Permalänk
Medlem

Bytes 3080 -> 3090

Hejsan och god fortsättning på er.

Jag har kommit till insikt att jag spelar mer och mer på min PS5 och mindre och mindre på min dator, MEN i samma veva har jag också börjat intressera mig mer och mer för AI vilket jag också har insett kräver en hel del VRAM 😣
Jag har ett ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming OC (Ej LHR-strypt) från 2021-05-05 och funderar på om det skulle finns en möjlighet att byta upp sig till ett 3090 på något sätt, ja med pengar emellan då antar jag?! De där 24GB VRAM hade verkligen gjort susen för min maskininlärning medan de förmodligen är overkill för mångas spelande tänker jag 😊

Hör av dig, så ser vi om jag kanske tagit mig vatten över huvudet i mina funderingar 😄

Byter endast "in person". Inget skickande då jag misstänker att både du och jag vill se så att grejerna fungerar som de ska innan vi gör en affär om det skulle komma till det.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

CPU: 5600X | RAM: 2x8GB | GPU: RTX3080 | MOBO: ASUS B550-F | DISPLAY: Mi Curved Gaming Monitor 34"

PHONE: Samsung S21 Ultra 128GB | TV: Sony BRAVIA X93J 75" | CAR: BMW 330e Xdrive

*** Bättre att vara som man blev när man ändå inte blev som man borde ***