Thrustmaster t300 bordsfäste

Permalänk
Medlem

Thrustmaster t300 bordsfäste

Hej!

Har köpt en begagnad T300 dock är den utan bordsfäste. Som jag förstår det så skickar Thrustmaster bara inom UK, är det någon som vet vart man kan köpa ett bordsfäste eller är det kört? 😄

Permalänk
Medlem

Vet inte hur thrustmaster gör, hade min första t300 på service i frankrike...men vet inte hur de har med delar.
Men jag har dock ett extra bordsfäste över sedan min denna första T300 blev kompis med döden efter en träff av åskan.
Om du pröjsar frakten så kan du få den
Men det skadar inte att mejla och fråga. Jag bara ställde en öppen fråga till dem om gnisslande oljud på min t300, vips så hade jag en fraktlapp till dem i frankrike i mejlkorgen och 14 dagar senare en icke gnisslande T300 tillbaka på riggen efter en tur genom europa.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800x3d | Asus B550m TUF Gaming Wi-Fi | G.Skill TridentZ Neo 2x16GB 3600MHz CL16 (hynix djr) | In Win 301 | Scythe Fuma 2 I Asus RTX 3070 Dual OC | Seasonic GX750 | Lots of unicorn vomit Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Kringutrustning: Cooler master Quickfire TK MX-Brown | Sennheiser HD598cs | Sony WH1000XM3 | Logitech G900 | ASUS PB278QR | Rift CV1 | Audio Pro Addon T14

Permalänk
Medlem
Skrivet av infigo:

Vet inte hur thrustmaster gör, hade min första t300 på service i frankrike...men vet inte hur de har med delar.
Men jag har dock ett extra bordsfäste över sedan min denna första T300 blev kompis med döden efter en träff av åskan.
Om du pröjsar frakten så kan du få den
Men det skadar inte att mejla och fråga. Jag bara ställde en öppen fråga till dem om gnisslande oljud på min t300, vips så hade jag en fraktlapp till dem i frankrike i mejlkorgen och 14 dagar senare en icke gnisslande T300 tillbaka på riggen efter en tur genom europa.

Men jäklar vad schysst! Skickar dig ett PM