Beställning från SeaMe, DD samt Dtek, intresserad?

Permalänk
Medlem

På Dangerdens sida står det att BayRez-tankarna kommer in den 10 April, alltså om 5 dagar. Är nog rätt intresserad av en sådan, ni kan väl vänta en liten vecka?

Visa signatur

What ain't no country I ever heard of! Do they speak english in What? - Jules Winnfield

Permalänk

Mejlade dig idag. om en nova pump. om du inte fåt nåt mejl hör av dig till mig på mattsson_marcus@hotmail.com kram på de

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oskis
På Dangerdens sida står det att BayRez-tankarna kommer in den 10 April, alltså om 5 dagar. Är nog rätt intresserad av en sådan, ni kan väl vänta en liten vecka?

Jo jag kommer vänta på dem, ska ha en själv. Trodde de skulle komma in lite snabbare.

Permalänk

Nu har jag fått nån slags köpmani och har kommit på att jag kanske ska köpa bl.a. ett Maze 3 block från DangerDen.

Men jag fattar ingenting av alla options man kan välja. Hjälp!

Kan nån förklara vad allting betyder. Jag ska ha ett block till en AMD med genomskinlig (stavning?) top med 1/2 anslutningar.

Och sen, om jag ska ha två meter tygonslang (borde väl räcka till ett vattensystem i ett miditower?), hur många feet ska jag beställa?

Tacksam för snabba svar!

Edit: Nån som vet om Evercool 120mm. fläkten dom säljer är bra?

Permalänk
Medlem

Evercool fläkten kommer jag själv beställa 2 av har inte hittat nån bättre för mig om man tittar till CFM och Db, 80CFM på relativt låga 30Db.

Permalänk
Medlem

Meili Doodel: 2 meter blir ungefär 6 feet.

Visa signatur

What ain't no country I ever heard of! Do they speak english in What? - Jules Winnfield

Permalänk
Medlem

Kommer nog att beställa en hel del från DangerDen, skickar mail åt dig inom kort Bjirn..

Blir nog en hel del vattenblock

Visa signatur

[ XP1700+@2450MHz /Maze3 H20 -=- ABit NF7-S@220MHz-=- 2x256 MB TwinMOS PC3200 Winbond@220MHz 5-2-2-2 ]
[ 2xSeagate 120 GB -=- Leadtek GeForce 6800NU@460/915 /Maze4 3dm05: 5596]

Permalänk
Medlem

Vad är brassfittings förresten?

Visa signatur

[ XP1700+@2450MHz /Maze3 H20 -=- ABit NF7-S@220MHz-=- 2x256 MB TwinMOS PC3200 Winbond@220MHz 5-2-2-2 ]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RizZa
Vad är brassfittings förresten?

Mässingsnipplar.

Permalänk
Medlem

Nu har beställningen från SeaMe ordnats. Kommer informera alla inblandade parter när jag vet mer

Permalänk
Medlem

Såja, nu har jag mailat dig Bjirn, hoppas att det inte blev för sent bara.

Hur lång leverans tror du att det blir för DD?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har just mailat DD med lite mer frågor, det brukar ta dom en dag att svara, så jag räknar med att kunna beställa på fredag. Sen tar det säkert nån/några dag för DD att plocka ihopp allt, sen skickas det till sverige kanske 4dar till eller så. Men det finns ju tyvärr mycket osäkerheter kring dessa tidsangivelser.

Permalänk
Medlem

Hoppas det inte är försent att vara med, men jag skickar ett mail till dig nu och försöker vara med i beställningen.

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

HJÄLP!! BJIRN MIN DATOR CRASHADE IDAG SÅ DIN ADRESS FÖRSVANN, MÅSTE HA TAG PÅ DIG (ang. resterande betalning). Så kan någon moderator eller liknande som har hans mail ge mig den till han!! hjälp pLZZZZ!

Permalänk
Medlem

Fick mina prylar idag, myms

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag fick mina prylar i tisdags, skitgött
Ska fixa fastsättningen av heatercoren bara, sedan ska jag köra igång det.

Bjirn har redan fått beröm i ett mail, men jag tycker gott han kan få lite till. Bättre än såhär kan man inte sköta en sambeställning

Smurfen87: Det står ju två gånger på förra sidan.
e-post: bjorn AT fastmail DOT fm

Visa signatur

"Utom de elva omkomna, av vilka en var tolv år, skadades 24 oftast äldre personer, sade polisen." - expressen.se
Data/Dator?

Permalänk
Inaktiv

jag har redan fått tag i björn
tack ändå! björn hade redan fått mestadels av betalningen dock inte alls,
så var tvungen att få tag i han.

måste instämma Bjirrn skötte detta skitbra.
Keep up with good WORK!
Har aldrig mött en sån schysst person som han, tar tid och allt.
Han krävde inte nått "över" äns. Tror han gick på förlust tack vare mej
nästan

hehe

mvh/DAVID

Permalänk
Medlem

Ni funderade aldrig på att köpa clearflexslang från D-Tek istället?

Permalänk
Inaktiv

För dyr frakt ifrån D-tek. Vad är clearflex?

Permalänk
Medlem

ni ska inte göra fler beställningar?