Playstation 5 med skivläsare

Permalänk
Medlem

Playstation 5 med skivläsare

Som rubriken lyder. Kommer få en PS5 till releasedagen från Elgiganten.

Har haft siktet inställt på att såklart spela på den och inte sälja. Men jag jobbar inom vården som undersköterska, har redan fått börja jobba dubbelpass igen pga sjukdom. Och som trenden ser ut så kommer vi inte få bukt med covid-19 den närmaste tiden.

Jag tror helt enkelt att jag inte kommer få så mycket ledigt de kommande månaderna.

Säljer därför konsolen till högstbjudande. Startar på 8000kr.
Köp nu: 10k

Konsolen kommer att finnas i Skövde. Ser absolut helst upphämtning.

Jag ber er snälla att inte skriva massa kommentarer om scalping hit och dit. Min avsikt var faktiskt att spela på den.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej,
Accepterar du 6000 SEK om det är det det landar på eller vill du tjäna på denna affären?

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Det tycks vara svårt för vissa inte att lägga sig i andras annonser! Vill man inte köpa strunta i att svara i tråden. Svårare än så kan det inte vara!?

Tråd rensad från tjafs som inte ger någonting alls!

Mvh

Tiamat/Moderator

Permalänk
Medlem
Skrivet av bimbim:

Hej,
Accepterar du 6000 SEK om det är det det landar på eller vill du tjäna på denna affären?

Hej Bimbim.

Så klart vill jag tjäna på affären nu när min situation ser ut som den gör. Det har ju inte gått någon förbi att det råder en enorm efterfrågan vilket påverkar priset.

Jag försöker se det här som min ”bonus” för att jag riskerar mitt liv varenda dag medan andra kan jobba hemifrån.

Edit: har nu justerat annonsen Bimbim.

Permalänk
Medlem

Bjuder 8k+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specias:

Hej Bimbim.

Så klart vill jag tjäna på affären nu när min situation ser ut som den gör. Det har ju inte gått någon förbi att det råder en enorm efterfrågan vilket påverkar priset.

Jag försöker se det här som min ”bonus” för att jag riskerar mitt liv varenda dag medan andra kan jobba hemifrån.

Edit: har nu justerat annonsen Bimbim.

Jättefint, vad är det för fel på applåder kl 20:00 varje dag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingJ:

Bjuder 8k+frakt

Tack! Noterat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av edson:

Jättefint, vad är det för fel på applåder kl 20:00 varje dag?

Haha ☺️ Det värsta är att nu när förhandlingarna är klara så är just applåder faktiskt det enda vi får. Det är rent ut sagt för jävligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Specias:

Hej Bimbim.

Så klart vill jag tjäna på affären nu när min situation ser ut som den gör. Det har ju inte gått någon förbi att det råder en enorm efterfrågan vilket påverkar priset.

Jag försöker se det här som min ”bonus” för att jag riskerar mitt liv varenda dag medan andra kan jobba hemifrån.

Edit: har nu justerat annonsen Bimbim.

Tack för svar. Nöjer mig med att finanisera/stötta sjukvården via skatt och valsedeln.

Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av bimbim:

Tack för svar. Nöjer mig med att finanisera/stötta sjukvården via skatt och valsedeln.

Självklart, tack

Permalänk
Medlem

Hahah så sjukt många lökiga svar här. Varför skulle han inte få tjäna nån tusenlapp om det finns efterfrågan och han inte kan använda produkten för tillfället?

Hoppas du får den såld iaf!

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem

Inkommit bud via PM, 8100kr upphämtning.

Permalänk
Medlem

Nytt bud inkommit från PM. 8500kr + frakt

Permalänk
Medlem

Nytt bud inkommit från PM. 8600 + upphämtning.

Permalänk
Medlem

Nytt bud inkommit igen via PM. 8900kr + frakt.

Permalänk
Medlem

En budgivare drog sig ur, budet är nu tillbaka på 8600kr + upphämtning.

Permalänk
Proffsmoddare

It would be great if you could actually name the bidder to show that you are not just artifically inflating the price.

Good luck with your sale.

Permalänk
Medlem

Nej, nej, nej

Permalänk
Medlem
Skrivet av MetallicAcid:

It would be great if you could actually name the bidder to show that you are not just artifically inflating the price.

Good luck with your sale.

Good evening!

I don’t feel comfortable naming them at this time. I figure there must be a reason why some of them doesn’t leave a bid on here so everyone can see. Maybe it has to do with some people on here getting really aggrevated from this listing. I don’t know. (you can’t see those comments anymore because they have been monitored)

Oh and fyi, it has been bought at the requested sum.

Will delete this listing when you have read my reply MetallicAcid.

And it goes without saying but.. I swear on my life I haven’t inflated anything