Värdering Huntsman Case MW

Permalänk

Värdering Huntsman Case MW

Hej! Är den här värd market tror ni? (MW)

Permalänk
Medlem

detta, lär väll ge en hint iaf.

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Skrivet av Marticus:

5 sec googling av mig som inte ens spelar CG:GO gav detta, lär väll ge en hint iaf.

ja, det där är market. Men dessa "Case Hardened" knivar prissätts beroende på blåhet och undrar därför om vad den är värd

Permalänk
Avstängd

"prissätts beroende på blåhet"
Jävla p12ors Barbie dressup det blivit av CS:Go också

Visa signatur

Chassi: Coolermaster HAF XB PSU: Silverstone Strider 850W, MB: MSI Z87-G45, CPU: Intel I5-4670K @ 4,2Ghz (Corsair H100i), GPU: MSI GTX 970 Gaming RAM: Kingston HyperX 16Gb DDR3 1600Mhz, HDD: 2x Samsung F3 7200rpm 1TB, SSD: Samsung 830 series 128Gb, OS: Win 8.1, Skärmar: LG 55" FullHD & Dell 23'' UltraSharp U2312HM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaprisfisken:

ja, det där är market. Men dessa "Case Hardened" knivar prissätts beroende på blåhet och undrar därför om vad den är värd

alright, kanske går att leta vidare genom länken.

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Skrivet av WongFeiHung:

sant ju haha

Permalänk
Skrivet av WongFeiHung:

dessa knivar har alltså samma dmg som vanligt och det som skiljer är färgen ?
Path of exile har massor av saker man köper för riktiga pengar, när det bara är utseende som skiljer..

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Skrivet av Grönahunden:

Path of exile har massor av saker man köper för riktiga pengar, när det bara är utseende som skiljer..

aa det är bara estetisk skillnad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grönahunden:

Detsamma gäller andra vapen och såvitt jag förstått kan vissa vara förbannat dyra. När jag hade ett äpple-skin som granat i tidigare CS kostade inte det mig några pengar men frågan är hur många tusen ett sånt hade kostat nu. Kanske beroende på färg och om köparen gillade syrliga eller sura äpplen.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.