Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Asus Zenfone 7 Pro går till trångbodd mus med kändisambitioner

Permalänk
Melding Plague

Asus Zenfone 7 Pro går till trångbodd mus med kändisambitioner

Tävlingen om Asus nya flaggskeppstelefon är avgjord och en SweClockers-medlem med en intressant mus under skåpet tar priset.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Grattis till vinsten!

Permalänk
Medlem

Grattis! Hoppas du meddelar oss var din dokumentär/romantiska komediserie läggs upp!

Visa signatur

Dator nr.1
CPU:R7 5800X GPU:RX 5700 Pulse MEM:16GiB 3600CL16 OS:Win 10 Pro Chassi:O11 Dynamic Mini
Dator nr.2
CPU:R5 1600X GPU:Powercolor RX 5600XT MEM:16GiB 3200CL16 OS:Win 10 Pro Chassi: Ghost S1 mkII, Pangea
Bärbar: Microsoft Surface Pro4

Permalänk
Medlem

Så vinnaren vill alltså använda kamerans möjlighet att vinklas till att ta bilder på musen och lägga upp på nätet!? Inget direkt nytänkande där...

(Ber om ursäkt för min dåliga humor)

Visa signatur

Laptop: Dell Latitude E7270 | 12,5" FHD IPS | i5-6300U | 16GB RAM | 500GB SSD
Laptop: MacBook Air 13"
NUC: Intel i5-4250U | 8GB RAM | 250GB SSD

Permalänk
Medlem

Grattis!

Permalänk

Har telefonen själv och kan inte bara säga mer än att du kommer bli nöjd 😊 Visst, lite barnsjukdomar förekommer men det hör ju till 😅

Visa signatur

Nuvarande rigg: CPU: AMD R7 3700X, RAM: G.Skill Flare X, GPU: EVGA 1080Ti FTW3, Moderkort: Gigabyte GA-AX370-Gaming K7 (F51g), HDD: Samsung 840 SSD Pro Basic, WD Black Caviar 1TB SATA II, CPU-kylare: Corsair H115i (Noctua NF-A14), Chassi: Fractal Design R5, PSU: Seasonic Prime GX 1000

Permalänk
Medlem

Förväntar mig en dokumentär om denna musen sen då

Permalänk
Proffsmoddare

Jag tycker du ska låta musen vara i fred.

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem

Tack så mycket! Ser fram emot att få testa telefonen. Varit nära att köpa Asus-telefon tidigare och min nuvarande krånglars, så det här blir perfekt.

Jag hoppas på en lukrativ deal med musen där vi kan dela intäkterna, men hens agent är jävligt hård förhandlare. Men när det blir en Oscar så lovar jag att nämna Sweclockers i mitt tacktal