Permalänk
Medlem

Retar mig på att jag inte kan nå tecknet ? utan att byta till siffertangentbordet. Någon som har en lösning på det? På min gamla HTC fanns frågetecknet bakom bokstaven K.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mjon00:

Retar mig på att jag inte kan nå tecknet ? utan att byta till siffertangentbordet. Någon som har en lösning på det? På min gamla HTC fanns frågetecknet bakom bokstaven K.

SwiftKey?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av mjon00:

Retar mig på att jag inte kan nå tecknet ? utan att byta till siffertangentbordet. Någon som har en lösning på det? På min gamla HTC fanns frågetecknet bakom bokstaven K.

Swiftkey

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av kaustaway:

Hoppas verkligen det! Behöver en ny telefon och 5T är en av de få intressanta på marknaden just nu. Behöver dock delbetala...frustrerande!!

Webhallen kan hämta hem den så du kan köpa genom dom tror jag.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem

Grymt nöjd med min 5T (Star Wars), extremt snabb att hantera och inget konstigt lagg. Ansiktsupplåsningen är grym, frågan är väl hur säker den är.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem
Skrivet av mjon00:

Retar mig på att jag inte kan nå tecknet ? utan att byta till siffertangentbordet. Någon som har en lösning på det? På min gamla HTC fanns frågetecknet bakom bokstaven K.

Ligger ju under . om du inte vill byta till siffror. Sen kan du välja olika layouter i inställningarna QUERTY osv.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Vart beställde ni mobilen ifrån? Vet någon hur det är med ifall mobilen skulle gå sönder osv, om man beställer ifrån Oneplus officiella sida, med garanti och sånt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Freddy00:

Vart beställde ni mobilen ifrån? Vet någon hur det är med ifall mobilen skulle gå sönder osv, om man beställer ifrån Oneplus officiella sida, med garanti och sånt?

oneplus.net , dom sköter även all garanti. Vill du köpa telefon så kan jag skicka refferal code så du får gratis skal, eller billigare tillbehör.
Jag köpte både min och tjejens från hemsidan med express lev. tog 3/4 dagar att få hem telefonen, beställde på lanseringsdagen (OP5).

Visa signatur

Tar gärna emot tips på roliga couch co-op PS5 spel!

Permalänk
Medlem
Skrivet av frong:

Webhallen kan hämta hem den så du kan köpa genom dom tror jag.

Jag var lite nyfiken, och eftersom jag får telefonen via kontoret, så är köp med svensk moms ett absolut måste... Så jag frågade dem. Det finns planer på att ta in 5T, men inget konkret om när.

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=Mr_B=-:

Jag var lite nyfiken, och eftersom jag får telefonen via kontoret, så är köp med svensk moms ett absolut måste... Så jag frågade dem. Det finns planer på att ta in 5T, men inget konkret om när.

Har du otur hinner ju rent av 6 hinna lanseras.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Inte alls omöjligt... Men då köper jag den i stället, när den finns till rätt pris, med svensk moms... Jag har ingen panik.

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holmgren3n:

oneplus.net , dom sköter även all garanti. Vill du köpa telefon så kan jag skicka refferal code så du får gratis skal, eller billigare tillbehör.
Jag köpte både min och tjejens från hemsidan med express lev. tog 3/4 dagar att få hem telefonen, beställde på lanseringsdagen (OP5).

Vet du hur länge garantin håller om man köper på oneplus.net?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Freddy00:

Vet du hur länge garantin håller om man köper på oneplus.net?

Det är två år

Visa signatur

Tar gärna emot tips på roliga couch co-op PS5 spel!

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=Mr_B=-:

Inte alls omöjligt... Men då köper jag den i stället, när den finns till rätt pris, med svensk moms... Jag har ingen panik.

Nu missade jag, men vilken återförsäljare är det du frågat? Jag ser att proshop har den, men dom är väl om jag inte missminner mig danska?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

@-=Mr_B=-:
Konstigt, vet en som köpte genom de. Hämtade ut mobilen där också osv, kanske bara var den butiken som beställt ett gäng.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Nu missade jag, men vilken återförsäljare är det du frågat? Jag ser att proshop har den, men dom är väl om jag inte missminner mig danska?

Webhallen. Det står i texten jag citerade i det aktuella inlägget...

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=Mr_B=-:

Webhallen. Det står i texten jag citerade i det aktuella inlägget...

Ber om ursäkt att jag missade det.
Kan ju tycka att om dom tog on ordinarie 5 så borde inte 5T vara nåt vidare svårt.
Dom var väl inte jättesena sist, 2 månader efter eller nåt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Klickade hem en telefon igår och är nu på jakt efter en smartwatch som komplement.

