Permalänk

Jag kör med en vanlig tygmatta och jag har en vanlig scrollmus

Permalänk
Hedersmedlem

Func här, jag älskar den, glidet är helt oslagbart hittils.

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Permalänk

har ingen musmatta

Visa signatur

BröL

Permalänk

biltemamatta såklart vad annars.

Visa signatur

Arsenal FC

Permalänk
Medlem

Datormus är bara en tillfällig fluga, ingen idé att uppgradera till en sån än.

Permalänk
Medlem

Använder ingen musmatta, av två andedningar. Dels så använder jag ca 40x20cm utrymme för musen när jag spelar, och mig veterligen finns det ingen musmatta som är så stor. Sen så brukar jag ha datorer och skit ståendes på bordet, och en 'seriös' matta skulle lätt bli förstörd...

Visa signatur

Nej är också service.

Permalänk
Medlem

Var va det dom sålde "HeaTon-kittet"?
det va exakt samma som HeaTon hade ju..

jag vet iaf. massor som har köpt nya saker av just den anledningen att bli bättre på CS...

Permalänk
Medlem

var det inte fragzone adam?

nej man ska ha 1337 matta inte töntmatta min matta e 10ggr bättre än min everglide.. den bara slits ut...

Visa signatur

RIP: IBM 46.1Gb, Geforce 2 PRO, Proview 17" CRT, ATi 9800pro 128mb

Permalänk
Medlem

Jag kör med Jerker från IKEA - ~2000 Kr.
Musmattor gör bara så man får ont i handlederna tycker jag.
Betalar gärna inte för att sabba mig själv.

Visa signatur

System: Intel Pentium 2.4GHz (533) | Abit BE7 | 768Mb DDR | 6600GT | MX500
Jag har reserverat mig för felstavningar och/eller har fel i nåt jag säger.

Permalänk

EN Atea matta som jag fick med datorn, stört skön

Visa signatur

NiX...

Permalänk
Medlem

min är svart och gjord av tyg. den är så sliten nu så att det är ingen som heslt friktion + att den är såppas sliten så att det blivit en hård yta som lätt går att torka av

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Jag kör med en matta jag snodde på Leffes grill...
Det är en reklam matta från general..
Den kom när dom börja med den nya dosan..
Det står "Ny dosa. Samma snus." och jag är jävligt nöjd med den..
Och svaret är att jag kallar den 1337-matta men jag blir bättre i cs med den..

En polare har min gamla matta oah han är nöjd med den, den har 7 år på nacken och 100tals kaffefläckar...

P.S vet ni inet vad Leffes Grill är så kom till ystad och ta reda på det... Dom gör superba hamburgare

Permalänk

Varför skulle man vara tönt för man tycker om komfort, precision, och har lite pengar? Bara för att jag har en Steelpad så är jag inte cs-lamer, jag spelar cs, men jag är inte tönt för det.

Verkar mer att du är avundsjuk på oss som har pengar och har dte skönt för handleden, suck.

Själv kör man en Steelpad med en icke optisk mus på, förstår inte varför man ska ha optisk.. :S

Visa signatur

!

Permalänk
Medlem

Har en Penguin Computing "Good evening mr gates i'll be your server today" matta som jag köpt från nohup eller thinkgeek eller nåt.. Dyr men bra och har den för den är fin. Har optisk råtta så jag kan köra den på vad jag vill eg.. Har även en BBB reklammatta och nå andra matttor i nån hög.

Ikea är ondska och jag har slutat handla av dem.. Jävla billigt skit de har..

Visa signatur

- Gammal gubbe -

Permalänk
Medlem

Kör självklart med Icemat å är inte besviken på att jag köpte den heller..!!!
vad är det ni snackar om att man är cs freak bara för att man har en icemat å en mx mus

man köper väl det bästa för att ha dom bästa grejerna..=)

Spelar absolut inte cs för jag har aldrig gillat spelet..

Visa signatur

I P4 2.0 Ghz I Asus P4B I Asus GF4 TI 4400 I Audigy2 | 512Mb SDRAM =/ I 1x 120Gb 1x20Gb HDD I M@trix Miditower I Thermaltake RAM Cooler I
Samsung 975p 19" |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rushdie
Använder ingen musmatta, av två andedningar. Dels så använder jag ca 40x20cm utrymme för musen när jag spelar, och mig veterligen finns det ingen musmatta som är så stor. Sen så brukar jag ha datorer och skit ståendes på bordet, och en 'seriös' matta skulle lätt bli förstörd...

Fatal1ty pad (fatpad) -> 45cm x 35cm
finns här http://www.fatal1ty.de/
info: http://www.fatal1ty.com/fatstore/testimonialeu.htm

Visa signatur

MSI K8N NEO4-F, AMD 64 X2 3800+, 2gb minne, XFX gf 7800GT

Permalänk
Medlem

Dreamhack matta

Visa signatur

Sempron 3100+ GF3ti200 1024MB RAM WinXP
XP1600+ "A7V8X" 512MB ram FX5200(GF5) Debian Testing (Openbox)
Acer XP1800+ (bärbar)Debian Gnome

Permalänk
Medlem

tro inte jag klagar för jag inte har råd att köpa vill jag ha en func så kan jag köpa nu... det e inte det...

