen som plockar tunga komponenter på lagret så finns jag här, redo att hugga i.

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Maj 2014

Jag hoppas då att fler "större" datorbutiker som inet, komplett med mera. Kommer upp till norrbotten, För som de ser ut då så finns de väldigt få, speciellt i luleå. Här har vi 2 stycken, Overclockers och comega data. Rätta mig om jag har fel.

Glömde skriva en sak.

Gaming dator spec | Intel Core i7-4790k | MSI Geforce gtx 980 | 16 GB ram | Samsung 850 evo 250 gb SSD | 1 wd blue 1 tb HDD | 1 wd green 2 tb HDD | ASUS Maximus VII ranger | Evga supernova g2 750w | Corsair h100i gtx | Fractal Desigen Define R5

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Terra
Registrerad
Aug 2011

Så ni träffar rätt del av Norrland när ni air-droppar butiken sen

[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB Corsair Vengeance DDR3 1600Mhz | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 + 2 x Scythe GT 1850rpm | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW | Sony 46" LCD Full HD | HTC Vive ]
[ Huawei P20 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite ]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tierp
Registrerad
Dec 2014
Skrivet av Jygge:

Här uppåt i landet? Du är ju knappt halvvägs till norra Sverige

Citera mig gärna så jag hittar tillbaka :-)

| CPU: I5 4670K | MB: Gigabyte Z97MX-Gaming 5 | RAM: Corsair 16GB VengeanceLP | GPU: NA | PSU: Corsair AX760i | Cpukylare: Noctua NH-L12 | Chassifläkt: Noctua NF-S12B | Chassi: Fractal Design Node 605 | SSD: Kingspec SSD M.2 256GB