Cooler Master lanserar datorlådorna Masterbox MB500 och TD500L

Permalänk
Melding Plague

Cooler Master lanserar datorlådorna Masterbox MB500 och TD500L

Den taiwanesiska tillverkaren Cooler Master avtäcker nu två nya modeller i produktlinjen Masterbox, där transparenta sidopaneler och futuristisk design står i centrum.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Inaktiv

Det finns säkert någon där ute som uppskattar ett chassi som detta. Men det är verkligen inte jag. Vart har alla stilrena, enkla och funktionella chassin av typ R5 tagit vägen? Det verkar mest vara skräp som kommer ut nu för tiden.

Permalänk
Medlem

Hujeda mig vad gräsliga, tur man inte är tvingad till att köpa.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Usch ja dom var verkligen inte vackra.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Oj de där var inte fagra.

Permalänk

Men dom där var ingen vacker syn, jag tittar hellre på svärmor än dom där, då är de illa. Jag vill ha stilrent som tex mitt Nano S.

Visa signatur

Speldatorn: Bärbar Lenovo Legion 5 med i5 10300h, 16gb ram, GTX 1660Ti , 144hz skärm

Permalänk
Avstängd

Folk vill ha det som redan finns. Stilrent är mättat. Finns bara plats för rymdskeppschassin nu.

Permalänk
Medlem

Wow. Genialisk design med lite mer skyddat upptill/uppåt men fortfarande bra luftflöde underifrån.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem

Så tragiskt, Cooler Master som en gång i tiden hade de snyggaste och stilrenaste lådorna, ta t.ex: Cooler Master ATC-201, underbart aluminiumchassi.

Visa signatur

För länge sedan hade jag tydligen: Mac Book Pro 13" & Athlon 64 X2 4200+, Asus A8N32-SLI Deluxe, Corsair 3GB TwinX DDR 400, 2x Raid 0 Seagate Barracuda 160GB:s SATA, GeCube Radeon x1900xt , Nec ND-3500, Audigy2 Platinum, Cooler Master ATC-201 m.m.

Permalänk
Medlem

Allt Coolermaster gjort under de senaste åren är helt åt helvete. Hoppas det går under.

Visa signatur

Thrustmaster HOTAS Warthog!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lunilu:

Allt Coolermaster gjort under de senaste åren är helt åt helvete. Hoppas det går under.

Vad är det för fel på Mastercase 5?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lunilu:

Allt Coolermaster gjort under de senaste åren är helt åt helvete. Hoppas det går under.

Jag är väldigt nöjd med mitt Elite 110,

Permalänk
Medlem
Skrivet av matnojje:

Jag är väldigt nöjd med mitt Elite 110,

Elite 110 är 4 år gammalt, vet inte om jag skulle kalla det senaste åren.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Thrustmaster HOTAS Warthog!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lunilu:

Elite 110 är 4 år gammalt, vet inte om jag skulle kalla det senaste åren.

Skickades från m.sweclockers.com

I och för sig sant.