Torsdag klockan 21:00 – Webhallen gör extra-extra drops för SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Det räcker med att ha konto på Webhallen för att shoppa. Länkar och rabattkoder kommer i chatten under streamen.

På tal om konto, kan ni inte pusha webhallen att bry sig om sin forumdel här om den nu ändå ska finnas?

Permalänk
Skrivet av thomson:

Tyvärr så blev det ingen CPU, priset var bra.
Men deras system med en massa onödiga frågor innan man är framme vid varukorgen tar på tok för mycket tid, och sen till detta skriva in en kod.

Men får inte alla samma onödiga frågor och måste skriva in koden? Så det tar på tok för mycket tid för alla som försöker köpa. Eller?

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av thomson:

Tyvärr så blev det ingen CPU, priset var bra.
Men deras system med en massa onödiga frågor innan man är framme vid varukorgen tar på tok för mycket tid, och sen till detta skriva in en kod.

Kanske inte så uppenbart, men det går utmärkt att bara klicka på varukorgen direkt ett par gånger.
Första klicket utanför rutan stänger den. Till nästa gång.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Quizmästare Malmö 2022
Skrivet av shugge:

7800X3D för 3999:- var rätt så bra trots allt

Oj det var bra, hur många sekunder fanns den kvar?
Var så jävla trött igår så slutade kolla efter 21.45 tror jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Geckod:

Oj det var bra, hur många sekunder fanns den kvar?
Var så jävla trött igår så slutade kolla efter 21.45 tror jag.

Max 30s skulle jag tippa.

Visa signatur

Fractal Define 7 | Seasonic Prime Titanium 850W | ROG STRIX B550-E GAMING | AMD Ryzen 7 5800X3D | Thermalright TRUE copper w. 2x Noctua NF-A12x25 | 32GB TridentZ RGB 3600C16 | Asus GeForce RTX 4090 TUF Gaming OC | Samsung 980 Pro 1Tb | Samsung 970 EVO 1Tb | 2x Samsung 850 EVO 1Tb @ RAID1 | Samsung 870QVO 4Tb | Acer Predator X34

Permalänk
Medlem

Ingen som har en printscreen från vad som erbjöds igår?
Nyfiken men jag var inte tillräckligt köpsugen för att sitta och kolla streamen

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av SunQ:

Ingen som har en printscreen från vad som erbjöds igår?
Nyfiken men jag var inte tillräckligt köpsugen för att sitta och kolla streamen

Nej, det släpptes en vara i taget en gång i kvarten + några extra turer med extra antal av samma, du kan kolla VOD och hoppa några snabba steg.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Första gången jag kunnat kolla på något liknande, annars har de vanligtvis körts mitt i nattning av barn osv. Bra upplägg med en grej i kvarten och lite babbel mellan. Vågar man hoppas att det blir en tradition detta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Ingen som har en printscreen från vad som erbjöds igår?
Nyfiken men jag var inte tillräckligt köpsugen för att sitta och kolla streamen

Första var Steelseries arctis nova pro för 2490
Andra var nintendo switch Oled för typ 3790
Sen var det en Raspberry pie 5 för 699
Efter det PS VR horizon bundle för 5999
Till sist var det 7800x3d för 3990

Permalänk
Skrivet av Karazhan:

Första var Steelseries arctis nova pro för 2490
Andra var nintendo switch Oled för typ 3790
Sen var det en Raspberry pie 5 för 699
Efter det PS VR horizon bundle för 5999
Till sist var det 7800x3d för 3990

Inte Raspberry Pi 5. Det rörde sig om ett så kallat startkit, alltså laddare och sån skit, tillsammans med en Raspberry Pi 4 2 GB.

Permalänk
Medlem

Överlag lite trist att det bara var 5 saker, och att det var lite små-obskyra grejer såsom PS VR Horizon, Raspberry Pi osv, snarare än PC komponenter.

Men kul ändå, såklart bättre än inget så man får vara glad att de tar sig tiden att slänga ihop något och gör ett försök trots allt. Även om Inet uppenbarligen var några klasser över i sina drops

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Medlem

Någon som beställde en 7800x3d som fått leverans på den? På min, som jag valde uthämtning i butik för står det att leveransdatum är okänt...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karazhan:

Någon som beställde en 7800x3d som fått leverans på den? På min, som jag valde uthämtning i butik för står det att leveransdatum är okänt...

De blev precis påfyllda på torsdagen på centrallagret och inga internleveranser gick i fredags har jag för mig det sades, så på måndag lär cpu skickas ut till butik lägg till en dag på det om du håller hus söderut utanför sthlm

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D + NH-D15 | ASUS B650E-E | 64GB (2x32GB) Corsair Vengenace 6000MHz | Kingston Renegade 1TB | WD SN850 1TB | ASUS RTX 4090 TUF | Lian Li PC-O11 Mini Air | Corsair HX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pliind:

De blev precis påfyllda på torsdagen på centrallagret och inga internleveranser gick i fredags har jag för mig det sades, så på måndag lär cpu skickas ut till butik lägg till en dag på det om du håller hus söderut utanför sthlm

Det stod måndags tidigare men det försvann

Permalänk
Medlem
Skrivet av Karazhan:

Det stod måndags tidigare men det försvann

Det blir lite wonky när internflytten skapas. Sitt lugnt i båten

Där fick jag déjà vu

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D + NH-D15 | ASUS B650E-E | 64GB (2x32GB) Corsair Vengenace 6000MHz | Kingston Renegade 1TB | WD SN850 1TB | ASUS RTX 4090 TUF | Lian Li PC-O11 Mini Air | Corsair HX850