Sapphire Pulse RX 5600 XT, Sapphire Pulse RX 580, Harman Kardon Soundsticks lll, Cryorig H7

Permalänk

Sapphire Pulse RX 5600 XT, Sapphire Pulse RX 580, Harman Kardon Soundsticks lll, Cryorig H7

Hej Hej!

Som rubriken avslöjar så gör jag mig av med en del saker som jag inte längre är i behov utav.

Sapphire Pulse RX 5600 XT 6GB: Köptes av mig från Inet i April detta år, kvitto/garanti finns självklart kvar och skickas med köparen. Det fungerar precis som det ska och jag kommer sätta dit "portskydden" innan jag paketerar ner kortet. Uppdaterat bios fanns förresten redan från start när jag köpte det, så den snabbare minneshastigheten är redan upplåst.

Sapphire Pulse RX 580 4GB: Köptes av mig från en tidigare ägare här på SweClockers. Det var inget som kom till användning dock, då jag hittade ett lite bättre kort strax därefter till ett bra pris, så det har endast blivit uppackat för att ta bilder inför försäljningen. Kvitto finns ej.

Harman Kardon Soundsticks III: Säljes då jag använder hörlurar mestadels av min tid, så dem kommer tyvärr inte till den användning som dem förtjänar. Fungerar precis som dem ska, kvitto finns ej.

Cryorig H7: Processorkylare i väldigt fint skick som också kommer med fäste för AM4 plattformen. Kvitto finns, men då den köptes av mig 2018 så är jag osäker på om det finns någon garanti kvar.

Edit: Skänkes- Ett Asus P5N32-E SLI moderkort för LGA 775 plattformen. Jag har inte lyckats få igång det. Inga böjda pins som jag har kunnat se, fläktar startar men får ingen bild till skärmen. Någon annan kanske kan lista ut vad felet är. Skickas mot fraktavgift. (Ingen orignalkartong finns till det här heller)

Originalförpackningar med tillbehör finns till allt förutom Cryorig H7. Det är bud som gäller och allting kan skickas, men köparen betalar frakten. Håll gärna budgivningen i kommentarerna, annars så kommer jag uppdatera det i tråden allt eftersom.

Jag behåller rätten att sälja till vem jag vill, eller inte alls. Skulle det komma in bud som jag känner mig nöjd med så kommer jag sätta ett slutdatum nära i tiden, och kommer även upplysa dem som är intresserade av samma vara.

Fler bilder kan skickas vid förfrågan.

Ha en bra dag!

Med vänlig hälsning

Rikard

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

800:- plus frakt för rx 580

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk
Medlem

Pulse RX 5600 XT 2250
Sapphire Pulse RX 580 850

3100

Permalänk
Medlem

Jag tar gärna det gamla 775 kortet, sökt ett med dubbla nätverksportar så får jag igång det så hade det varigt kanon.

MVH Henrik.

Visa signatur

Asus X99-A i7-5820K GTX1060 men är typ P3 800MHz 256mb RAM 2xV2 12mb and Geforce3 Ti200 40Gb plus, Atari, Amiga, NES, SNES, SEGA and all the fun that make a retro geek happy :-)

Permalänk

Bud noterade.

@flue_81: Moderkortet är ditt. Vi kan ta resten via pm.

Permalänk

Asus P5N32-E SLI finns fortfarande kvar då @flue_81 fick ett annat moderkort av en kompis.

Med vänlig hälsning

Rikard

Permalänk
Medlem

Finns RX580 kvar?

Permalänk

Jepp, det finns kvar 🙂.

Permalänk
Medlem

Alright, isf budar jag 900kr + frakt på RX580

Permalänk

RX 5600 XT
RX 580

Sålda.