Permalänk
Medlem

Jag har en musmatta som kostade 5 kr på en lokal datorbutik, den är säkert 100 ggr bättre än min förra Everglide Giganta musmatta som kostade 200 kr, dyra musmattor är bara skit.

Permalänk
Medlem

säger bara det grabbar.......glowpad

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av osytol
Kör med en matta som jag köpte från db för 15kr.
Tyvärr så lossnade tyget rätt snart, så då tejpade jag fast det med silvertejp i sidorna. Då började mattan glida nåt förbannat, så då tejpade jag fast den i bordet
Så min musmatta är ett par centimeter mindre än normalt, men den funkar bra ändå

Hahaha... tejp löser allt (citerar min mormor som satte upp julkransen på dörren med silvertejp )

Permalänk
Medlem

Jag har en icemat.
Desperat att bli bra i CS... hmm, nä jag spelade RtCW på elitnivå och vann cirka 30000kr så det var en rätt bra investering tycker jag...

Permalänk
Medlem

Jag har en AMD Reklam-matta. Reklam för AMD Athlon XP prollarna

Det står "A new kind of fast" Jag höll/håller med.......

Visa signatur

Intel Core i5 3570k @ 4.2 / ASRock Z77E-ITX / Sapphire 7950 OC @ 1150/6200 / A-Data 8GB 1600MHz / Kingston V300 120GB + WD 3 TB / Noctua NH-L12 / Bitfenix Prodigy / bq! E9-CM 480W / LG IPS236V / Ett fan av tysta datorer.

Permalänk
Medlem

Everglide Giganta Optical, helt underbar. Lite trist att everglide-trycket börjar nötas ut nu bara :/

Visa signatur

System :: [AMD 64 3000+] [ASRock 939Dual-VSTA] [2gb Corsair PC3200 DDR] [ATI X1650] [80gb Maxtor PATA+250gb SATA-II HD]
Tillbehör :: [2 X 20" TFT] [Lian-Li PC-70] [TT Big Typhoon] [NEC 3550A@4551A DVDRW] [Epson Stylus DX4850]
Linux är bara gratis om din tid är värdelös

Permalänk
Medlem

Jag kör med en reklammatta i skin.

Visa signatur

Det här är väl ingen konst.
Censur! Censur!

Permalänk

Biltemas 15kronare, blå med en levande dator som motiv.

Permalänk
Medlem

Musmatta? Nä, men vaxduk på bordet.

Permalänk
Medlem

Kör på en reklam matta jag fick ifrån en polare. Hans pappa hade de till sitt jobb, så det delades ut friskt på ett mini-lan hemma hos honom. I vilket fall som helst är detta, helt ärligt, en fruktansvärt bra matta, nog den bästa jag kört på. Den ligger helt still, den är slät och lagom hal enligt mina krav och tycken.

Edit: Vad har detta med lagring att göra?

Edit2: Såg nu att detta var en rätt gammal tråd ...

Visa signatur

doh! - Homer Simpson

Permalänk
Medlem

lätt att man kör icemat.
fickpensionera min gamla logitech mouseman optical, då den inte klarade bytet från ratpad -> glaset, hade en microsoft explorer 3.0 ett tag, men nu har jag äntligen bytt till en mx500.
Kan inte tänka mig något datortillbehör som ger motsvarande förbättring för ett par hundralappar.

Visa signatur

PIX, plx.

Permalänk
Medlem

Jag har en FramFab musmatta. Tror den är värd mer än ett par av deras aktier atm

Visa signatur

powered by AMD (C)
XP2400+, Asus A7N8X DLX, Corsair 3200XMS C2 256MB*2, CL TI4600 128MB
WD1200JB, UltraPlex 12/4X, UltraPlex40X, Pioneer6X DVD-ROM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gtok
Kan man fortfarande köpa "stora" fyrkantiga musmattor på ikea? Sist jag var där hade dom bara runda med fula cirklar i.

jo. dom säljer dom gamla fortfarande
(jobbar på IKEA)

Visa signatur

Dator1: Chieftec-Fulltower|XP200+Barton 1833@2190|Expo 8rda+|MSI-Ti4200|200Gb+120Gig|DualDDR 2x256 pc3200 twinmos WinBond|Kylning --> 120mm cpufläkt. 4st 80mm chassit fläkt 1st 90mm chassitfläkt..alla kopplade till 2st fläktkontrollers.

