Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Hjälp: Samsung galaxy A3 helt svart + oresponsiv

Permalänk

Hjälp: Samsung galaxy A3 helt svart + oresponsiv

Satt i skype med några på min mobil, hade den liggnas på med skype men med avstängd skärm i kanske en timme. Efter en CS-match ska jag börja använda den. Hör fortfarande dem andra i skype men ingen verkar höra mig och jag får inte igång mobilen, hemknappen/flikknappen/bakåtknappen också helt oresponsiva. Förutom att jag hör samtalet är mobilen så gott som död och nu får jag inte igång den på något sätt. Kan inte heller ta ur batteriet och göra en omstart den vägen då A3an tydligen har gjutet skal. Vad gör man nu?

Permalänk
Hedersmedlem

@tollarparn Håll inne power-knappen i 10-20sek då ska mobilen stänga av sig helt.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk

@Kent: Inget händer, tror den är av nu dock då skärmen kallnat men får inte igång den, hur är detta ens möjligt då den bara luggit still med skype körandes?

Permalänk
Hedersmedlem

@tollarparn Svårt att veta hur eller varför... Testa att hålla inne power- och volymknappen i ca 10 sek och se om den startar. Har du sett om telefonen reagerar vid laddning?

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk

@Kent: Den är helt oresponsiv på allt jag gör, stendöd utan någon som helst logisk anledning