Tiger woods Pga tour 12 The Masters, kan man få tag på det till PC någonstans?

Permalänk
Medlem

Tiger woods Pga tour 12 The Masters, kan man få tag på det till PC någonstans?

Som topic, söker detta spel för PC eller om någon har tips på något annat bra golfspel för PC. Som jag förstått det är The Golf Club 2 inte särskilt inspirerande.

Visa signatur

Ohrstrom @ Macbook Pro 15,4" 2.2 GHz Intel I7, 8 GB 1333 MHz DDR3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ohrstrom:

Som topic, söker detta spel för PC eller om någon har tips på något annat bra golfspel för PC. Som jag förstått det är The Golf Club 2 inte särskilt inspirerande.

Golf Club är rätt bra i VR stuk iaf. Inte kört så mycket på PC. Tiger woods PGA Tour 08 misstänker jag fortfarande är bästa golfliret på pc. Annars så kan jag rekommendera tiger woods på Wii om man vill ha lite av en karriär och inte bara raka golf rundor utan rpg inslag.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Entusiast
Permalänk
Medlem

Golf With Your Friends är ett roligt spel om man gillar minigolf

Permalänk
Medlem
Skrivet av Calathea:

@Ohrstrom: Hittade du nåt?

Nä tyvärr gjorde jag inte det. Golf club har fått lite för många negativa bedömningar på steam gällande själva spelandet för att köpa.

Jack nicklaus kan vara ok men saknade flera komponenter jag tycker man kan kräva nuförtiden och för dom pengarna.

Har spelat lite irl istället men nu kommer kylan.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ohrstrom @ Macbook Pro 15,4" 2.2 GHz Intel I7, 8 GB 1333 MHz DDR3

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Ohrstrom:

Nä tyvärr gjorde jag inte det. Golf club har fått lite för många negativa bedömningar på steam gällande själva spelandet för att köpa.

Jack nicklaus kan vara ok men saknade flera komponenter jag tycker man kan kräva nuförtiden och för dom pengarna.

Har spelat lite irl istället men nu kommer kylan.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag köpte The Golf Club igår och ägnade större delen av kvällen att få det att funka med 360 kontroller... Gick till slut, var nog steam in home streaming som ställde till det. Lite opolerat spel och omotiverat grafiktungt sett till hur det ser ut. Borde kosta runt hundringen.

Känner ändå att det kan vara kul nu till vintern. Ska försöka hinna med ett par rundor till irl jag med men blir ju mörkt tidigt nu.