Corsair Virtuoso RGB cordless SE

Permalänk
Medlem

Corsair Virtuoso RGB cordless SE

Riktigt bra trådlöst headset med superb mic. Ljudet i dem är väldigt bra och man kan justera ljud/ljus och en massa annat i Corsair iCue. Muffarna är utbytta mot en bekvämare modell. De kan användas trådlöst eller med kabel. De har ca 20 timmars batteritid. Alla originaltillbehör ingår och lurarna är i nyskick. Inga repor, skador eller slit på dom. Originalmuffarna ingår också.

Nypriset på dessa är ca 2500:-. Jag har inget kvitto då jag själv köpt dem begagnade på blocket. Jag kan dock inte använda dom för det jag hade planerat så det är bättre att jag säljer dom än att jag använder så fina lurar för bara surfning.

Jag bor i Kalmar. Lurarna kan skickas eller hämtas. Betalning med swish.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Bjuder 500 kr plus frakt

Permalänk
Medlem

Jag har redan bud på 700 på tradera.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.