Grafikkort GTX 980/980TI/1060/1070

Permalänk
Medlem

Grafikkort GTX 980/980TI/1060/1070

Är intresserad av något av ovanstående grafikkort. Kom med vad ni har och prisförslag.

Föredrar personer i Göteborgsområdet, så att affär kan ske ansikte mot ansikte. Betalar med Swish!

Läs hela annonsen här

Permalänk

@Hazelberg Jag har ett gigabyte gtx 1060 6gb windfroce 2x, vore det intressant?
Mvh William

Permalänk
Medlem

MSI GTX 980 TI Golden edition.
https://www.msi.com/Graphics-card/GTX-980-Ti-GAMING-6G-GOLDEN...
Prisi: 3100 kr.

Visa signatur

| Stationär: 6900 XT, 5800X3D | Laptop: Asus UX32A | Nas: Synology DS1813+ | Smarthem: Homey |

Permalänk
Medlem
Skrivet av williamab007:

@Hazelberg Jag har ett gigabyte gtx 1060 6gb windfroce 2x, vore det intressant?
Mvh William

Det kan det vara, hur mycket tycker du att den är värd? Bor du i närheten av Göteborg?

Permalänk
Skrivet av Hazelberg:

Det kan det vara, hur mycket tycker du att den är värd? Bor du i närheten av Göteborg?

Jag har för tillfället ett bud på 2400kr + frakt på den så det måste du tyvärr gå över och jag bor tyvärr för långt i från göteborg så kortet måste fraktas.
Mvh William

Permalänk
Medlem
Skrivet av williamab007:

Jag har för tillfället ett bud på 2400kr + frakt på den så det måste du tyvärr gå över och jag bor tyvärr för långt i från göteborg så kortet måste fraktas.
Mvh William

???

Det är ju dyrare än nypris, vem har lagt det budet!?

Permalänk

det är ett 6gb det kostar 3000 (prisjakt) nytt och finns knappt i lager nuförtiden p.g.a mining

Permalänk
Medlem

Hej, har ett Gainward 1060 6GB Phoenix GS om det skulle vara av intresse. Har kvitto från komplett och originalförpackning. Bor i Göteborg. Pris idé 2000 kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TexasRed:

Hej, har ett Gainward 1060 6GB Phoenix GS om det skulle vara av intresse. Har kvitto från komplett och originalförpackning. Bor i Göteborg. Pris idé 2000 kr.

Definitivt intresserad! Bortrest just nu men kommer tillbaks till Göteborg på onsdag. Är det möjligt att kolla att det funkar hemma hos dig då innan köp?

Permalänk
Medlem

Ska absolut gå bra. Har beställt ett nytt, men kan låta 1060 kortet sitta kvar i datorn så länge så du får möjlighet att se till allt står rätt till.
En fråga också, går det bra med kontant betalning om vi ända ska ses ansikte mot ansikte om du bestämmer dig för att köpa det? Har ej Swish, men om nödvändigt skulle jag kunna se på att skaffa det!

Permalänk
Medlem
Permalänk

@Lolpold: 2700kr + frakt?
för 980ti

Permalänk
Medlem

Gtx 1070 founders I Göteborg
3500kr?

Visa signatur

Phanteks Evolv Shift FTW