Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dez
Everglide Swec musmatta, och den är minsann ingen töntmatta, den är stenhård

Instämmer!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

har en func, vann den på ett lan konstigt nog spelade jag på en xbox.

Visa signatur

Heder och mord hör inte ihop

Permalänk
Medlem

Kör med en func-yta som jag tejpat fast på bordet för att få den lite tunnare.

Tunnare är bättre. Och den är hal som en ål (fast det mesta hänger ändå på vad man har för glidytor på musen).

Visa signatur

Sitter här och pillar mig i naveln.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xav1er
ikea blå 5kr, tvättar den och den blir som ny. Bästa musmatta jag provat!

Har samma..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Använder en QPAD XXXL för att den är stoooor.

Permalänk
Medlem

men åå, jag använder en BR Leksaker musmatta, man fick den gratis förut:P

Visa signatur

A64 3000+@3200+ | TWINX1024 3200XL 512 x 2 KOMMER SNART | 9800 Pro @ XT | Asus K8N-E Deluxe | Arctic Cooling VGA Silencer rev. 3.

Permalänk
Medlem

har gjort en sjävl i typ en askön plåt o gummiunderläågg i trämetallslöjden underbar (L) kostade 0 kr

Visa signatur

robinsjodin.se

Permalänk
Medlem

själv har man en blå ikea musmatta utan det blåtyget, så nu är den inte blå längre:(.. Men den funkar sketa fint med min mx510

Visa signatur

|Amd Athlon Xp 2000+| Ecs L7VTA V1.1| 512 Mb PC3200| GF4 Mx440 64MB| 80Gb Maxtor 8 Mb Cache| Aopen HX08

Permalänk

Annat ska alltid finnas med!

Jag har en ergonomisk svart matta med silikon fyllning.

Visa signatur

"Good teaching is one-fourth preparation and three-fourths pure theatre."—Gail Godwin
Sweclockers BB kod
0101001101000111

Permalänk
Medlem

Själv fick jag en Rädda Barnen-musmatta av min mor. Använder den i brist på annat.

Permalänk
Medlem

Disney Blast Sverige - powered by Tele2.Internet
Bra glid, men ganska liten eftersom den är rund.
Tyvärr så har den börjat släppa i kanterna, så det börjar bli dags för en ny musmatta.

Visa signatur

The free will shall carry the day
drop the bomb and wash the filth away
let the napalm rain

Permalänk
Medlem

min pappa sitter på en qpad xxxl på jobbet för att det är bra glid och stor yta, och det gör jag också, sen att öka prestationen i spel är det nog bara 13 åringar som drömmer om!

Permalänk

lite gammal tråd men
Kör med någon dustin-musmatta hemma eftersom det låter förskräckligt med min steelpad.

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!

Permalänk
Medlem

Kör med musmatta för att det ska fungera med musen, utan den hoppar och far muspekaren hela tiden.

Och ja jag har en "töntmatta" Qpad av någon mellan modell tror jag

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk
Medlem

Dell-musmatta.
Den var gratis så

Permalänk
Medlem

kör direkt på bordet med min, gillar inte att bli begränsad

Permalänk
Medlem

Kör med hemma tillverkad i trä Har haft olika steelpads ochsåvidare men med en bra trä matta som man kan tillverka gratis i skolan funkar bättre !

Permalänk
Medlem

har en steelpad 4D och tycker den är bra och den verkar ju hålla livet ut...

köpte den efter att ha provat ett bordsunderlägg från MIQUE (funkar för övrigt mycket bra, bara lite stor billig också typ 40kr

Spelar inte CS alls men håller med om att den har skönare glid än en tygmatta med skum under

Visa signatur

||> FD Define C <> Corsair RM 650x v2 <> Asus Prime x470 Pro <> AMD Ryzen-7 3800x <> Samsung 970 EVO m.2 500GB + Samsung 860 EVO 1TB <> Kingston Fury Renegade 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL 16 <> Msi RTX 4070 Super OC <> Asus AC86 <|| Skärm: AOC AG271QG 1440p ips G-synk

Permalänk
Geeks
SweClockers

*flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Jag använder en töntmatta (x-trac zoom) för det är den ända musmattan vad jag vet som har lägre profil än 1mm, jag vilar underarmen mot skrivbordet och vill inte känna av en massa kanter. Tidigare hadde jag en joltmatta som var lika tunn men den rammlade i småbitar efter många års brukande.

