PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Skrivet av c3p0:

Tror inte det varit några släpp på helger. Så vila du upp dig under helgen så att du är alert till nästa vecka
Dock risk att det blir torka ett tag nu med tanke på alla stora släpp som precis varit. Kjell.com har hintat om att nästa leverans till dem är i Juli, så kanske är det då nästa batch kommer.

Du har rätt men man vet aldrig haha, skulle lägga en alarm kl 8:00 förrigår att vakna men tänkte ba skitsamma och vaknade kl 12 så var jag för sent för webhallen drop..

Permalänk
Medlem
Skrivet av BeratMost:

Du har rätt men man vet aldrig haha, skulle lägga en alarm kl 8:00 förrigår att vakna men tänkte ba skitsamma och vaknade kl 12 så var jag för sent för webhallen drop..

Lider med dig att du ej fick tag på en igår. Det var din headsup om MM som fick mig att få köpt där.

Permalänk
Medlem

Är det någon som fått leverans av Dustin på sistone? Isf när beställdes konsollen?
Beställde själv i början av sept och får ingen som helst information av deras kundtjänst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Glory81:

Är det någon som fått leverans av Dustin på sistone? Isf när beställdes konsollen?
Beställde själv i början av sept och får ingen som helst information av deras kundtjänst.

Beställde från Dustin i November ! Ingen vettig information från dom!

Permalänk
Medlem

Någon som vet varför PS5an har varit borta från webhallens sida i någon vecka nu?

Visa signatur

DATOR: X570 Auros Elite, Gigabyte RTX 3080 Gaming, Ryzen 5 5600X, 16GB DDR4, 256&512GB(SSD)+ 1TB(NVMe) + 4TB(HDD), Acer Predator X34P
BÄRBAR: Surface book 2
MOBIL: Galaxy S21 Ultra

Permalänk
Medlem
Skrivet av str85:

Någon som vet varför PS5an har varit borta från webhallens sida i någon vecka nu?

Dem har lagt till den igen lite då och då i veckan

Permalänk
Medlem
Skrivet av str85:

Någon som vet varför PS5an har varit borta från webhallens sida i någon vecka nu?

Vill inte verka eller låta dryg. Men om du går tillbaka 1-2 sidor i forumet och lite till så ser du att de haft några släpp på webhallen senaste veckan med olika kontroll bundles, så de har funnits på hemsidan. Förmodligen plockas de bort för att inte folk ska sitta och refresha sidan om och om igen och tynga ned sidan.

Många av frågorna som ställs här, inte bara din fråga ställs om och om och om igen. För mig är det självklart att läsa senaste sidorna och använda sökfunktionen, innan jag väljer att ställa en fråga, men det kanske bara är jag.

Som sagt, inte meningen att låta otrevlig.
Hoppas du får en fortsatt trevlig dag!

Visa signatur

Fractal Design Define S | Core i5-6500 3.2 Ghz | ASUS Z170-P-ATX/Z170 | Asus GTX 1060 6Gb|Corsair Vengeance 2666 Mhz 24G| Cryorig H7 | Windows 10 PRO 64 bit |

Permalänk
Medlem

Har någon som beställde från Mediamarkt i fredags fått sändningsbekräftelse? Fick igenom ordern men ligger fortfarande som leverans påbörjad, Var ju iofs mitt på fredagen så dom kanske inte hunnit få iväg paketet

Permalänk
Skrivet av Xaser:

Har någon som beställde från Mediamarkt i fredags fått sändningsbekräftelse? Fick igenom ordern men ligger fortfarande som leverans påbörjad, Var ju iofs mitt på fredagen så dom kanske inte hunnit få iväg paketet

Samma som dig, men jag antar att det är som du säger. Mitt i en fredag så antar att de bara inte hunnit skicka dem än. Tror att vi får svar imorgon (skickade eller makulerade, haha).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snazethebaze:

Samma som dig, men jag antar att det är som du säger. Mitt i en fredag så antar att de bara inte hunnit skicka dem än. Tror att vi får svar imorgon (skickade eller makulerade, haha).

Okej nå bara hålla tummarna 🤞

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xaser:

Har någon som beställde från Mediamarkt i fredags fått sändningsbekräftelse? Fick igenom ordern men ligger fortfarande som leverans påbörjad, Var ju iofs mitt på fredagen så dom kanske inte hunnit få iväg paketet

Kanske en riktigt korka fråga. Men var när jag loggat in ser jag status? Tror de rör på sig först imorgon.

