Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

BenQ 27" LED BL2780 , Gamingskärm?

Jag har kollat upp några skärmar och jag har även snackat med komplett och dom erbjöd denna skärm BenQ 27" LED BL2780 som ligger under 2000kr. Bättre skärm med minst 24 tum kan jag inte hitta.

Finns det några andra skärmar ni vet om som skulle vara bättre för de priset?

Vad tycker ni om skärmen BenQ 27" LED BL2780? Inte optimerad för gaming eller tror ni den duger för de priset?

Skulle uppskattas med kritik och kommentarer runt skärmen och vad jag bör tänka på. Jag har inte så mycket koll på skärmar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hodza:

Jag har kollat upp några skärmar och jag har även snackat med komplett och dom erbjöd denna skärm BenQ 27" LED BL2780 som ligger under 2000kr. Bättre skärm med minst 24 tum kan jag inte hitta.

Finns det några andra skärmar ni vet om som skulle vara bättre för de priset?

Vad tycker ni om skärmen BenQ 27" LED BL2780? Inte optimerad för gaming eller tror ni den duger för de priset?

Skulle uppskattas med kritik och kommentarer runt skärmen och vad jag bör tänka på. Jag har inte så mycket koll på skärmar.

Då jag själv är ute efter nya skärmar så var jag sugen när jag så att det var en 27" men att det bara är 1920x1080 på den får mig att tveka hade det varit 2560x1440 så hade jag köpt...