Gratis test för Azure Data Engineer (DP-200)

Permalänk
Medlem

Gratis test för Azure Data Engineer (DP-200)

Hej!

Jag har satt ihop några testfrågor för Azure Data Engineer-certifieringen (DP-200).
Testet baseras på de områden som tas upp på Microsofts officiella DP-200 sida, https://docs.microsoft.com/en-us/learn/certifications/exams/d....
Testet är byggt i ClassMarker och finns här: https://www.classmarker.com/online-test/start/?quiz=m6n5f6ed0...

Mvh,
Tobias

Permalänk
Keeper of the Bamse

Så classmarker vill ha min e-postadress och man får inte veta hur många rätt man fick?

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook M3 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Printscreen:

Så classmarker vill ha min e-postadress och man får inte veta hur många rätt man fick?

Du ska också ha fått ett email om hur många rätt du fick och det specifika svaret på frågorna du missade (om några), tillsammans med länkar till sidor på Microsoft Docs där du kan läsa mer om svaret på frågan?
Fick du inte det?

Permalänk
Keeper of the Bamse
Skrivet av ranger76:

Du ska också ha fått ett email om hur många rätt du fick och det specifika svaret på frågorna du missade (om några), tillsammans med länkar till sidor på Microsoft Docs där du kan läsa mer om svaret på frågan?
Fick du inte det?

Det kan jag väl få direkt i webläsaren? Jag gav en contoso-mail så jag slipper få spam från classmarker.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook M3 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Printscreen:

Det kan jag väl få direkt i webläsaren? Jag gav en contoso-mail så jag slipper få spam från classmarker.

Bra feedback, ska se om det är möjligt.