Återköp Windows Store

Permalänk
Medlem

Återköp Windows Store

Nu låter jag säkert som en gnällig tolvåring..

Är det någon som försökt reklamera en app i Windows Store/Microsoft Store?
Jag blev väldigt glad när jag såg att Gears of War kom till PC, ett av mina trevligaste splitscreenminnen. Jag läste om vissa prestandaproblem, men de verkade inte beröra mig då jag varken kör AMD eller G-sync.
Men, splitscreen verkar inte finnas över huvud taget, på deras hemsida står det att det stödjer lokal co-op vilket både kan betyda splitscreen eller lokal co-op med två datorer beroende på vem man frågar verkar det som.
Beskrivningen av spelet var väldigt svårtolkat då hela presentationen av spelet var på italienska men allt annat på Windows Store är på svenska.

Det är inget fel på spelet i sig, bara det att det som var sån väsentlig information som avsaknad av splitscreen gör att jag känner mig lurad.
För mig var det självklart att Gears of War hade splitscreen, det har alltid haft det på Xbox?
Jag försöker hitta hur man gör detta, men det närmaste jag kommer är återköp av produkter, där står det inga inköp, digitala köp, även där är det tomt
Har bett dem ringa mig senare under dagen men det vette sjutton om jag får ut något av.
Betalade med PayPal, så kan eventuellt reklamera där.

Visa signatur

HTPC || Grandia GD-07 || i7 8700k || 3070 Aorus Master || 32GB DDR4 3.2GHz || Z370-F Strix || 2TB+ 500GB+ 256GB Nvme

Unraid-server || Ryzen 2400G || 8GB DDR4 || 24TB

Permalänk
Permalänk
Medlem

Tack
Fick prata med en tjej där som fixade ett återköp åt mig.
Hon godkände också anledningen att jag saknade splitscreen

Visa signatur

HTPC || Grandia GD-07 || i7 8700k || 3070 Aorus Master || 32GB DDR4 3.2GHz || Z370-F Strix || 2TB+ 500GB+ 256GB Nvme

Unraid-server || Ryzen 2400G || 8GB DDR4 || 24TB