Permalänk

Lenovo MSI RTX 3080 10GB

Tjenare!

Kollar intresset på ett Lenovo MSI RTX 3080, suttit i en färdigbyggd dator men då jag lirar typ wow och fortnite så känns det rätt overkill. Så har tänkt trycka i mitt 3060 istället

Använts i drygt 2mån. Garanti på kortet finns genom datorn, så jag hjälper till om något strular.

Bud + frakt
Skickas i passande gpu-kartong, väl nerpackad.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tror det där är ett Lenovo kort. Inte för att det spelar någon större roll kanske. Det är iaf deras logotyp.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Skrivet av mrnez:

Tror det där är ett Lenovo kort. Inte för att det spelar någon större roll kanske. Det är iaf deras logotyp.

Du har helt rätt. Det är deras grafikkort de sätter i deras datorer, men det är MSI-kort i grunden.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 000 kr inkl. frakten
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Skrivet av sanarion91:

Du har helt rätt. Det är deras grafikkort de sätter i deras datorer, men det är MSI-kort i grunden.

Se där, då fick man lära sig något nytt

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

4100 + frakt 🙂

Permalänk
Skrivet av mrnez:

Se där, då fick man lära sig något nytt

Ibland händer det ju! haha

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 500 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Dreamt i was king, woke up, still king.

Permalänk

Buden noterade!
Jag siktar på att budgivningen avslutas imorgon (torsdag) kväll, 20.00. Så att jag kan skicka på fredag.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 4 600 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 000 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk

Annonsen är avslutad