Visa signatur

3 Mos 11:10
Men allt i hav och floder som inte har fenor och fjäll — vare sig smådjur eller andra vattendjur — det skall gälla som något avskyvärt för er.

Permalänk
Medlem

Jag har någons gamla skolarbete(en diktanalys), innan hade jag ett eget arbete(9-sidigt arbete på engelska om Aboriginer) med det kom matrester på det...(vände på det men andra sidan härmade den första)

Så mina musmattor går alltså även att använda som skolarbete eller matsäck...

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Permalänk
Medlem

Kör med en Dell matta jag

Visa signatur

Asus P5B - C2D E6400@3,2Ghz - Corsair XMS2 2048mb - Gainward 8800GTS 620/1000Mhz
Asus P4RD1-MX - Celeron D 3,06Ghz - 2x512Mb
Asus P4SD-LE - P4 3,2Ghz - 2x512Mb - nVIDIA FX 5900 Ultra

Permalänk
Medlem

kör på dustins matta, himla skön....

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Kanske inte syns så bra, men men. Köpte den på Elgiganten för ett par år sedan.
Motivet är små vattendroppar (med skuggor).

http://stoneman.se/Bilder/Data/Speldator/PICT00011111.JPG

He he. Scannade in den

http://stoneman.se/Bilder/Data/Speldator/Musmatta.JPG

Visa signatur

Its not the fart that kills, its the smell....
(Det är inte farten som dödar, det är smällen....)

Permalänk
Medlem

Alibabba: En sån där hade jag för JÄÄÄÄÄTTElänge sen...typ slutade kanske använda den för typ 5 år sen...Den var riktigt skön. Tung och skön, flyttade inte på sig. mina uppsatser rör på sig..= /

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Permalänk

Jag har ingen "riktig" musmatta, utan använder baksidan av ett cd-kuvert av mjuk plastväv som jag tejpat fast på skrivbordet. Funkar ypperligt med min Logitech MX310. Tar ingen större plats precis.

Permalänk
Medlem

Jag har inte ens en optiskt mus, har någon gammal logitech ps2 med kula

Visa signatur

Ryzen 9 5900X, Asus TUF X570-PLUS, XFX 6950XT, 48GB G.Skill 3600Mhz, Corsair HX650, Samsung 840 EVO 250Gb, Kingston A2000 M.2 500GB, 1+2 Tb HDD, MSI Optix MPG321UR-QD

Permalänk
Medlem

Själv har man Eniro (Vi vet var!) lol

Visa signatur

På ingående:
C2D E6600 | X1950XTX | 2 GB RAM | Gigabyte DS4 |

Permalänk
Medlem

Min mor har en matta som är 15.5 år gammal nu, det är massa fula djur på den. Veti fasen vart hon köpte den, den är nästan 1 cm tjock och har börjat lukta ganska konstigt nu.

Visa signatur

Asus P&T se l I7 930 @ 4ghz l Corsair h70 2x silent typhon 1850 l 6 Gb Corsair XMS3 l G500 l Anatec sonta II l Sparkle 250 gts 512 l Corsair 750w l

Permalänk
Medlem

har en sådan här: http://www.clasohlson.se/images/products/S/lo/B/328281_X_2004... typ.. kansle lite bättre yta men annars exakt samma, jäklans bra för min stackars handled, men funderar på att köpa en sådan där lös gelesak och en ordentlig musmatta.

Visa signatur

AMD 939 X2 4600+ | asus A8N-VM CSM | TwinMOS 2*1024 DDR400 cl3 | Silverstone SG01 + Tagan easyconnect 430w | Creative SB live | WD160GB + WD200GB +WD MYBOOK ES 250GB | NEC DVD-brännare | Samsung 913b(TFT) + 753s(CRT) | WACOM Intuos3 a4 |