Star Citizen: Squadron 42 ett steg närmare verklighet

Permalänk
Medlem
Skrivet av maniac:

Helt glömt att jag köpt en Origin Jumpworks 315p under 2014. Frågan är om man någonsin kommer att kunna flyga skeppet. Eller det kanske man redan kan?

Den har funnits i spelet sen november 2014.

Visa signatur

Asgard - Nordens största och Sveriges största Star Citizen Organisation.
Referral kod: STAR-92KM-Q67T

Permalänk
Sötast

Hur ska alla ni som köpte nya datorer/uppgraderade dem för star citizen för 10 år sedan göra? uppdatera dem igen? ;D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Allexz:

Hur ska alla ni som köpte nya datorer/uppgraderade dem för star citizen för 10 år sedan göra? uppdatera dem igen? ;D

Brukar man inte uppdatera ganska regelbundet om man spelar datorspel? Jag uppdaterar ungefär vad 4-5 år men det kanske inte är okej att spela andra spel medans man spelar Star Citizen och uppdaterar allt eftersom de uppdaterar grafiken och gör spelvärlden större?

Jag hoppas att dem som spelat WoW sen 2004 har uppdaterat sina datorer emellanåt annars har de nog en ganska dålig upplevelse idag...

Visa signatur

Asgard - Nordens största och Sveriges största Star Citizen Organisation.
Referral kod: STAR-92KM-Q67T

Permalänk
Medlem

Det var helt underbart att höra och se allt de hade att komma med under Citizen Con. Nyheten att Server meshing är klart och fungerar, och live-demonstrationen av det, kan det bli bättre? Star Citizen är det bästa rymdspel som jag har spelat som det är nu, och det kan bara bli bättre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av filbunke:

För att Chris Roberts inte klarar av att avgränsa, vilket då Freelancer var ett utmärkt exempel på, det slutade med att han fick sparken.

Då fanns det någon ovanför honom som sade till honom, det gör det inte nu, och då blir det som det blir.

Nu var det communityn som ville detta, och det röstades om det. Som vanligt så är det besserwisser pajaskommentarer som minsann "vet" hur landet ligger..

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Star citizen har samlat in 6 766 234 746,66 kr till dags datum och är inte färdigt. Dyraste spelet någonsin enl wikipedia.

Tror inte det någonsin kommer bli klart utan kommer vara i utvecklingsfas tills folk tröttnar.

Visa signatur

Min musik: https://www.youtube.com/channel/UCZKidNeIKsz8LZMO3VRcBdQ

Ryzen 3900x. Skärm: AOC cu34g2x/bk 144hz 34" ultrawide. RTX 2080ti

Laptop: MSI GT80 Titan Sli