Samsung galaxy S4 - exchangekonto?

Permalänk
Medlem

Samsung galaxy S4 - exchangekonto?

Hej,

Har aldirg haft problem att lägga till ett exchangekonto med iphone.
Men med denna samsung står den bara och laddar hela tiden. Får inte in någon mail.
Den tar alla inställningar om server, lösen etc. provade att slå in fel några gånger och då klagar den på det.
Men allt är rätt nu och den står bara och laddar och inget händer. Någon som känner igen detta?

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Dum fråga kanske...

Du är inte möjligtvis på jobbet och är uppkopplad på wifi när du försöker?
Jag kan nämligen inte ansluta till Exchange-servern inifrån, däremot fungerar det utmärkt när jag inte är på "insidan"
Testa slå av wifi och kör via mobilnätet.

Visa signatur

Fractal Design C; Corsair RM750X; ASUS Prime Z370 A ll; I9 9900K; Celsius S24 ; Corsair 16GB; Samsung 970 evo 500GB; RTX 2080 TI; Dell U3415W; W10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Luddtuss:

Dum fråga kanske...

Du är inte möjligtvis på jobbet och är uppkopplad på wifi när du försöker?
Jag kan nämligen inte ansluta till Exchange-servern inifrån, däremot fungerar det utmärkt när jag inte är på "insidan"
Testa slå av wifi och kör via mobilnätet.

Inga frågor är dumma. jag har testat hur många olika scenarios som helst nu. Provade att slå av wifi och fick samma sak. provade att köra via wifi och ingenting där heller. Har satt upp mail på iphones hur lätt som helst och på någon galaxy tidigare, minns inte att det varit några som helst problem.
Har suttit i över 2 timmar och letat nu =/
Några andra tips?

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Hmm, verkar inte ha något att göra med galaxyn. Provade att lägga till kontot i fråga i min iphone. Gick bra med bockar för allting. men när jag ska öppna lådan hämtar den inga mail och det går inte att skicka...
någonting är konstigt med maillådan tydligen..

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"