[Avslutad] HTPC-chassi - Lian Li PC-C32B (svart)

Permalänk
Medlem

[Avslutad] HTPC-chassi - Lian Li PC-C32B (svart)

Externa länkar:

Säljer ett välbyggt HTPC-chassi i utmärkt skick! Med svart aluminiumfinish gör det sig fint i ett vardagsrum. Det köptes omkring 2009 och har stått oanvänt i två år nu.

Storleken gör att det är lätt att få in kraftfulla komponenter och designen gör det lättmonterat. En personlig favorit är skenan som går genom mitten av chassit, där man kan montera två 120 mm-fläktar som går att detaljpositionerna i sidled. Originalfläktarna ingår och de är oanvända.

Det finns två vaggor framtill; för optisk läsare samt hårddiskar. Dessa går att enkelt montera bort.

Ser helst att chassit hämtas upp på plats i Stockholm. Emellanåt reser jag till Västerås, så det skulle även kunna gå att ordna en överlämning kring resvägen. Vid post-leverans står köparen för fraktkostnader. Säljer till högst bud till den som känns bäst lämpad, 200 kr känns som en lagom början

Obs:

  • På vissa produktbilder syns två rackmonteringshandtag framtill på chassit, men jag är osäker på om jag har kvar dem.

  • På officiella produktsidan står det att fronten har USB 3.0-portar, men det är 2.0-portar samt firewire som gäller.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bud via PM: 400 kr.

Permalänk
Medlem

Såld för 400 kr.