Min cpu fläkt dog och här har vi resterna...Inte mycket kvar

Permalänk
Medlem

Min cpu fläkt dog och här har vi resterna...Inte mycket kvar

Jag hade tänkt att överklocka min duron 1000 mhz med denna fläkten men som tur var så hann jag inte den exploerderade innan fick en bit rotorbladet på benet lät sen som en slipmaskin och hela dator chassit hoppade här har ni länken med lite bilder

Http://81.226.9.185/~juckpuck/

Visa signatur

workstation q9450 2.66ghz asus p5q deluxe 2x2gig dominator pc8500 ati1950pro

Permalänk
Medlem

hoho, läskigt

Permalänk
Avstängd

En liten "." här och där skadar aldrig.

Visa signatur

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Permalänk
Medlem

GG kötthue ^^

Permalänk
Hedersmedlem

Lägg av med bullshitinlägget bitte.

Permalänk

Din beskrivning av skedet låter lite mer våldsamt än det möjligtvis kan ha varit.. Bara till att limma och se glad ut..

Permalänk
Medlem

limma hmmm det håller inte sen verkar det som dom flesta bladen är knäckta och sen är den väldigt liten så det är inte ens värt besväret sen är en ny fläkt inte så dyr

Visa signatur

workstation q9450 2.66ghz asus p5q deluxe 2x2gig dominator pc8500 ati1950pro

Permalänk
Medlem

varför använda buntband?

Permalänk

hmm en mardröm... =P
Beklagar fläkten..

Visa signatur

AMD64 3000+ Winchester, Zalman 7700-Cu, DFI LAN-Party SLI-D, 2x 512MB Twinmos Winbond Speed Premium, Leadtek 6800GT@Ultra, 2st 200GB Maxtor Diamonmax10, CM Stacker

Permalänk
Medlem

wannabe fläktens skruvhål stämmer inte med chassit skruvhål den är för stor och jag behövde mer kylning akut som ni kanske har märkt så jag tog två buntband föratt det skulle sitta så hårt som möjligt och det funkar faktist fult men det funkar

Visa signatur

workstation q9450 2.66ghz asus p5q deluxe 2x2gig dominator pc8500 ati1950pro