Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Gaming community och tips på ''nya'' spel?

Permalänk
Medlem

Gaming community och tips på ''nya'' spel?

Hej gott folk! Jag har sen barndomen spelat massa spel och saknar gamla vänner man spelat med som inte varit online på åratal. I dagsläget spelar jag olika spel mestadels för nostalgins skull men det är inte lika kul längre.

Jag söker någon community som spelar olika spel tillsammans eller någon som spelar samma spel som jag. Fram tills idag har jag spelat:
Old school runescape, BF3, football manager 2016-18, csgo, Hearts of iron 4, europa universalis 4, crusader kings 2, pubg, total war spel, fortnite och massa annat som jag säkert glömt. Spelar du något utav dessa spel eller liknande så kan du gärna lägga till mig så kan vi spela tillsammans någongång.

Ge gärna förslag på nya spel lik dessa.. Gymnasietiden hade man inte råd med en bra dator för att spela alla fina spel, nu när man väl har råd med en bättre dator så vet man inte vad man skall spela.. Uppgraderar gärna min dator men gtx960 räcker gott och väl för OSRunescape och eu4

Föredrar mest spel som man grindar levels i och typ hoi4, ck2.

Visa signatur

i5-8600K - GTX960 - 16GB RAM

Permalänk
Moderator
Moderator

Tjena! Du är vamt välkommen in på Geeks Discord (länk i min signatur), där kan du fråga i #sökerspelare efter nya kamrater eller hänga i de sociala kanalerna. Det är inte en klan dock utan en förlängning av forumet. PUBG spelas mycket!

Annars har vi ju https://www.sweclockers.com/forum/144-klaner-servrar-och-even... som efterlyser folk.

Lycka till i ditt sökande!

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers