Unika 2080Ti Galax HOF Anniversary edt

Permalänk
Medlem

Unika 2080Ti Galax HOF Anniversary edt

Hallå!

Jag har fått tag på ett par unika och grymma grafikkort från Galax/KFA2 av deras värstingmodell HOF (Hall of fame). Det är en specialutgåva av dessa grafikkort:

http://www.galax.com/hof_en/graphics-card/hof/geforce-rtx-208...

https://galaxstore.net/Galax-GeForce-RTX-2080Ti-HOF-10th-Anni...

Dessa är en speciell MAD-version som endast finns i 20 exemplar worldwide. Mad är chefen för Galax överklockningsavdelning och dessa kort är alltså en specialutgåva med hans namn i serienumret. Det är ett firande av HOF-seriens 10-årsjubileum.

Korten har en grym hybridkylare som kan köras som vanlig luftkylare, eller kopplas till vattenkylningssystem, utan att montera av kylaren. Självklart samsung-minnen för bra överklocking.

Fullt upplåst bios finns att tillgå med 2 000 W (!) power limit och fullt upplåst mjukvarukontroll av spänning till GPU och minnen för överklockning om man vill det.

Det är retail-kort med garanti direkt av Galax. Jag har fått korten som en gåva av Mad som är en god vän och jag hjälper Galax med att slå världsrekord i extremöverklockning.

Korten finns i Malmö-trakten men kan skickas. Pris 15 000:- per kort.
(Retailpris för den "vanliga" utgåvan av dessa kort är 2100 USD, alltså över 20 000:- och sen tillkommer moms och tull till sammanlagt ca 27-28 000:-)

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

"Korten har en grym hybridkylare som kan köras som vanlig luftkylare, eller kopplas till vattenkylningssystem, utan att montera av kylaren."

Finns det video på det? Låter cool.

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem
Skrivet av frong:

"Korten har en grym hybridkylare som kan köras som vanlig luftkylare, eller kopplas till vattenkylningssystem, utan att montera av kylaren."

Finns det video på det? Låter cool.

Finns mer info på deras produktsida
http://www.galax.com/hof_en/graphics-card/hof/geforce-rtx-208...

Permalänk

Frågan man ställer sig; är det värt skilsmässan?

Visa signatur

Fractal Meshify-C DTG, ASUS PRIME X370-PRO, Ryzen 5 1600(4.0GHz) + be quiet! Dark Rock Pro 3, Ballistix Sport LT 16 GB DDR4 3000 MHz, Palit RTX 2060 Super Jetstream 8GB, Crucial MX500 2TB 2,5'' SSD

Permalänk
Medlem

Förbannat coolt, men tyvärr för dyrt Lycka till med försäljningen! Tror inte det blir några större problem att bli av med båda

Visa signatur

7600x | 32gb DDR5 | RTX 4080 | 27" LG OLED

Permalänk
Master of Overkill
Skrivet av aggrocult:

Frågan man ställer sig; är det värt skilsmässan?

Det jag sitter tänker på nu.

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Skrivet av aggrocult:

Frågan man ställer sig; är det värt skilsmässan?

Skrivet av tvelander:

Det jag sitter tänker på nu.

Haha, nä skilsmässa blir det först om ni tar detta också

Ett kort sålt förresten!

Permalänk
Medlem

Båda korten sålda!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tvelander:

Det jag sitter tänker på nu.

Jag trodde du satt och funderade på hur du skulle få tag på två till...

Skickades från m.sweclockers.com