Finalister vidare till Dreamhack Casemod Championship – tjuvkika på de åtta byggena

Permalänk
Melding Plague

Finalister vidare till Dreamhack Casemod Championship – tjuvkika på de åtta byggena

Efter att ha sållat genom ansökningarna har juryn utsett åtta finalister, som får ta sina byggen till Jönköping för att den 18 juni tävla om pallplatserna i Dreamhack Casemod Championship.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Entusiast

Stiliga byggen! Önskar man hade kunnat komma och se allt live...

Permalänk
Medlem

Om inte mahognyskrivbordet vinner en jordskredsseger där blir jag jävligt upprörd.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

as it was in the beginning so it shall be in the end

Permalänk
Medlem

Mahogny Desk vs de andra är lite som att jämföra en Georg Haupt möbel med en upphottad IKEA möbel. Den borde vinna på Walkover.

Visa signatur

9900K | Gigabyte Z390 Auros Pro Wifi | 32 GB Corsair V LPX 3200 | 1TB Evo Plus 2TB 660P | 3090 Asus Tuf Oc | Acer XB271HU

Permalänk
Medlem

Roligt att få komma tillbaka

Permalänk
Proffsmoddare

Ska bli riktigt kul att se alla andras byggen, ses där!😀

Visa signatur
Permalänk

Alltid kul att se alla byggen live!

Visa signatur

http://www.solliefoto.se - En hobbyfotografs hem - Datorsystem:
Många, har tappat räkningen....

Permalänk
Medlem

Roligt att folk hyllar Mahognybordet till seger innan de sett alla bidrag (no offense Khezan)

Finns en anledning till att inte alla bidrag visats tidigare på forumet då det sparats som en överraskning till rätt tillfälle

Permalänk
Desk Master
Skrivet av eucalyptus:

Roligt att folk hyllar Mahognybordet till seger innan de sett alla bidrag (no offense Khezan)

Finns en anledning till att inte alla bidrag visats tidigare på forumet då det sparats som en överraskning till rätt tillfälle

Är bara glad att jag är med😀

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Khezan:
Skrivet av eucalyptus:

Roligt att folk hyllar Mahognybordet till seger innan de sett alla bidrag (no offense Khezan)

Finns en anledning till att inte alla bidrag visats tidigare på forumet då det sparats som en överraskning till rätt tillfälle

Är bara glad att jag är med😀

Skickades från m.sweclockers.com

Om inte annat, ska bli kul o träffa dig jag menar, alla finnar är amazing så

Permalänk
Desk Master
Skrivet av eucalyptus:

Om inte annat, ska bli kul o träffa dig jag menar, alla finnar är amazing så

Ser inte fram emot logistiken kring att flytta bordet, har bokat lastbil med kran till den 14nde. Märkte ju efter att bordet vart klart att det inte rymms nerför stentrappan. Kan behöva lite hjälpande händer i Jönköping😁

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Khezan:

Ser inte fram emot logistiken kring att flytta bordet, har bokat lastbil med kran till den 14nde. Märkte ju efter att bordet vart klart att det inte rymms nerför stentrappan. Kan behöva lite hjälpande händer i Jönköping😁

Skickades från m.sweclockers.com

Har exakt samma proglem, ingen kran dock

Ska försöka få tag på någon kompis på plats o fixa en kirra/kärra/vagn, de brukar finnas på DH och går kanske att låna fram och tillbaka. Har tidigare rullat upp bilen till entrén för avlastning, rekommenderas min burk går heller inte riktigt o bära och väger ett ton, så att spring från parkering är uteslutet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Khezan:

Ser inte fram emot logistiken kring att flytta bordet, har bokat lastbil med kran till den 14nde. Märkte ju efter att bordet vart klart att det inte rymms nerför stentrappan. Kan behöva lite hjälpande händer i Jönköping😁

Skickades från m.sweclockers.com

Haha vafan driver du? XD Det har gått långt när en lastbil krävs för flytt av en datorn! XD

Permalänk
Desk Master
Skrivet av Wasp:

Haha vafan driver du? XD Det har gått långt när en lastbil krävs för flytt av en datorn! XD

Väger ju in på ca 140 kg 😀

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur
Permalänk
Proffsmoddare

Kul, vi ses där! Hoppas för min egen del att mitt projekt överlever Computex.

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av Khezan:

Väger ju in på ca 140 kg 😀

Skickades från m.sweclockers.com

JEzuuss lord..

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av Khezan:

Väger ju in på ca 140 kg 😀

Skickades från m.sweclockers.com

140 ?! Hesus !

Visa signatur

Cooler Master ATCS840 | Cooler Master Silent Pro Gold 1200W | Fractal Design Newton R3 1000W
ASUSTeK Z9PE-D8 WS | 2x Intel Xeon E5-2697 v2 | Kingston 128 GB DDR3 ECC | Gigabyte Geforce GTX 1070 Ti
BOINC : asteroids | einstein | enigma | milkyway | seti | universe | TheSkyNet POGS

Permalänk
Discokungen
Skrivet av Khezan:

Ser inte fram emot logistiken kring att flytta bordet, har bokat lastbil med kran till den 14nde. Märkte ju efter att bordet vart klart att det inte rymms nerför stentrappan. Kan behöva lite hjälpande händer i Jönköping😁

Skickades från m.sweclockers.com

Jag gillar att du går all-in med tävlingen lika mycket som med skrivbordet!

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Livsnjutare 😎

Hejja Spegel !! @Forsberg Customs

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Administrativ avgift

Får se om jag kommer ner en dag eller två. Tyvärr blev jag utan chassi hade allt förberett för en ganska sjukt loque på luft😁

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Desk Master

Vadå uteslutande svenskar, Finland är förvisso forna svensk koloni men nog är vi en egen nation 😁

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur