Permalänk
Medlem

LGA1151 Moderkort

Tjo!

Söker ett fungerande LGA1151 kort i Sthlmsområdet.
Behöver inte var top of the line, så länge det fungerar.

Har en polare vars moderkort tycks gått till de sälla jaktmarkerna, så tänkte hjälpa honom att få igång burken igen.

Så har ni något liggande, så skrik till vad det är och vad ni önskar får det så får vi se.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Skrivet av Cenzar:

Tjo!

Söker ett fungerande LGA1151 kort i Sthlmsområdet.
Behöver inte var top of the line, så länge det fungerar.

Har en polare vars moderkort tycks gått till de sälla jaktmarkerna, så tänkte hjälpa honom att få igång burken igen.

Så har ni något liggande, så skrik till vad det är och vad ni önskar får det så får vi se.

Läs hela annonsen här

Funkar ATX eller måste du ha mATX? Har ett moderkort hemma, osäker på modell och formfaktor men det är fullt fungerande, uppdaterad till senaste bios så det är kompatibelt med alla 1155 cpuer. Inkl. i/o shield. Kan skickas för 500 + frakt.

Permalänk
Medlem

ATX fungerar alldeles ypperligt det med. Du skrev dock 1155 cpuer?
Tänkte bara så du inte läste fel. Är 1151 kort jag jagar.

Permalänk
Skrivet av Cenzar:

ATX fungerar alldeles ypperligt det med. Du skrev dock 1155 cpuer?
Tänkte bara så du inte läste fel. Är 1151 kort jag jagar.

jo jag läste fel, är det 1151 för 6/7- eller 8/9000 serien?

Permalänk

Och citera gärna så jag ser att du svarar, brukar inte följa andras trådar där jag själv inte är med i en budgivning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av galenmyra:

jo jag läste fel, är det 1151 för 6/7- eller 8/9000 serien?

Är för en propp I 6000 serien.

Permalänk
Skrivet av galenmyra:

Funkar ATX eller måste du ha mATX? Har ett moderkort hemma, osäker på modell och formfaktor men det är fullt fungerande, uppdaterad till senaste bios så det är kompatibelt med alla 1155 cpuer. Inkl. i/o shield. Kan skickas för 500 + frakt.

Tja! Jag har det du söker. Min tidigare speldator har en H110M-A asus som jag använt för min 6600k. Jag ska bara plocka isär komponenterna och så men annars kan du hämta den i Norrort, Täby, i veckan.

När det kommer till pris har jag tänkt basera den på en ebay sökning. Det flesta där ligger på omkring 500, så jag är bekväm med att lägga mig på 350. Vad tycker du?

Permalänk
Skrivet av Cenzar:

Tjo!

Söker ett fungerande LGA1151 kort i Sthlmsområdet.
Behöver inte var top of the line, så länge det fungerar.

Har en polare vars moderkort tycks gått till de sälla jaktmarkerna, så tänkte hjälpa honom att få igång burken igen.

Så har ni något liggande, så skrik till vad det är och vad ni önskar får det så får vi se.

Läs hela annonsen här

Tja! Jag har det du söker. Min tidigare speldator har en H110M-A asus som jag använt för min 6600k. Jag ska bara plocka isär komponenterna och så men annars kan du hämta den i Norrort, Täby, i veckan.

När det kommer till pris har jag tänkt basera den på en ebay sökning. Det flesta där ligger på omkring 500, så jag är bekväm med att lägga mig på 350. Vad tycker du?

Permalänk
Skrivet av galenmyra:

Funkar ATX eller måste du ha mATX? Har ett moderkort hemma, osäker på modell och formfaktor men det är fullt fungerande, uppdaterad till senaste bios så det är kompatibelt med alla 1155 cpuer. Inkl. i/o shield. Kan skickas för 500 + frakt.

Skrivet av Simon Aarflot:

Tja! Jag har det du söker. Min tidigare speldator har en H110M-A asus som jag använt för min 6600k. Jag ska bara plocka isär komponenterna och så men annars kan du hämta den i Norrort, Täby, i veckan.

När det kommer till pris har jag tänkt basera den på en ebay sökning. Det flesta där ligger på omkring 500, så jag är bekväm med att lägga mig på 350. Vad tycker du?

Sorry, för att jag råka citera dig galenmyra