Någon som har erfarenhet av denna HITACHI 49HGW69?

Permalänk
Medlem

Någon som har erfarenhet av denna HITACHI 49HGW69?

Tänkte skaffa en tv till sovrummet för netflix och nintendo switch, någon som redan äger en? Den verkar vara väldigt prisvärd i alla fall för det man får känns det som.

https://www.siba.se/aktuella-kampanjer/veckans-kampanj/hitach...

Permalänk
Medlem

Hej. Var inne på att köpa samna tv fast 55". Netonnet som jag var inne i hade fått tillbaka 2 exemplar som varit ute hos kunder som såldes som fynd. Jag fick förklarat av säljaren att man fick vad man betalar för därför hade dessa kommit tillbaka. Jag avstod. Men det är ingen personlig bedömning då jag inte testat själv.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonnin01:

Hej. Var inne på att köpa samna tv fast 55". Netonnet som jag var inne i hade fått tillbaka 2 exemplar som varit ute hos kunder som såldes som fynd. Jag fick förklarat av säljaren att man fick vad man betalar för därför hade dessa kommit tillbaka. Jag avstod. Men det är ingen personlig bedömning då jag inte testat själv.

Skickades från m.sweclockers.com

Man blir ju lite fundersam men den har ju fått ganska bra recensioner på olika hemsidor jag får väl gå efter dom.

Permalänk
Bildexpert 📺

Hitachi idag är alltså OEM-tillverkat budgetklass. Jag har inte sett dem ännu, så ingen aning hur pass dåliga eller bra de är. Men generellt har alla TV-apparater av den här sorten någon form av fel eller tydliga nackdelar.

Med lågt ställda krav kommer det att fungera. Så det är tricket med de här apparaterna: Lågt ställda krav.

Permalänk
Avstängd

Köpte du någon TV? Erfarenheter?

Är det en 100 Hz-TV? Hittar inget tydliga specifikationer.

Permalänk
Skrivet av jonnin01:

Hej. Var inne på att köpa samna tv fast 55". Netonnet som jag var inne i hade fått tillbaka 2 exemplar som varit ute hos kunder som såldes som fynd. Jag fick förklarat av säljaren att man fick vad man betalar för därför hade dessa kommit tillbaka. Jag avstod. Men det är ingen personlig bedömning då jag inte testat själv.

Skickades från m.sweclockers.com

Fast det säger han nog för att han ville att du skulle köpa en dyrare tv

Visa signatur

Intel 2600k överklockad 4.5gzh | 8 gb corsair vengeance | asus sabertooth | Cruiser ssd 120 gb | Ati Radeon 7970 |Antec twelvehundred