Garderobsrensning - Allt man kan tänka sig

Permalänk
Medlem

Garderobsrensning - Allt man kan tänka sig

I samband med flytt tänkte jag rensa lite där hemma.

Buda på vad ni vill genom sms/pm eller i kommentarerna. Säljer endast de prylar jag anser når ett önskvärt bud.
Jag kan mötas upp i Malmö/Lund/Eslöv/Höör om så önskas. Allt utom fullsize-tangentborden kan skickas.

Tangentbord (Samtliga med Nordisk layout):
Corsair K70 RGB med Cherry MX RGB Red. Knappt använt och i mycket bra skick.
Qpad MK-80 med Cherry MX Blue. Knappt använt och i mycket bra skick. Tangentbordet ligger på jobb och jag har därför inga bilder på det. Men det kan ordnas vid önskemål.
Qpad MK-50 med Cherry MX Red. Använt en del, men fortfarande i gott skick. Tangentbordet ligger på jobb och jag har därför inga bilder på det. Men det kan ordnas vid önskemål.
Microsoft Wedge Bluetooth Keyboard Passar bra till mobila enheter. Tangentbordet är i bra skick och har inga repor. Tangentbordet har suverän batteritid!

Wacom Intuos Pen & Touch Small köpt på Inet julen 2014. Mycket gott skick. Säljes endast om även nedan nämnd produkt säljs.
Wacom Wireless Kit

Steelseries Simraceway SRW-S1 knappt använd då den inte föll mig i intresset.

Microsoft Wireless Mouse

Steelseries Siberia V2 i bra skick. Ett okej headset. Inga glappande kablar och förlängningskabeln medföljer.
AKG K518 Väl använda men i bra skick.

Datorväskor:
Golla 15"
15" vadderad sleeve
11" Passar ej till surface. Denna är helt oanvänd.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

hur mycket vill du ha för mk-80??

Visa signatur

Ryzen 7 5800x3d - Gigabyte AORUS x570 PRO - 32gb 3200mhz CL15 - Fractal Design Lumen s24 - ASUS TUF RX 7900 XTX - Fractal Design North
Topping DX3 Pro Plus - Hifiman Edition XS - Sennheiser HD650

Permalänk
Avstängd

400 + frakt för Corsair K70 RGB

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Medlem

Hur mycket för MK-50:n?

Visa signatur

c'est la baguette

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bult:

hur mycket vill du ha för mk-80??

Hälften av nypris? Så 500 kr?

Skrivet av Genx031:

400 + frakt för Corsair K70 RGB

Inte säker på om jag vill släppa det för det priset då det kostar ca 1700 kr nytt. Men budet är noterat.

Skrivet av Mix0r:

Hur mycket för MK-50:n?

250 kr?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas h:

Tack för svar! Men tror jag istället ska hålla ögonen öppna för något bord med bruna brytare! Mvh

Visa signatur

c'est la baguette

Permalänk
Medlem

jag kan buda 200kr för wacom

Permalänk
Medlem

Vad är det absolut lägsta du kan släppa K70 för?

Visa signatur

ASUS Z390 Prime // Intel i5 9600k // Gigabyte RTX 2070 Super // RM 850 Gold // Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz 2x16GB // Kingston 1TB M.2 // Corsair Carbide 270R

HUAWEI MATE 20 PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mix0r:

Tack för svar! Men tror jag istället ska hålla ögonen öppna för något bord med bruna brytare! Mvh

Gör så! Tycker även själv bättre om bruna switchar! Men tack för deltagandet!

Skrivet av woumba:

jag kan buda 200kr för wacom

Hej, har redan fått bud på 500 kr för kittet. Avser ditt bud endast plattan?

Skrivet av ibbe1234:

Vad är det absolut lägsta du kan släppa K70 för?

Hej, 750 kr tycker jag låter rimligt, då det är halva nypris (1700) minus lite eftersom det kommit en nyare version!

Permalänk
Medlem

@Jonas h: aa det var tänkt för plattan enbart, men läste mer ordentligt nu och ser att du enbart säljer med ett wireless kit också jag skulle kunna gå upp till 550 + frakt om du har lust att skicka

Permalänk
Medlem

@woumba: Endast tangentborden är svåra att skicka då dom väger så mycket. Självklart kan jag skicka plattan. Men då gäller det vanliga att jag inte tar ansvar för vald posttjänsts behandling av paketet. Jag kommer även testa plattan så att allt fungerar som det ska innan för att vara på den säkra sidan! Budgivningen för plattan avslutar jag vid kl 16.30 imorgon om jag inte får några nya bud för den!
Mvh Jonas

Permalänk

100:- för din Microsoft Wedge Bluetooth Keyboard

Permalänk
Medlem

@Jonas h: Jag kan tänka mig att köpa SRW-S1 för 100kr + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av roberto99:

100:- för din Microsoft Wedge Bluetooth Keyboard

Hej, ber om ursäkt att jag missat att du skrivit!
Jag kan tänka mig att sälja det för 150 kr?

Skrivet av Serpin:

@Jonas h: Jag kan tänka mig att köpa SRW-S1 för 100kr + frakt

Hej, skrev i PM!

Permalänk
Medlem

Wacom ritplattan samt det som ingår, vad vill du ha för detta.

Något speciellt program man behöver eller kan min dotter använda det när hon ritar?

/M

Visa signatur

Merlin

Permalänk
Medlem

@RFM: Hej, ritplattan är redan såld!
Mvh Jonas