Permalänk
Medlem

ja kör med en specialdesighad Everglide musmatta
design = Unixpingvinen med 2st automatpistoler i händerna

Visa signatur

Dator1: Chieftec-Fulltower|XP200+Barton 1833@2190|Expo 8rda+|MSI-Ti4200|200Gb+120Gig|DualDDR 2x256 pc3200 twinmos WinBond|Kylning --> 120mm cpufläkt. 4st 80mm chassit fläkt 1st 90mm chassitfläkt..alla kopplade till 2st fläktkontrollers.

Permalänk

Gah! så lång tråd. har inte orkat läsa alla sidor men Jag har en musmatta Där det står "Ny Dosa. Samma snus" och så e det en bild på 4st general snus dosor. ;D Fungerar fint.

Visa signatur

[size="-2"]Hemsida[/size]
[size="-2"]UIN: 131002083[/size] "det kostar att ligga på topp -Kalle 2000"

Permalänk
Medlem

radio-logitech-musen åker naket här

Visa signatur

Varför göra det idag när man kan göra det i morgon..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dez
Everglide Swec musmatta, och den är minsann ingen töntmatta, den är stenhård

Just det, man kan slå den i huvet på folk som inte är snälla, så hård är den

OffT: På min har det orangea .com blivit utslutet, men inte nån annan del av texten

Visa signatur

"Måste bara skriva av mig lite"

vemfan har dödat size-taggen?? och varför?

Permalänk
Medlem

Ja kör me en Dustin tining från juni som ja ha tejpa fast me eltejp...Hur bra som hellst!!! mycke bättre än min ergonomiska whirlmax matta....den ligger nånstans under sängen

Visa signatur

Pure Power

Permalänk
Medlem

Fasttejpat A4-papper helt klart! ;>)

Visa signatur

[size="2"]There's no place like 127.0.0.1![/size]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jaggmar
Snodde min i skolan..halv sliten med klotter på....funkar skit bra till CS...=)

Så halva är inte sliten? Och du tycker det är bra att den funkar skit?

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zax31415926
Har en egendesignad från Claes Olson, med Astral Projection som motiv. Jag blir så trött på detta jävla CS. Snacka om att folk har fastnat i antika grafikens tid. Sitta å spela ett spel där man ser fyrkanter om man är nära väggen, när man t.e.x har en 1.4 mhertz procesor å G-force 3....patetiskt....

Jag lovar, det går INTE köra CS med en processor på bara 1,4 MHz. Du måste mena 1,4 GHz vilket är 1000 gånger mer....

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk
Antielefant

Beror på var i rummet jag sitter...

Vid datorn har jag en AMD XP musmatta... vid soffan naket träbord.

Spelar ingen större roll iom att MX700 klarar vilket jäkla underlag som helst, t.o.m. byxbenet i nödfall

Visa signatur

i7-12700KF | 128 GB DDR4-4000 | RTX 4080 | Samsung 990 Pro | 3xAcer XB270HU G-Sync

Permalänk
Medlem

Har en Special Matta Deluxe Special = Bild på farsan vid folkracebilen

Permalänk
Medlem

Jag lirar med IceMat + extrem handsvett. Fördelen är att man svettar ner mattan och sen går man å pissar så har svetten dunstat bort när man kmr tillbaka (man kan ju torka bort det med ärmen oxå...). Finns dock en nackdel, vi med MX-möss kan ej läsa på vatten (svett alltså), så när det blir lite blött på mattan så läser inte musen. Undrar om MX1000 fixar det förrestan, att läsa på flytande alltså. Någon som har lust att testa?

Visa signatur

_:_

Permalänk
Medlem

Kör med en AbuGarcia-matta på 42x30 cm, en massa wobblers, spinnare och skeddrag på. Tjatade till mej den hos den lokala sportfiskebutiken, de hade den liggande i kassan...

Permalänk
Medlem

HLK - Högskolan för lärande och kommunikation i jönköping musmatta, har haft så länge jag kan minnas, och den är äckligt dålig.

Visa signatur

Om du svarar på mitt inlägg, citera, tack!

Permalänk
Medlem

Har en qpad.. enbart för att det finns fan ingen skönare än en sån... Bästa ja ha haft..

spelar inte cs.

Spelar Bf, Stronghold, m.m.

Permalänk

Func kör jag med, bästa som jag testat hittills. Passar finfint med min E 3.0 och skates.

Permalänk
Medlem

Func + IE 3.0

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Medlem

har ingen musmatta och spelar cs :D;)

min optiska logitech 200kr mus funkar bra ändå

Visa signatur

Antec SLK3000B | Tagan 480W | AMD A64 3000+ Winchester | Zalman CNPS7000B-CU | MSI RS480M2 | 1x512 A-data Vitesta PC4000 | Sapphire X700Pro 128mb | Seagate 120+200GB
var snäll och CITERA när du skriver till mig :)