Visa signatur

RIP: IBM 46.1Gb, Geforce 2 PRO, Proview 17" CRT, ATi 9800pro 128mb

Permalänk
Medlem

köpte min underbara IceMat pga at den var snygg, lätt att tvätta av och att jag skulle få ut mer av min dyra mus

Visa signatur

Ep0X 8RDA/ AMD XP1700+ @ 2GHz/ 2*256MB TwinMos m. Winbond 400MHz/ GF4 TI4400/ 260Gb HDD
IF YOU RUN YOU'll ONLY DIE TIRED!
3Dmark

Permalänk

Everglide Giganta Alienware

Visa signatur

|[Den som tror sig veta allt, vet inget!]|
|[Det är bara genom att lyssna du lär dig, och jag vill aldrig sluta lära mig.]|
|[Att lära utan att tänka är meningslöst, att tänka utan att lära är farligt.]|
|[Att lära sig är inte en barnlek; vi kan inte lära oss utan smärta.]|

Permalänk

Jag har en special med MANOWAR-motiv. Fan vad metal.

Visa signatur

[And there the devil stood, and felt how awful goodness is]

Permalänk
Medlem

ett trä bord.....(ingen musmatta)
näää lägga pengar på sånt är bara dumt då man kan använda dom till roligare saker...
IKEA matta är mycket bra men jag slängde den!!!

Visa signatur

Dator1: AMD 64 x2 4400+, GeForce 7800GTX, 2Gb ram, 1.2TB HD
Dator2: P4 2,4MHz @ 3,2, MSI PT880 NEO LSR, PC2300 512MB, NVIDIA 6600GT 256MB 500GB HD
Dator3: AMD 64 x2 4800+, X1950XT 256MB, 2Gb ram, 250gb HD

Permalänk
Medlem

Ingen musmatta == commando!!

Musen glider lika bra på skrivbordet på som nån extrahalkig ismatta, och sensorn har inga som helst problem med att se vart den åker.

På den gamla onda tiden när jag hade mus med kula hade jag en 3M Precise Mousing Surface. Den hade "skrovlig" yta så kulan fick bra grepp, och den var en knapp millimeter tjock (tjocka musmattor är ett ergonomiskt elände, iallafall för mig).

Visa signatur

Min dator är tuffare än din.

Permalänk
Medlem

Köpte icemat idag, min everglide var nedsliten (det hade blivit som en grop i mitten), skulle först köpa en func men den var slut Sen är ju icemat så snygg, och funkar riktigt bar med skatez.

Visa signatur

"Den sötaste användaren på sweclockers.com är defenitivt "o3w1". Han blev medlem i December 2001 och har sedan dess skrivit mycket trevliga inlägg och gjort söta kommentarer." - 118100 Svarar på allt!

Permalänk
Medlem

Saknar ett alternativ i pollen nämligen egentillverkad.

Hittade en plåtbit under en kompis tv som jag snodde och slipade ner med sandpapper, limmade fast en klädnypa i hörnet för att hålla fast sladden, tog kanske 30-40 min att göra.
Är dessutom större än vanliga musmattor och glider lika bra som en Ice-mat eller func (De flesta jag känner har sådana).

Funkar perfekt enda problem som en kompis hade när han provade den var att det lätt blir handsvett på den. Men det problemet har inte jag...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xav1er
ikea blå 5kr, tvättar den och den blir som ny. Bästa musmatta jag provat!

Vanlig maskintvätt?

Visa signatur

EVE-Online: MMOG defined.

Permalänk
Medlem

"Swett maister 1447-hundra" (IKEA 5:-) som jag hittade i en kundvagn
Gratis e gott

Visa signatur

"Don't you worry, i'm a gamm-M.U.C.K.:ad signalmekaniker."
AMD Athlon 64 3200+ 1024mb ram PC3200, GF6800GT 128Mb, ~800Gb (Dumma D70 som slukar HDD >.<) Hdd SB Audigy2 platinum
Atmel ATmega8515 @ 4mhz, 5v core. Har full koll på 8 LED iallafall

Permalänk
Medlem

Prowler musmatta skitbra!! fick grattis.....

Visa signatur

Acer Swift 1 Intel Celeron N4100 8GB Ram Intel HD 600 256GB SSD Asus VP278H
MSi CR720 Intel i3 370M 2,4Ghz 8GB ram GMA HD 500GB

Permalänk
Medlem

Jag har en fUnc 1030, den fungerar mycket bra.

Permalänk

Har en egendesignad från Claes Olson, med Astral Projection som motiv. Jag blir så trött på detta jävla CS. Snacka om att folk har fastnat i antika grafikens tid. Sitta å spela ett spel där man ser fyrkanter om man är nära väggen, när man t.e.x har en 1.4 mhertz procesor å G-force 3....patetiskt....

Visa signatur

[Intel Core i5-3570K, Noctua NH-U12P SE2, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 4x4GB, Powercolor Radeon 4870 1 Gb, 2x BENQ V2400 ECO + 1 Samsung syncmaster 940BF, Steinberg CI2.]