Har länge sneglat på Samsungs Gear-klockar, framför allt sportmodellen, men är lite osäker på hur väl de fungerar med Androidtelefoner som inte är Samsung. Sen verkar det ju även finnas färre appar än till Android Wear.

Finns det några klockor med Android Wear som passar bättre? Har inte direkt något budget. Vill ha en hyfsat sportig klocka som jag kan använda till vardags men även vid gym, löpning osv. Har tittat runt lite men inte hittat någon som känns lika intressant som Samsung Gear.

Permalänk
Medlem

Moms

@-=Mr_B=-: Hej B
Jag köpte en 5T på webben, tog för givet att svenska regler gällde. Men Invoice kom utan moms. Jag blev heltokig, levde rövare med Oneplus support. Dröm om min förvåning när de krediterade 25%! Här är nog vare sig Oneplus eller Skatteverket riktigt med på spelplanen! Tecken i tiden?

Permalänk
Medlem

Hur mycket extra behöver man ungefär lägga till på priset om man kollar på deras sida, med alla extra kostnader och sånt?

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som blev förvånad/arg när ni såg att Oneplus har börjar med reklam.
En av deras stora filosofier var att inte lägga pengar på reklam, för att hålla nere sina priser till kund.

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av mjon00:

@-=Mr_B=-: Hej B
Jag köpte en 5T på webben, tog för givet att svenska regler gällde. Men Invoice kom utan moms. Jag blev heltokig, levde rövare med Oneplus support. Dröm om min förvåning när de krediterade 25%! Här är nog vare sig Oneplus eller Skatteverket riktigt med på spelplanen! Tecken i tiden?

Det är bara att gratulera. Men man ska nog inte räkna med att det är så det kommer att gå, så jag vågar inte chansa.

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xfade:

Är det bara jag som blev förvånad/arg när ni såg att Oneplus har börjar med reklam.
En av deras stora filosofier var att inte lägga pengar på reklam, för att hålla nere sina priser till kund.

Snart Apple 2.0

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Inaktiv

@Freddy00: Inget. De skickar från Polen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av oskh:

@Freddy00: Inget. De skickar från Polen.

Skumt, så de tar betalt i Hong Kong, men skickar från Polen?

Visa signatur

Allting jag skriver är om inget annat uttrycks, min åsikt! Ingenting måste vara dagens sanning enligt din åsikt, och gör du antaganden baserade på mina åsikter hoppas jag att du övervägt mer än bara just min åsikt.

Permalänk
Medlem

Jag har en iPhone 6s just nu. Tycker batteritiden är så bedrövlig nu efter 3 år.. är OnePlus 5t något att ha? Eller ska jag gå på samsung s8? Blir ingen iPhone x för 13 tusen! Galet pris

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av uberweiss:

Klickade hem en telefon igår och är nu på jakt efter en smartwatch som komplement.

Har länge sneglat på Samsungs Gear-klockar, framför allt sportmodellen, men är lite osäker på hur väl de fungerar med Androidtelefoner som inte är Samsung. Sen verkar det ju även finnas färre appar än till Android Wear.

Finns det några klockor med Android Wear som passar bättre? Har inte direkt något budget. Vill ha en hyfsat sportig klocka som jag kan använda till vardags men även vid gym, löpning osv. Har tittat runt lite men inte hittat någon som känns lika intressant som Samsung Gear.

Kronaby om du vill ha en analog smartwatch.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av -=Mr_B=-:

Skumt, så de tar betalt i Hong Kong, men skickar från Polen?

Vet inte hur de gör med betalningen, men de skickar europeiska ordrar från en distributionscentral i Polen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=Mr_B=-:

Skumt, så de tar betalt i Hong Kong, men skickar från Polen?

Min spontana gissning är att det har att göra med att bolaget i sig är från Kina, personalen (mestadels kan man tänka sig) sitter nog där medans lagret finns i Europa.
Iofs vet jag inte hur det ser ut vid serviceärenden, om det sköts av utomstående parter eller ej.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av xfade:

Är det bara jag som blev förvånad/arg när ni såg att Oneplus har börjar med reklam.
En av deras stora filosofier var att inte lägga pengar på reklam, för att hålla nere sina priser till kund.

Oneplus har försökt att lura folk länge att de är små och underdogs fast de är ett dotterbolag till Oppo. De delar ju tom samma högkvarter och Oppo ligger våningen under. Det lönar sig ju att lägga pengar på pr och sen skippa support

Kul folk börjar inse att de inte är så bra som de säger sig vara. Företaget då, telefonerna kanske är.

De har ju lagt otroliga summor i Kina i flera år på kampanjer med riktigt dyra kändisar.
https://www.youtube.com/watch?v=-QP6pm1DM1Q Lite roligt video ang ämnet.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"