Permalänk
Medlem
Skrivet av weewee:

Kanske en riktigt korka fråga. Men var när jag loggat in ser jag status? Tror de rör på sig först imorgon.

Jo loggar du in på mina sidor och kollar under mina kvitton så hittar du orderstatus

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xaser:

Jo loggar du in på mina sidor och kollar under mina kvitton så hittar du orderstatus

Tack.

Har en postbils ikon uppe till höger på kvittot. Men ingen text om orderstatus. Beställde rätt sent i fredags så får se vad som händer imorgon!

Permalänk

Någon som vet om det blir några drops imorgon? Vill inte vakna mitt i morgonen kl 8 för ingenting.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BeratMost:

Någon som vet om det blir några drops imorgon? Vill inte vakna mitt i morgonen kl 8 för ingenting.

Är nog ingen som vet men det är nog oändligt större chans pga det är vardag igen istället för helg

Visa signatur

Main: MacBook Pro 16" [M3 Max (16C CPU, 40C GPU), 48 GB RAM]
Spel: Steam Deck LCD, PS5

Permalänk
Skrivet av lambdan:

Är nog ingen som vet men det är nog oändligt större chans pga det är vardag igen istället för helg

aja, jag vaknar igen kl 8:00 då,

Permalänk
Medlem
Skrivet av BeratMost:

Någon som vet om det blir några drops imorgon? Vill inte vakna mitt i morgonen kl 8 för ingenting.

Power.se kör utlottning för medlemmar i morgon men har du inte anmält dig redan så är det nog för sent tyvärr!

Permalänk
Skrivet av CM3001:

Power.se kör utlottning för medlemmar i morgon men har du inte anmält dig redan så är det nog för sent tyvärr!

Aa, jag vet, jag har redan anmält mig, hoppas jag vinner och slipper all dessa huvudverk

Permalänk
Medlem
Skrivet av BeratMost:

Aa, jag vet, jag har redan anmält mig, hoppas jag vinner och slipper all dessa huvudverk

Hur anmäler man sig??

Permalänk
Medlem
Skrivet av str85:

Någon som vet varför PS5an har varit borta från webhallens sida i någon vecka nu?

Jag undrade lite över det också. Jag var inne igår och pratade med en av deras medarbetare i samband med att jag köpte en annan pryl. Han berättade att när de hade öppnat upp förbokningar igen hade de fått kanske 30 000 som hade signat upp sig. Jag tänker att det har med det att göra.
Jag säger som jag sade till honom: "Man får hoppas att man får en PS5 innan PS6 kommer" haha

Permalänk
Skrivet av olivrnkl:

Hur anmäler man sig??

Man ska vara medlem, då fick man ett mail med hur man kan registrera sig för utlottningen. Nu är det för sent tyvärr.

Permalänk

Vet någon vilken tid power.se väljer vinnarna för lotten?

Permalänk
Skrivet av BeratMost:

Vet någon vilken tid power.se väljer vinnarna för lotten?

Nej, det stod bara att de ringer en på måndag (idag) ifall man vinner, eftersom folk jobbar gissar jag själv efter kl 16.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Delliecat:

Man ska vara medlem, då fick man ett mail med hur man kan registrera sig för utlottningen. Nu är det för sent tyvärr.

Signera upp mig precis och det stod att jag kom med, märkte att jag fick mailet idag då jag trodde att jag inte fick det när de skicka. Hoppas på det bästa

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subbe:

Signera upp mig precis och det stod att jag kom med, märkte att jag fick mailet idag då jag trodde att jag inte fick det när de skicka. Hoppas på det bästa

Vart kan du se att du var med? Fick du ett mail idag eller ser du det på hemsidan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Halio:

Vart kan du se att du var med? Fick du ett mail idag eller ser du det på hemsidan?

Fick mailet den 18de Juni och uppfattade vad det stod på hemsidan att ja kom med

Permalänk

tror ni det blir några drops idag förutom power.se? har varit vaken sen igår, vill verkligen sova men också inte tappa chansen att få en ps5.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BeratMost:

tror ni det blir några drops idag förutom power.se? har varit vaken sen igår, vill verkligen sova men också inte tappa chansen att få en ps5.

Håll utkick nu mellan 9-10 och sen sov. PS5 är inte viktigare än din hälsa

Permalänk
Skrivet av HampZ99:

Håll utkick nu mellan 9-10 och sen sov. PS5 är inte viktigare än din hälsa

Jag ger upp typ kl 11-12 om det inte finns några drops, tack

Permalänk

någon som vet om Gamerhub.se är legit? De säljer ps5 disc för 6400kr, dock bara kort betalning.