Stor rensning av Noctua NF-F12, 8 st + 1 P14S, mm

Permalänk
Medlem

Stor rensning av Noctua NF-F12, 8 st + 1 P14S, mm

Alla utom en fläkt är jag ensam ägare av, garanti finns kvar på resterande fläktar via mig, använts med fläktresistor på lägre varv så inget som varit 24/7 ingång och slitet, utmärkt skick !

Vid snabb affär på allt slänger jag med en Noctua P14S. 1000 kr för allt. Annars 130 kr/fläkt.

Intressekoll 1: Arctic F12 PWM, mycket nya, lång garanti kvar via mig, tror har runt 8 st.
Använt lågvarv på HTPC. 500 kr för alla 8 fläktar, snabb affär alla Arctic så slänger med en Thermaltake TT-2030 200mm fläkt.

Intressekoll 2: 4 st Corsair Air Series SP140 LED VIT. Alla för 150 kr.

Ser till att det helst hämtas, annars kan imorgon 28/5 mötas upp centralt i Stockholm för att lämna över alla, därefter helst hämta upp hos mig, annars + frakt men förtur till den som tar rubbet.

Swish direkt så slipper oseriösa som ångrar sig mm. Därefter kan bestämma möte/frakt.
Ser gärna kontakt via SMS då man inte alltid kan hålla koll på meddelanden här.

Svara i budtråden, resterande via PM. Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Skrivet av Gunior:

Alla utom en fläkt är jag ensam ägare av, garanti finns kvar på resterande fläktar via mig, använts med fläktresistor på lägre varv så inget som varit 24/7 ingång och slitet, utmärkt skick !

Vid snabb affär på allt slänger jag med en Noctua P14S. 1000 kr för allt. Annars 130 kr/fläkt.

Intressekoll 1: Arctic F12 PWM, mycket nya, lång garanti kvar via mig, tror har runt 8 st.
Använt lågvarv på HTPC. 500 kr för alla 8 fläktar, snabb affär alla Arctic så slänger med en Thermaltake TT-2030 200mm fläkt.

Intressekoll 2: 4 st Corsair Air Series SP140 LED VIT. Alla för 150 kr.

Ser till att det helst hämtas, annars kan imorgon 28/5 mötas upp centralt i Stockholm för att lämna över alla, därefter helst hämta upp hos mig, annars + frakt men förtur till den som tar rubbet.

Swish direkt så slipper oseriösa som ångrar sig mm. Därefter kan bestämma möte/frakt.
Ser gärna kontakt via SMS då man inte alltid kan hålla koll på meddelanden här.

Svara i budtråden, resterande via PM. Mvh

Läs hela annonsen här

Hej! Jag är intresserad av 3 st Noctua Nf-f12 om du vill skicka!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av sirenrique:

Hej! Jag är intresserad av 3 st Noctua Nf-f12 om du vill skicka!

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat, återkommer så om flera splittar så säljer jag separat, om inte någon kommer med bud på alla Noctua, så återkommer, tack !

Permalänk
Skrivet av Gunior:

Noterat, återkommer så om flera splittar så säljer jag separat, om inte någon kommer med bud på alla Noctua, så återkommer, tack !

Hej! Hur går det? Ska vi göra en affär eller har du sålt dem?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av sirenrique:

Hej! Hur går det? Ska vi göra en affär eller har du sålt dem?

Skickades från m.sweclockers.com

Du har PM

Permalänk
Medlem

Finns 4 st Corsair Air Series SP140 LED VIT kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Poberg:

Finns 4 st Corsair Air Series SP140 LED VIT kvar?

Alla LED är slut, resterande finns kvar ! Mvh