Crucial Ballistix Sport med en Noctua NH-D14?

Permalänk

Crucial Ballistix Sport med en Noctua NH-D14?

Så jag har nu 4x2 Corsair Value S. DDR3, och det är på håret att dem passar. Och tänkte köpa ett par Crucial Ballistix Sport 2x8, men hittar inte hur stora dem är, och om dem kommer att passa.

Problemet jag har nu är att 8gig inte räcker till spel längre, Witcher tar 6-7gig, OS behöver ha 1gig, och firefox tar 0,7-1gig. OS klagar när jag kommer till 7gig utan virtuellt ram på, eller så börjar allt att lagga på grund av att den måste läsa från hårddisken.

Så kommer dem att passa med en Noctua NH-D14?

Permalänk
Medlem

Flänsarna går inte över själva kretskortet på någon av dem så jag skulle tro att de är nästan exakt lika höga

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800X3D | In Win 301 | Asus 5070Ti Prime OC Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Övrigt: Simrace fantast.

Permalänk
Medlem

Ballistix Sport kommer att passa utan några problem.

Visa signatur

Project AI (där fritiden inte räckt till...) | i7-14700 | Nvidia RTX A6000 | Vardagsrumsdator I | Casemoddat NR200P Sakura Limited Ed. SFF | Ryzen 5900X | ROG Strix 3080 White | ROG Crosshair VIII Impact X570 mini-DTX | CM SFX Gold 850W White | Kraken Z68 White AIO | Sennheiser HD 800 genom Aune X1S DAC + Onkyo A/V Receiver | LG OLED 77"| Vardagsrumsdator II | Casemoddat Lian Li O11 med optical-bonded transparent LCD i sidopanel och frontglas | i7-14700F | RTX 4070 | Thermalright FN240 AIO | LG OLED 42" | Macbook Pro 14" M1 Pro | Surface Pro i7 |

Permalänk
Skrivet av infigo:

Flänsarna går inte över själva kretskortet på någon av dem så jag skulle tro att de är nästan exakt lika höga

Tack, då tar jag och köper ett par.