OnePlus One Sandstone köpes!

Permalänk
Medlem

OnePlus One Sandstone köpes!

Lägger upp min annons igen då den förra inte gick vidare till en affär.

Hej!

Jag söker en OnePlus One Sandstone Black som är i fint skick! Det vill säga, inga defekter eller uppenbara skador, mindre repor är Ok. Skicka bilder! Orginaltillbehör ska finnas, kartongen är en bonus.

Har du installerat CyanogenMod/låst upp/installerat TWRP på den så är även det en bonus.

Hör av er vad ni har och vad ni vill ha för den

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk

Tja,
Jag har en Sandstone, med tempered glass påsatt, men den har en liten spricka. Har också mindre repor på skalet. Kan slänga med en Bamboo Swap Cover för en hundring extra. Kabeln hittar jag tyvärr inte längre, men låda, kvittot och allt annat har jag kvar. Har också ett skärmskydd av plast.

Skickar bilder senare ikväll.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av minefrost:

Tja,
Jag har en Sandstone, med tempered glass påsatt, men den har en liten spricka. Har också mindre repor på skalet. Kan slänga med en Bamboo Swap Cover för en hundring extra. Kabeln hittar jag tyvärr inte längre, men låda, kvittot och allt annat har jag kvar. Har också ett skärmskydd av plast.

Skickar bilder senare ikväll.

Mvh

Tack! Bilderna får visa om det är intressant.

Av en händelse råkar jag ha faktiskt ha en OPO kabel över, men hur är det med laddaren, finns den?

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk

Roligt nog har jag faktiskt kvar laddaren.

Permalänk
Medlem

Hej,

Även jag har en OPO över som legat ett par månader sen jag uppgraderade till OP3.
Inga skador på den såvitt jag minns, haft ett fodral på sig under de åren jag haft den. Kan ta lite bilder ikväll när jag kommer hem.
Originaltillbehör och kartong skall finnas någonstans i gömmorna.
Den är rootad och flashad, TRWP och Cyanogen finns dock osäker på vilken version då den som sagt legat ett par månader.

Tar och fixar lite bilder och kollar så jag hittar allting och skickar över ett PM ikväll.

Permalänk
Medlem
Skrivet av liret:

Hej,

Även jag har en OPO över som legat ett par månader sen jag uppgraderade till OP3.
Inga skador på den såvitt jag minns, haft ett fodral på sig under de åren jag haft den. Kan ta lite bilder ikväll när jag kommer hem.
Originaltillbehör och kartong skall finnas någonstans i gömmorna.
Den är rootad och flashad, TRWP och Cyanogen finns dock osäker på vilken version då den som sagt legat ett par månader.

Tar och fixar lite bilder och kollar så jag hittar allting och skickar över ett PM ikväll.

Tack så mycket, det är noterat!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

tjena, jag har en opo som ligger och samlar damm, tyvärr så har displayen släppt, tänkte om någon behöver reservdelar.