MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10GB

Permalänk
Medlem

MSI GeForce RTX 3080 SUPRIM X 10GB

Hade den stora turen att få tag i ett nytt 3070 för en vecka sedan, och nu fick jag mitt 3080 som jag beställt sedan tidigare. Funderar därför på att sälja vidare 3080 till bättre behövande (dvs Sweclockers-gamer snarare än miner) då jag klarar mig med 3070 för tillfället.

Helt nytt och oöppnat.

Endast avhämtning/Swish i Stockholm/Bromma

Läs hela annonsen här

Permalänk
Moderator
Moderator

13k + hämtning.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

14000 hämtar

Visa signatur

Intel I9 10900K @5.0GHz | Gigabyte Z490 Vision G | Asus RTX 3080 Strix OC White | Corsair Vengeance LPX 64GB @3200Mhz | Intel 660p M.2 1TB | Samsung 850 Pro 512GB | Corsair HX1000i | Fractal Design Celsius+ S28 | Fractal Design 7 White | Varmilo x Ducky Miya69-Pro MX Brown | Zowie EC2-A | Asus VG259Q | Benq XL2411Z

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Wow, snabba bud Kollar inte här hela tiden under dagen men ledande bud är nu 15k via PM, ber dock alla att hålla buden till tråden här för att underlätta för alla.

Permalänk
Medlem

15 500kr hämtar.

Permalänk
Avstängd

16 500kr + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aspen98:

16 500kr + frakt

Som nämns i annonsen är det endast avhämtning som gäller, jag är inte bekväm med att skicka såpass dyr vara med min erfarenhet av fraktbolag.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Taharez:

Som nämns i annonsen är det endast avhämtning som gäller, jag är inte bekväm med att skicka såpass dyr vara med min erfarenhet av fraktbolag.

Ber om ursäkt, var lite snabb in på annonsen. Har tyvärr ingen möjlighet att hämta så drar tillbaka mitt bud.

Permalänk
Medlem

Tänkte uppdatera för tydlighet, @OmaWaka har fortfarande ledande bud då övriga bud här och på PM inte varit för upphämtning. Tänkte annonsen låta ligga till imorgon eftermiddag iaf så får några fler chansen

Permalänk
Medlem

Har kontaktat vinnande budgivare, kommer stänga denna när affär är avslutad.

Permalänk
Medlem

Sålt, tack för visat intresse och lycka till i GPU-jakten övriga!